23.11.11

סקירה - Galaxy Note טאבלט או סמארטפון?


לפני מספר חודשים החלו לצוץ שמועות בבלוגוספרה שמכשירים שבאמת ירצו לנצל את אנדרואיד 4.0 יצטרכו רזולוציה של 800*1280 בזמנו זה נשמע ממש מופרך, למה צריך דחיסה כל כך גבוהה של פיקסלים במסך כזה קטן? הלא זאת הרזולוציה של טלוויזיות מהדור הראשון של HD . ואז החלו לדלוף הפרטים על הגלקסי נוט ועל הגלקסי נקסוס והתברר שהשמועות היו נכונות. ניתן היום לראות סרט בסמארטפון בחדות שמקבילה לטלוויזיות של 720P . אני אישית לא בטוח שזה ממש נחוץ אבל יש סיבות אחרות למה הרזולוציה הזאת נחוצה שעליהן אפרט בהמשך.
סמסונג היא חברה שמאמינה שהיא צריכה לייצר מוצר לכל פלח אוכלוסיה שקיים, הם עובדים בשיטה של גוגל בתוכנה, זורקים כל דבר אפשרי על הקיר ומחכים לראות מה יידבק ומה יצליח.
זאת שיטה יקרה מאד מצד אחד, מצד שני זה בדיוק היתרון האדיר שיש להם על אפל, כל אדם שמכל סיבה שהיא לא אוהב את האייפון אם זה המסך הקטן, המחסור במקלדת או כל סיבה שהיא, לסמסונג יש מענה לכל גחמה אפשרית. לתוך הנישה הזאת בדיוק נולד ה- Galaxy note. הוא מגיע לכל אלו שרוצים מכשיר גדול בשביל קריאה, גלישה וניגון וידאו והסמארטפונים קצת קטנים להם. מכשיר לאנשים שלא רוצים או מסוגלים להיסחב עם טאבלט של 7 אינץ' בכיס או ביד לכל מקום מכיוון שהוא גדול מידי ומסורבל מידי. לטעמי רוב האנשים ימצאו גודל של 5.3 אינץ' מאד קשה לשימוש ביד אחת, למען האמת אנשים עם ידיים קטנות מוטב שיחפשו מכשיר אחר. אז האם הגלקסי נוט הוא בדיוק התפר שרצינו בין טאבלט לסמארטפון? או אולי בן כלאיים שלא יקנה לא את אוהבי הסמארטפונים ולא את אוהבי הטאבלטים, על כך בסקירה שלפניכם.

גלקסי נוט על הגלקסי טאב הראשון כדי לתת פרופורציה של גודל

סנסיישן עם מסך של 4.3 על גבי הגלקסי נוט שוב כדי לתת פרופורציה לגודל





החומרה:

הגלקסי נוט הוא באמת מכשיר מרשים מאד מבחינת חומרה, למרות שהטכנולוגיה של המסך שלו היא מהסוג של הגלקסי אס 1 הרזולוציה הענקית שלו יותר ממכפרת על זה. הצבעים במסך עשירים והשחורים פשוט נהדרים, כל מה שאהבנו בצבעים של הגלקסי אס 2 מגיע כאן שוב אבל נראה הרבה יותר טוב.
הגלקסי אס 2 סבל מרזולוציה נמוכה של 480*800 ואילו כאן החדות של 720P פשוט מדהימה. המסך הנהדר הזה הוא בפירוש המוכר מספר אחד של המכשיר הזה.
כמו בגלקסי אס 2 הספיקר שלו מצוין ומאפשר הקשבה למוזיקה כאשר הוא מונח על השולחן לידכם בהנאה רבה. הכפתורים נוחים גם אם מעט נוקשים והמקש האייפוני בתחתית בהחלט מקל להעיר את המכשיר מנעילה בגלל הריחוק מכפתור הפאוור. המכשיר הזה נועד בבירור לשימוש בשתי ידיים, אתה מחזיק ביד הפחות דומיננטית ומקיש או משתמש בעט ביד הדומיננטית שלך.
כאן מתחיל החלק של הבעיות במכשיר, בגלל הגודל שלו קשה מאד להשתמש בו ביד אחת וקשה מאד לעשות בו דברים מהר כאשר אתה ממהר מאד. בשום פנים ואופן לא הייתי משתמש בו ברכב לשיחות או כל דבר מלבד פקודות קוליות.
איכות השיחה בו בינונית מה שקצת הפתיע אותי. כמובן שניתן לגשר על הבעיה של הגודל על ידי שימוש באוזניות שמסופקות איתו או באוזניית BT. גם דברים כמו מיילים או סגירת חלון שקפץ קשים במסך כזה גדול. כאשר משתמשים בו בשתי ידיים הוא נוח והתגובות של החומרה פשוט מעולות, מעולם לא החזקתי סמארטפון שהגיב כל כך מהר לאחר כניסה לאפליקציה.
מהשניה שאתה מקיש על אייקון של יישום עד שאתה יכול להשתמש בו נדמה שפשוט אין פער בכלל, וכאדם שעבד עם הסנסיישן והגלקסי אס 2 ציפיתי שהתחושה תהיה זהה, אבל לא.
הוא מהיר יותר ובפער שניתן לחוש בעין. בסופו של דבר המכשיר הזה הוא פשוט מפלצת של ביצועים, הוא פשוט נהדר כטאבלט בגלל המסך הפנומנלי ומוגבל מאד כטלפון בגלל הגודל.
דבר נוסף שמגיע עם המכשיר הזה זה ה- S-Pen , סמסונג לא רוצה שתקראו לו סטיילוס אבל זה בערך מה שהוא. הגם שניגוד לעט שהגיע עם הפלייר הוא בהחלט רגיש ללחץ והעובי של הכתיבה משתנה ככל שאתה מגביר לחץ.
אני אישית לא מצאתי הרבה שימוש בעט, יש כמה דברים שקל לעשות עם העט כמו לבצע צילומי מסך ואז לצייר עליהם הערה, אם אתה מבצע משיכה למעלה עם העט כאשר הכפתור לחוץ נפתח לך התפריט כמו בלחיצה על כפתור ה- Menu. בעיני העט גימיקי וחוץ מלצורך הסקירה הזאת לא הרגשתי צורך להשתמש בו פעם אחת מאז שהוא אצלי. ניתן היה לחסוך את המקום והמשקל שלו מה גם שהכפתור לא בולט מספיק וקל נורא לפספס אותו במיוחד בחושך.
דבר שחשוב לציין זה שהבטרייה שלו ענקית ( 2500 mah ) וגם לאחר יום של מבחני ביצועים וצילום של תמונות ווידאו ושמיעת מוזיקה הוא עדיין ב-74%. המכשיר שוקל 178 גרם שזה לא שונה ממכשירים כמו האיבו 3D  או האופטימוס 3D .

התוכנה:

הגלקסי נוט מגיע עם אנדרואיד 2.3.6 שזה די מעודכן ועם זאת קשה שלא קצת להתאכזב שאין לו אנדרואיד 4.0 , ברור שגוגל תיתן את הבכורה למכשיר שלה קודם. חבל כי זה מכשיר שיכל לנצל כל כך טוב את היכולות של הטאבלט של אנדרואיד.
הממשק של סמסונג זהה לגלקסי אס 2 שזה לא רע אבל גם לא ממש מרגש. מלבד התוכנות שמותאמות לעט כמו ההערות והציורים בסה"כ אין כאן חידוש ממש מרהיב או פריצת דרך. מתחת למכסה מנוע הם די זהים ( 1.4 מול 1.2 ואותו מאיץ גרפי) הממשק מגיב כאן הרבה יותר מהר מאשר בגלקסי אס 2.
אם בתגובה לתביעות של אפל או לא, השחרור מנעילה שונה למשיכה לכל כיוון ללא קו כלשהו או פאזל כמו בגלקסי 2. כמו ב-HTC יש עכשיו מסך שונה לנעילה ולמסך הבית שזה גימיק חביב.
קצת חבל שאין כאן גישה מהירה גם למצלמה. יש דברים כמו עורך הוידאו ועורך התמונות שהיו מאד קשים לשימוש במסך של הטלפונים הרגילים ועכשיו פשוט תענוג לשימוש כאשר אתה יכול לחתוך תמונות בקלות עם האצבע כאשר המסך גדול.
בסה"כ התחושה היא שהם שומרים את הקפיצה הגדולה הבא בממשק שלהם לגלקסי אס 3 או לשדרוג לאנדרואיד 4.0, אם אהבת את הממשק של הגלקסי אס 2 תהנה מאד, אם החלפת לאנצ'ר מייד אחרי שהדלקת אותו אז קרוב לוודאי שזה מה שתעשה גם כאן.


תוצאה במבחן הביצועים של דפדפנים מ- rightware

,תוצאה במבחני הביצועים של הדפדפן  sunspider



מבחני ביצועים

תוצאה של 63157 במבחן של rightware ותוצאה של 2857 במבחן של sunspider לדפדפנים היא מאד מרשימה. רק 3 טלפונים עד היום הוציאו תוצאות טובות יותר, כאשר שניים מהם הם האייפון 4S והגלקסי נקסוס שנהנים ממערכת הפעלה עם תמיכה מלאה בריבוי ליבות בעוד שהנוט מתחרה בלי יכולת לנצל את הליבה השנייה שלו שזה כמו לשחק עם יד קשורה מאחורי הגב.
הטלפון היחיד שהוציא תוצאה טובה יותר עם אנדרואיד 2.3 זה המוטורולה רייזר החדש. כמובן שהייתי מבקש ספירה חוזרת לאחר השדרוג ל- 4.0 . אני מאמין שאז הוא ישאיר את האייפון הרחק מאחור ואולי גם את הגלקסי נקסוס. יש לנוט את כל המרכיבים הדרושים לעבור את שני אלו. תוצאה של 4056 במבחן quadrant היא לא פחות ממדהימה לטלפון עם מערכת הפעלה סטוק כמו שהיא יוצאת מהמפעל. רק תנו לחברה מ-XDA קצת זמן ואני משוכנע שהוא עוד ישתפר. בסה"כ אין בכלל ספק, אין משחק כבד אחד או תוכנה אחת בכל האנדרואיד מרקט שהמכשיר הזה לא מריץ בקלות ויש לו את המרכיבים להישאר עם היכולת הזאת עוד הרבה מאד זמן.



המצלמה:

הגלקסי נוט מגיע עם מצלמה של 8.0 מגה פיקסל מאחור ו-2 מגה פיקסל מלפנים, בסה"כ די דומה למצלמה המעולה של הגלקסי אס 2, בתאורה טובה התמונות יצאו פשוט מעולה כפי שניתן לראות למעלה.
צילומי וידאו יצאו פשוט מצוין אבל אני לא אכלול אותם כאן. מה שרוב הבלוגרים לא אומרים לכם זה עד כמה אתה תלוי בחסדים של מנגנון ההמרה של יוטיוב בשביל לשמר את איכות הוידאו. יש ימים שהגרמלינים של יוטיוב בכושר טוב ויש ימים שהתוצאה של יוטיוב לא דומה למה שאני רואה במחשב מהטלפון.
החלטתי לוותר על השילוב הזה בסקירות בכלל. תצטרכו לסמוך עלי, צילום הוידאו מצוין בנוט גם אם כשהתאורה הייתה חלשה יותר הפוקוס נהיה יותר קשה.
בסה"כ המצלמה הזאת לא נופלת משום מצלמה סלולרית אחרת והמסך הגדול נותן ראייה מצוינת של כיצד התמונה תיראה אח"כ במחשב.
למרות שאני לא חוויתי את זה יש אנשים שאני מאד מעריך שטוענים שצילומי קלוז אפ או ניסיונות לפוקוס מהיר לא תמיד הולכים חלק בנוט אז הנה אמרתי...

 התחרות:

זה החלק בסקירות שלי שאני בד"כ משווה את הטלפון החדש לטלפונים אחרים ואם להודות על האמת בגלל שהוא בד"כ מאד חדיש הוא יוצא טוב בהשוואות האלו.
לגלקסי נוט אין מקביל אמיתי, לא הריזאונד ולא הגלקסי נקסוס מנסים להיות טאבלט, השוואה לדברים ישנים כמו הדל סטריק מיותרת לגמרי. אז מה שאני אעשה הפעם זה לשתף אותכם בהתלבטות שהייתה לי בין הגלקסי נקסוס לבין הגלקסי נוט.
זאת אינה השוואה אובייקטיבית והיא מונעת מהצרכים האישיים שלי ומהעובדה שאני גם כך סוחב שני מכשירים, אך מכיוון שאולי אני לא היחיד שמתלבט את ההתלבטות הזאת אולי תמצאו בזה ערך עבורכם.
  • ביצועים - כרגע יהיה יתרון זמני לגלקסי נקסוס בגלל התמיכה בריבוי ליבות אבל כל העניין הזה ממש לא מעניין אותי, טלפונים סלולרים הגיעו פחות או יותר למצב של המחשבים האישיים, אם אתה לא גיימר כבד או ילד שכל מה שחשוב לו זה לנצח בויכוח בפורומים על למי יש יותר גדול, כל טלפון עם מעבד כפול ליבה ולפחות 1 גיגה ראם יספיק ל- 99% מהמשימות גם השנה וגם בשנה הבאה שיגיעו מרובעי הליבות.
  • סוללה - זו בפירוש היתה אחת מהסיבות שבחרתי בנוט, אחד מהדברים הכי מתסכלים שיש בסלולר זה שאתה מקבל מלא טכנולוגיות מעולות ומלא שירותי ענן נהדרים לסנכרן כל דבר שרק תחפוץ, חצי מהזמן אתה מכבה את רובם רק בשביל לגמור את היום בלי סוללה מתה או סוללה חליפית. בנוט הסוללה פשוט אדירה 2500 mah שמחזיקה יותר מיום ללא מאמץ גם בשימוש כבד מאד.
  • מסך - המסך בשניהם פשוט מעולה (למרות ה-pentile ) האמת שדאגתי אבל אני שמח להודות שהדאגה הייתה מיותרת. הנקסוס מגיע עם דחיסות פיקסלים גבוהה יותר אך במעט, לעומת זאת הקריאה במסך הגדול של הנוט יותר קרובה לטאבלט מאשר לטלפון. בעניין הזה כמה שיותר גדול יותר טוב. אמנם עוד לא שיחקתי עם הנקסוס אבל אין בכלל ספק שמסך יותר גדול שווה קריאה יותר נוחה. והקלדה בשתי ידיים הרבה יותר נוחה ככל שהמסך גדול יותר.
  • מערכת הפעלה ועדכוני תוכנה - כאן בפירוש יתרון גדול לנקסוס שיקבל עדכונים במהירות הסילון, מה גם שישר מהמפעל הוא כבר מקבל את כל הדברים הטובים שיש ב-4.0, כל שנותר לי לקוות זה שיהיה רום של CM בינואר ואני לא אהיה תלוי יותר בסמסונג לעדכונים.
  • אחסון - זה היה אחד מהשיקולים העיקריים שלי בבחירה של הנוט במקום הנקסוס, 16 גיגה זה מצוין לזיכרון פנימי אבל 32 גיגה נוספים בכרטיס חיצוני זה הרבה יותר טוב ובנקסוס אין חריץ הרחבה. מה גם שגיבויים אני מעדיף לעשות לכרטיס חיצוני ולא לזיכרון הפנימי של המכשיר שבתקלה יהיה אותו כרטיס שעליו מערכת ההפעלה. דבר נוסף הוא היכולת לקחת כרטיס מיקרו עם מתאם ולהשתמש בו במצלמת SLR שלי ואז הנוחות להעביר אותו לתוך הטלפון ומשם לגבות את התמונות לפיקסה או כל שירות ענן אחר זה פשוט שיקול מנצח אצלי.
  • עברית ופריצה - כמובן שהנקסוס הוא המכשיר הכי קל בעולם לפריצה ומכיוון שהוא מגיע עם אנדרואיד 4.0 יש לו עברית מובנית וזה יתרון גדול. לגלקסי יש פריצה קלה יחסית ואז כמובן שאין בעייה לתקן יישור לימין, אבל זה לא כמו תמיכה היישר מהמקור, הפונט החדש ב-4.0 פשוט נהדר, בגלקסי ניתן להשתמש בהלווטיקה שגם מצוין אבל לא כמו הפונט רובוטו שמגיע עם הנקסוס.
בסה"כ לכל אחד מהמכשירים היו יתרונות מאד חזקים עבורי אבל החלטתי ללכת על הנוט בגלל שרציתי סוף כל סוף מכשיר שייכנס בקלות לכיס ושהסוללה שלו תחזיק לי כל היום לא משנה מה העומס שהיה באותו יום.
מה שווים כל השירותים המגניבים מבוססי מיקום ואחרים אם אתה חייב לכבות את הג'י פי אס כדי לצלוח יום עבודה אחד על הקצה.



סיכום

הגלקסי נוט הוא בהחלט לא מכשיר לכל אחד, אם אתם תוהים האם הוא גדול מידי כטלפון למרביתכם התשובה חיובית. הוא מסורבל לשימוש ביד אחת ובגלל המידות היחודיות שלו גם לא יהנה מעושר באביזרים.
מצד שני זה המכשיר הראשון שאי פעם היה לי שנכנס בקלות לכל כיס ושיש לו סוללה מספיק גדולה לשימוש חופשי בכל התכונות הנהדרות של סמארטפונים מבלי לתת מבט עצבני למד הסוללה עשר פעמים ביום או להתחבר למטען בכל פינה שאתה מוצא שקע.
המסך שלו פנומנלי, הספיקר מעולה, הוא מנגן כל סרט בכל פורמט. אם אתם משתמשים באוזניות לשיחות והגודל לא מטריד אותכם אז זוהי קנייה מעולה.

אני חייב לציין שהמגמה החדשה בטלפונים שהסוללה לא ניתנת להחלפה או שאין חריץ הרחבה לכרטיס חיצוני נורא מתסכלת אותי.
אלו בדיוק התכונות שהכי לא סבלתי באייפון. לאט לאט אנו רואים מכשירים כמו הנקסוס והרייזר שמאמצים את הגישת גן סגור הזו בשביל לחסוך טיפה מקום או להגדיל טיפה את הסוללה.
אם לאטריקס עם מסך 4 אינץ הייתה סוללה של 1930 אל תספרו לי שלא יכולתם בגוף הרבה יותר ארוך של הרייזר או הנקסוס לשים בטרייה של 2100. עם כל הכבוד לעובי מה שווה העובי כשהטלפון כבוי.
החיסכון בסוללה יותר מכל התקמצנות אחרת בתכנון של טלפון סלולרי הורסת הרבה מהכיף בשימוש.
למה שנקבל עדכונים מיידיים מפייסבוק או מהמייל אם זה אומר שהסוללה תיגמר ב-2 בצהריים? למה שנהנה מפורסקוור או what's up  או ווייבר אם הג'י פי אס יגמור לנו את הסוללה לפני ארוחת צהריים?
הגיע הזמן שהיצרנים הסלולרים יוציאו את בעיית הסוללה מהמשוואה ואז באמת נוכל להפיק את המקסימום מכל כח העיבוד הזה ומכל התוכנות המצוינות שיש במרקט.



108 תגובות:

  1. עוד סקירה מעולה של רן בר-לוי למכשיר, שהייתי סקרן מאוד לגביו. גם ההשוואה נעשתה מבחינתי, כאילו בהזמנה למכשיר הנקסוס גלקסי.
    רן, הייתי שמח אם היית נותן פרק קטן על יכולות ה-GPS של המכשיר, מכיוון שלדעתי זוהי יכולת שימושית וחשובה לא פחות ממצלמה.
    ואני "מת" כבר להחזיק אחד כזה ביד, כדי להבין את משמעות ה- 5.3
    אגב, האם העובדה שאין לו "גורילה גלאס" לא חיסרון מסוים ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אציין שה-GPS ננעל במהירות,אינני משתמש בחבילה סלולרית כלל
      אני משתמש במפות של גוגל וב-IGO PRIMO נעילה מהירה ודיוק גבוה מאוד
      עד דיוק של 5 מטר.

      מחק
    2. אכן, סקירה מועילה מאוד ודי שוכנעתי לרכוש מכשיר זה סופית רק שזה מתעכב בשל העברית המלאה שאין להתקין כעת באופן עצמאי.

      תודה לרן על הסקירה המהנה מאוד.

      מחק
  2. גורילה גלאס יכל להיות נחמד אבל גם לנקסוס אין וכרגע זה מה שיש ברזולוציה הזאת.

    השבמחק
  3. תודה על הסקירה המעולה.
    אני ממליץ לנסות להעלות וידאו לVimeo - משום מה הסרטונים שם תמיד נראים מעולה, הרבה יותר טוב מYouTube

    השבמחק
  4. הי חבר, זה ק. (HTC פלייר)

    מה לגבי העט, אתה לא סוקר אותו כמעט ?

    קובי

    השבמחק
  5. הי קובי, לא סקרתי אותו כי כמו בפלייר לטעמי הוא מאד גימיקי ושימושי למעט מאד דברים.
    הוא בפירוש טוב בהרבה מהעט של הפלייר אם זה מה ששאלת.

    השבמחק
  6. רן תודה על הסקירה, מעניינת מאוד.

    הייתי שמח לדעת מה איכות הצילום בחדר חשוך (או אפילו לראות תמונה לדוגמא).

    כמו כן הייתי מעוניין לדעת מה דעתך בנוגע למגני המסך? האם אתה משתמש, רואה בהם צורך, ואם כן אז באיזה סוג אתה משתמש?

    אישית, אותי היה מעניין מאוד לשמוע סקירה אובייקטיבית על הצורך במגן מסך (כשרוב המכשירים מגינים עם מסך מחוזק / גורילה) ועל ההבדלים בינהם (ביחוד שיש כל כך הרבה סוגים, וזה עוד בלי הזולים שמוכרים באיביי).

    תודה!

    השבמחק
  7. איכות הצילום בחדר חשוך היא כמו בגלקסי אס 2 מקבלת בקושי ציון של "מספיק".
    מגני מסך חשובים נקודה!
    זכוכית מחוזקת יכולה וגם נשרטת יופי למרות החיזוק.
    אני משתמש בסוג הפשוט ביותר סתם כדי שיהיה משהו בין המפתח בכיס לבין המסך.

    השבמחק
  8. אפשרי להחתים עם העט, לדוגמה אם יש לי טופס החתמה בתמונה או PDF?
    ומה לגבי האנדרואיד הזה? יהיה ניתן לעדכן גרסה בעתיד ל 4?

    השבמחק
  9. אפשר בהחלט לחתום עם העט ולהפוך את המסמך לתמונה ולשלוח חזרה, אם אתה רוצה לשמר אותו כPDF
    תצטרך תוכנה שמאפשרת את זה.
    סמסונג כבר הודיעה רשמית שהוא ישודרג לגרסה 4.0 יחד עם הגלקסי אס 2 בתחילת השנה.

    רן

    השבמחק
    תשובות
    1. ניתן לייצא כpdf בקלות מתוך המכשיר

      מחק
  10. אגב , ברגע שהוא יקבל עידכון לגרסה 4 , הוא מיד יתמוך בממשק מלא בעברית ?

    השבמחק
  11. הי רן,

    קניתי אחד ... לא התאפקתי ... יש לך המלצה איך לסדר את העברית בגימייל ? ואת המספרים ההפוכים בכל המקומות ?
    כמו כן, איזה רום הכי טוב לדעתך ?

    תודה

    קובי (פלייר ... )

    השבמחק
  12. הרום הכי טוב הוא של אנטוניו מיסרטה ויש לו גם תיקון ליישור לימין.
    תמצא אותו ב-XDA

    השבמחק
    תשובות
    1. אוףףףף מזה XDA ? חצי מהמושגים אני לא מבינה.
      מה זה ROM?? אין איזה הסבר מצולם???

      מחק
  13. יש לי שאלה שלא קשורה ... (סליחה על הבורות ...J)

    אם אעשה רוט, ולאחר מכן אתקים את הרום האיטלקי והתיקון לערבית ... אם וכאשר יגיע ה ICS המיוחל של סמסונג האם נוכן לעשות עדכון אוטומטי .. ? אם כל עדכון אחר ל- ICS שלא יצריך פריצה ?

    השבמחק
  14. עדכונים אוטומטים לא אפשריים אחרי רוט.
    תצטרך או לחזור למקור או להתקין רום איטלקי של ics

    השבמחק
  15. היי רן זה מכשיר שמאוד מעניין אותי כי כבר חשבתי ללכת על טאבלט ובלקברי 9780 עד שראיתי את המכשיר הנ"ל.
    שתי שאלות:1. כטלפון הבנתי שהוא מעט בעייתי.אני רגיל לדבר בספיקר.לא מדבר במקומות הומי אדם.אוכל לשרוד עם מכשיר כזה?
    2. קראתי פה ושם שלמסך יש בעיה להסתנכרן עם חלק מהאפליקציות.על מה מדובר והאם גם זה משהו קריטי?

    השבמחק
  16. הספיקר שלו סביר ומעלה. ועם אוזניות אפילו מצוין.
    למסך אין שום בעיה, יש משחקים ויישומים שעדיין לא תומכים ב- 720P ואת אותה בעייה יש גם לריזאונד, לגלקסי נקסוס ולאל ג'י ניטרו HD .
    לאט לאט כל היישומים מתעדכנים, אני מאמין שתוך חודש חודשיים כל מה שחשוב יעבוד חלק.
    waze למשל עדכנו כבר...

    השבמחק
  17. סה"כ אתה ממליץ עליו כסמארטפון/טאבלט?
    ומה הבעיה עם העדכון של ics של סמסונג?כי לא מעוניין בפריצות.

    השבמחק
  18. ממליץ עליו למי שרוצה טלפון מאד גדול או טאבלט קטן.
    אין בעייה עם העדכון, סמסונג הודיעה שהעדכון יגיע ב-3 חודשים הראשונים של 2012.

    השבמחק
  19. שלום לך, לאחרונה אני מתלבט מאוד האם לקחת את הNote או את הGalaxy Nexus, מצד אחד הNote לדעתי מגיע עם CPU וGPU חזקים יותר משל הNexus מצד שני קראתי סקירות עליו שהוא נתקע......

    השבמחק
  20. אלו מכשירים שונים לגמרי והמעבד הגרפי זה ההבדל הכי לא משמעותי מבין כל ההבדלים.

    השבמחק
  21. הי רן, מחכה למכשיר מאז שפורסם בתערוכה, וסקירתך שכנעה אותי, והנה הוא כבר נמכר בחנויות בארץ. אבל- האם כל מכשיר נוט שנמכר היום בחנויות בגרסת ההפעלה הנוכחית פרוץ בעברית (באלו שביררתי מצוין "כולל תמיכה בעברית", אך הגרסה היא 2.3 ? ואם אקנה מכשיר כזה, האם אוכל לעדכן עליו את גרסה 4 בלי בעיה?
    תודה על המענה

    השבמחק
  22. זה שונה מחנות לחנות וצריך או להתקין עליו גרסה ששייכת למדינות ערב או לפרוץ אותו כדי לתקן את העברית.
    אם תפרוץ אותו או אם החנות תפרוץ אותו תצטרך להתקין עליו רום נקי לפני שדרוג ל- 4.0 או להמתין שיהיה רום פרוץ שיהיה מבוסס על 4.0
    אבל אין מה לדאוג כי בד״כ הרומים האלו דולפים עוד לפני שסמסונג משחררת רשמית את הגרסה הסופית.

    השבמחק
  23. היי רן - איך מקבלים עברית מלאה למכשיר הגלקסי Note

    דני

    השבמחק
  24. אם אתה מתכוון לתפריטים בעברית אני עדיין לא מודע לכזאת אפשרות חוץ מרומים דפוקים של אנדרואיד 4 שחצי מהמכשיר לא עובד.

    השבמחק
  25. דווקא התפריטים לא ממש חשובים. יותר הטיפול בעברית. כמו בגירסאות הקודמות של אנדרואיד.
    ישור לימין, טיפול נכון בעברית אנגלית וכדומה

    השבמחק
  26. בשביל תיקון של עברית ויישור לימין תצטרך לפרוץאת המכשיר ולהתקין רום ותיקון לעברית.
    ולפני שתשאל: לא, אי אפשר לתקן את העברית בלי לפרוץ.

    השבמחק
  27. שלום,
    סקירה מרתקת.
    רכשתי מכשיר זה היום (אנדרואיד ראשון שלי...) ואני לא יודע איך לסנכרן אותו עם כל המידע ששמור אצלי באאוטלוק.
    איך עושים זאת?
    בנוסף, אשמח גם ללינק לאתר ממנו אוכל "ליישר לימין" (את השפה התקנתי על פי ההוראות הנוחות שלך!
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לסמסונג תוכנה בשם kies תשתמש בה כדי לסנכרן מול אאוטלוק.
      לגבי יישור לימין אין מדריך בודד אחר.
      צריך לבצע מספר פעולות.
      1. ביצוע רוט והתקנת ריקברי
      2. התקנת רום לא מקורי
      3. התקנתתיקון עברית.

      פרטים מורחבים בפורום: http://iandroid.co.il/forum/forum109.html

      מחק
  28. אבקש המלצה לחנות אמינה לרכישה של מכשיר שיגיע עם פחות צורך בהתקנות (לאחד שידע רק להשתמש ...)
    תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בעבר הייתי ממליץ על חנויות אבל חלקן אכזב אותי וחלקן אכזב חברים שלי אז אני לא ממליץ יותר על אף אחד.

      מחק
  29. תודה רן על תשובתך המהירה.

    היכן בחיפה ניתן לראות את המכשיר ? אני חייב להחזיק אותו לפני החלטה על רכישה.
    תודה על עזרתך.

    השבמחק
  30. לא מכיר חנויות בצפון תבדוק בזאפ.

    השבמחק
  31. שלום לכולם,
    קניתי השבוע את המפלצת הזאת בהונג קונג.
    המכשיר - מדהים !
    חוסך לי את הצורך בטאבלט חדש... :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. כמה קנית את המכשיר בהונג קונג?

      מחק
  32. כמה עלה המכשיר בש"ח מהונג קונג ?

    השבמחק
  33. tnx it was very helpfull

    השבמחק
  34. איפה אפשר לקנות אותו בארץ?
    בזאפ יש חנויות אבל לאף אחד אין במלאי :\

    השבמחק
  35. אני קניתי לפי זאפ כך שאין לי מידע שלך אין.
    מצטער.
    בהצלחה, הוא שווה את זה אם זה עוזר :-)

    השבמחק
  36. היי ותודה רבה על הסקירה המעניינת.
    אני היום עם אייפון והולך לקנות השבוע את הנוט אנדרואיד הראשון שלי.
    אין לי מושג באנדרואיד בכלל, אשמח אם מישהו שקנה את המכשיר יוכל להגיד לי מאיפה הוא קנה, ואיך עושים את הרום, העברית, עדכוני גרסה? אני מוכן לשלם כדי לקבל את המכשיר מושלם.. מצטער, לא יודע להתעסק עם הפריצות האלו ואני רוצה שתהיה לי עברית.
    אשמח שתעזרו לי, המייל שלי shlomiy11@gmail.com. וקוראים לי שלומי..

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אתה מוכן לשלם אז פשוט תבקש מהחנות שאתה קונה לסדר לך את העברית, כולן עושות את זה תמורת תשלום.

      מחק
    2. אני גר בירושלים ולא מצאתי אפילו חנות אחת שמוכרת את המכשיר..
      לא יודע מה לעשות ;-(
      ולגביי גרסה 4 ברגע שתצא אני יוכל לעדכן כמו במכשירי אייפון?
      אשמח אם תצרף מדריך להורדה של עדכון גרסא.. או אפילו "מדריך אנדרואידי למשתמש המתחיל".. תודה!!! (שלומי)

      מחק
  37. היי, ראיתי כתבה במאקו שסמסונג הכריזה שברבעון הראשון של שנת 2012 היא תוציא את הגלאקסי 3 הגמיש עם 4 ליבות.. יש לכם מושג?

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שראית כתבה ישנה במאקו הם בד"כ מעודכנים.
      סמסונג הודיעה שהיא לא תשיק את הגלקסי אס 3 בתערוכה בברצלונה בסוף החודש הזה.
      מה שאומר שיהיה ארוע ספציפי של סמסונג לפחות במרץ אבל יכול להיות גם באפריל מאי.
      יקח מההכרזה כמה שבועות עד שניתן יהיה לקנות את המכשיר.
      הערכה שלי: לא ניתן יהיה לקנות אותו בארץ לפני אפריל מאי.

      מחק
  38. שלום לכולם, אני מאוד מעוניין לרכוש את הנוט החדש אך לא מצאתי מישהו שמוכר את המכשיר. יש לכם מקום להמליץ? אני מאיזור ירושלים אך לא מפריע לי גם שיגיע דרך הדואר, תודה על העזרה חברים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אגב אשמח לדעת כמה הוא עולה..

      מחק
    2. דברתי עם הנציג של סמסונג...כל המכשירם שהיו נלקחו ע"י אורנג' מלאי נוסף צריך להגיע עוד שבוע שבועיים בכל אופן כל המכשירים יהיו צרובים עבור אורנג'..לתשומת ליבך (ממקור מהימן) לא פלאפון ולא סלקום יקבלו את המכשיר הנ"ל, גם בעתיד

      מחק
  39. רכשתי את הנוט הנחשק,
    איך אני מתקין עברית?

    השבמחק
  40. RAN ביום שבת אחי נוסע לדרום קוריאה לכמה ימים וביקשתי ממנו שיקנה לי את הנוט בלבן... כמה דברים שקראתי אחרי חיפוש בגוגל הוא שהחומרה של הטלפון בקוריאה היא שונה ממה שנימכר באירופה ולכן המכשיר לא יעבוד בארץ.. משהו גם עם LTE ו 3G מה לעשות ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הדגם של קוריאה הוא דגם של LTE אל תקנה, זו טכנולוגיה שעדיין אין בארץ.
      אין לי מושג מה התדרים שם ואם יש להם בכלל טלפונים של GSM .

      מחק
    2. אז לקנות רק אם זה דגם בלי LTE ?

      מחק
    3. לקנות רק אם זה דגם של GSM שתומך בתדרים של המפעיל הסלולרי שלך.
      GSM (דור שני):
      סלקום/אורנג' - 900/1800
      פלאפון - אין.

      UMTS (דור שלישי):
      סלקום אורנג' - 900/2100
      פלאפון - 850 ו-2100

      מחק
    4. אוקיי תודה. רק לצורך עדכון המכשיר יושק ביום ראשון עוד שבועיים באורנג

      מחק
  41. היי רן אחלה בלוג, באמת, נהנה ממנו מאוד

    רציתי לשאול האם יכולה להיות בעייה של התאמה של חלק מהאפלקציות למסך הגדול?

    תודה

    השבמחק
  42. הי סטפן, הרזולוציה של הנוט הופכת במהירות לברירת המחדל של כל הטלפונים החדשים אז גם המעט יישומים שעוד לא התאימו את עצמם, יתאימו בקרוב. כל הטלפונים שיוכרזו השבוע בברצלונה יהיו עם אוה רזולוציה.

    השבמחק
  43. הי סטפן, הרזולוציה של הנוט הופכת במהירות לברירת המחדל של כל הטלפונים החדשים אז גם המעט יישומים שעוד לא התאימו את עצמם, יתאימו בקרוב. כל הטלפונים שיוכרזו השבוע בברצלונה יהיו עם אותה רזולוציה.

    רן

    השבמחק
  44. היי רן
    בהצלחה ואחלה בלוג! ממש אהבתי והתרשמתי
    דבר נוסף אני צריך עזרה ואני מקווה שתוכל לעזור לי
    קניתי את המכשיר הזה היום ואין בו עברית בכלל וגם שהתקנתי ממדריך לך עברית אז העברית הפוכה זה כותב לי הפוך אשמח מאוד אם תעזור לי אני אעכוב פה לתגובה שלך
    או בפייס אני שם בעברית גיא פרץ תמונה עם מצלמה, תודה רבה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ליישר לימין זה תהליך ארוך שמחייב פריצה ושינוי קבצי מערכת ולא משהו שאני יכול לתת לך כמה שורות להסבר.
      תיכנס לפורום בכתובת http://iandroid.co.il/forum/forum109.html
      ושם תקבל עזרה מקיפה יותר.

      מחק
  45. היי רן
    איך יודעים באיזה גרסת מכשיר או מודם יש בגלקסי נוט?
    בגלקסי נוט אוראנג' אמרו לי מספר שזה 0.7?????
    בגלקסי 2 הבנתי שיש 1.2 \ 1.3 \1.4

    השבמחק
    תשובות
    1. תחת הגדרות תלך ל- About phone
      שם יש שתי הגדרות:
      baseband version זו גרסת המודם
      build version זו גרסת המכשיר

      מחק
  46. רן שלום

    אני עוקב אחר הבלוגים וברצוני לציין כי הם מאוד אמינים ומסקרנים וחוויה לקרוא אותם
    אודה לך באם תעזור לי לקבל החלטה בין galaxy note לבין עיסקה כוללת של asus padfone היות ואני לפעמים נמצא בשטח או אצל לקוחות ויש לי הצורך בלהציג את החברה או את הנציגים או את הפרויקטים מצד אחד ולקבל שרטוטים / מפרטים מצד שני ולענות עליהם בזמן אמת תוך כדי רישום הערות וכן לקבל שיחות נראה לי די מסורבל ללכת עם 3 מכשירים או מכשיר סמארטפון שהסוללה תגמר בהמלך היום ולכן חשבתי כי הגלקסי יענה חלקי על הצרכים שלי אבל כשראיתי את האסוס פאדפון פשוט נקסמתי בו, לדעתי הוא זה שיתן לי את הפיתקון האולטימטיבי....אודה ל באם אקבל את חוות דעתך בנושא...כמו כן אנא דעתך בנושא ייבוא של הנ"ל מחו"ל (אולי מקנדה) ועל מה עלי להקפיד / להיזהר, יש לי זמן אני לא לחוץ...

    השבמחק
  47. האמת שאני ממש לא מסכים לגבי הפאדפון, לפתרונות מבוססים דוק יש בעיה קשה של ראם, מה שמספיק לטלפון לא מספיק לדפדפן עם טאבים ולמסמכים גדולים עתירי גרפיקה.
    האמת שאני הייתי קונה macbook air עם חיי סוללה פנומנלים ויכולת לעבוד ברצינות.
    בשביל שיחות ואינטרנט טלפון כמו ה- One-s או גלקסי אס 3 שיגיע בקרוב.
    ה- macbook air גם נראה טוב יותר במצגות ועושה רושם מקצועי ולא של גדג'ט.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רן, קבל שאפו על הבלוגים והתשובות..מאוד לא מקובל לקבל שרות כזה בארצנו.
      אולי לא הסברתי את עצמי נכון - האמת שמחוץ למשרד אין לי צורך בשימוש כבד של מסמכים / גרפיקה אלא יותר למצגות פשוטות יחסית, לראות מדי פעם שרטוט, תמונות לרשום הערה ולהחזיר למשרד / לשולח, עיקר העבודה מול גוגל או הוט מיל (חיפוש מידע, תשובות לאי מלים וכו')...העבודה הכבדה והרצינית יותר נעשת במשרד
      פשוט רציתי לחסוך את ההתנידות עם מספר מכשירים או לפטופ כבד יחסית (נכון להיום), בגלל בעית ראיה אני צריך מכשיר עם צג גדול יותר מאשר הסמארטפון הרגיל ולכן נדלקתי בתחילה על הנוט לאחר שבחנתי אותו באורנג'.
      דבר נוסף הנוט צרוב עבור אורנג' כך גם ימכר ע"י סמסונג לקהל הפרטי..האם זה מהווה בעיה או מגבלה?

      מחק
  48. היי רן, בלוג מעולה!
    ממש עזר לי להחליט, בדיוק ההתלבטות שהייתה לי.
    הבעיה היחידה היא - איפה קונים????
    חיפשתי בכל אזור המרכז וגיליתי שאפשר רק להזמין.
    באורנג' מוכרים ב - 5,000 ש"ח!!
    איזשהי חנות שאפשר לשלם ולקחת??
    תודה רבה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני קניתי דרך זאפ, כך שלצערי אין לי מידע אחר משלך.

      רן

      מחק
  49. אחלה מכשיר יש לי אותו אבל מתי יקבל עדכון לאנדרואיד 4??

    השבמחק
    תשובות
    1. סמסונג הבטיחה שזה יהיה עד אמצע החודש הבא.

      מחק
  50. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  51. ביקורת מעולה,בזכות הביקורת שלך קניתי היום את המכשיר.
    אגב,המכשיר מדהים.

    השבמחק
  52. סקירה מצויינת ומקצועית.
    מתי המכשיר יקבל את ICS ?
    ציינת בעבר שבאמצע אפריל, ולא שמעתי על תאריך יעד מוגדר, ואנחנו עוד רגע באמצע אפריל.
    חוץ מזה, האם רכישת המכשיר עם ICS יתן לי תמיכה מלאה בעברית ללא צורך החלפת rom ?
    אני פשוט מעדיף את מערכות ההפעלה המקורית, ללא שינויים ועדכונים פירטיים.

    השבמחק
  53. משום מה שייכתי לך טענה בדבר שחרור ICS באמצע אפריל, כנראה בלבלתי עם מישהו אחר.
    בכל אופן, בדפדוף בפורומים שונים, אני אפילו רואה הודעות בדבר שחרור מיועד לרבעון הראשון של השנה ועד סוף אותו רבעון.
    כלומר, אנחנו אחרי תאריך היעד.
    למישהו הפתרונים ? כולל השאלות הנוספות שהעליתי ?

    השבמחק
    תשובות
    1. רכישת המכשיר תיתן לך בטוח יישור לימין ורוב הסיכויים שגם תפריטים בעברית.
      דבר שני רום הוא ממש לא עדכון פירטי ואין בו שום דבר לא חוקי.
      סמסונג אכן הבטיחה שזה יהיה ברבעון הראשון אבל תיקנה מאז לרבעון השני.
      בהתחלה הם דיברו על אמצע אפריל אבל גרסאות הבטא היו מלאות בעיות אז זה חזר לעד סוף רבעון 2.

      מחק
  54. תודה רן, ואם כבר אני נעזר בך, אז מספר שאלות נוספות ברשותך.
    1. האם מכשיר שירכש בניו-יורק זהה למכשירים בארץ ? כלומר יעבוד באופן תקין ברשת סלקום/אורנג' ?
    2. האם מטען רכב/קיר של גלקסי ס1 מתאים גם לנוט ?
    3. האם העברת סים כארד מהגלקסי ס1 לנוט יעבוד תקין, או שיש צורך לבקש מחברת הסלולר התאמה לסים שהגיע עם הנוט ?
    תודה מראש
    אבי

    השבמחק
    תשובות
    1. 1. לא, הדגם של at&T הוא שונה ועם תדרים שונים. אני לא מכיר את הרשימת תדרים שלו אבל תצטרך לבדוק הדגם שלהם הוא i717 או משהו כזה והאירופי והישראלי הוא N-7000
      2. מטען קיר יעבוד גם יטען לאט יותר מאשר המטען של הנוט המקורי.
      3. הסים יעבוד ללא בעיה עם הנוט בתנאי שהמכשיר הוא סימפרי ולא נעול.

      מחק
  55. שוב תודה
    במיוחד לגבי נושא התדרים והבדלי הדגמים.
    זה בהחלט טיפ חשוב.

    השבמחק
  56. רן שלום- קניתי את המכשיר לפני כשבועיים בתאילנד
    בגדול יוצא מן הכלל אולם נתקלתי בבעיה שאין לי מושג לאן ללכת עמ לפתור
    כאשר הבטריה מלאה 100% לאחר מילוי לילה המכשיר נכנס ללופ של כאילו הוא מחובר
    לUSB ונטען. שום דבר לא מחובר אליו. הלופ מפסיק כשהבטריה יורדת ל82%
    שלחתי לאנגליה את המיל הבא וקיבלתי תשובה שללכת ליבואן היכן שקניתי
    USB
    PLEASE HELP!!!
    THE PHONE IS NOT CONNECTED TO ANYTHING. IT DOES SHOW THAT IT IS BEING CONNECTED TO USB AND CHARGING. ONCE I GET THE BATTERY OUT
    IT TAKES LOTS OF TIME TO START IT. IT CONSUME THE BATTERY IN LESS THEN 2 HOURS. PLEASE LET ME KNOW WHAT TO DO.
    MOSHE KEDAR

    יש לך רעיון או כיוון? האם זו בעית תוכנה? חמרה? איך ניגשים לפתרון?
    תודה מראש

    השבמחק
    תשובות
    1. זו לא נשמעת כמו בעיית חומרה מכיוון שהיא מפסיקה ב-82%, בעיות חומרה בד"כ לא נפסקות.
      הייתי מתקין עם אודין גרסת תוכנה נקייה של הנוט שתוכל למצוא ב-XDA והייתי רץ איתו יום או יומיים בלי להתקין יישומים חיצוניים כדי לבודד את הבעיה.

      מחק
  57. לרן שלומות.

    האם תוכל להפנות אותי בבקשה להנחיות להתקנת מקלדת ותמיכה עברית (לרבות יישור...) ל"נוט"?

    בברכה ותודה.

    רני

    השבמחק
  58. לרן שלומות.

    האם תוכל להפנות אותי בבקשה להנחיות להתקנת מקלדת ותמיכה עברית (לרבות יישור...) ל"נוט"?

    בברכה ותודה.

    רני

    השבמחק
    תשובות
    1. הסבר על התקנת מקלדת תמצא כאן: http://www.gadgetisrael.com/2010/12/blog-post_08.html

      יישור לימין זה נושא שונה לחלוטין ןתמצא מדריך כאן:
      http://iandroid.co.il/forum/topic71546.html

      מחק
  59. שלום רן,

    ראשית, בלוג מצוין וסקירה מאד מקיפה ומעניינת.
    אני שוקל לקנות את הנוט מאמזון - שם המחירים זולים משמעותית מאשר בארץ.
    יש לי שתי שאלות:
    1) האם הפער הזה יתקזז עקב תשלום מיסים בהגעת המכשיר לארץ ?
    2) המכשיר מגיע עם ג'ינג'רברד. האם אוכל לשדרגו לבד ל-ICS והאם שדרוג זה יעניק למכשיר יכולות עברית - קבלת וכתיבת SMS ויישור לימין ?

    תודה מראש,
    אבי

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה אכן עלול לשלם כ-33% מס. כרגע אין שדרוג רשמי עדיין, הוא אמור להגיע בחודש חודשיים הקרובים, שדרוג אליו דרך התוכנה של סמסונג הוא קלי קלות.
      אם תבחר לפרוץ וכו' תוכל כנראה לשדרג עוד קודם.

      מחק
    2. תודה על התושבה המהירה.

      אז לדעתך, מבחינת עלויות עדיף כבר לקנותו בארץ עם עברית כלולה ?

      אבי

      מחק
    3. לא זוכר מחירים בעל פה, תשווה את המחיר באמזון + משלוח + 33% מס ךמחיר הכי טוב בארץ ותעשה לעצמך את השיקול האם זה שווה את הבלאגן.

      מחק
    4. בסדר גמור.תודה על העזרה ושבת שלום :)
      אבי

      מחק
  60. רן, ראשית מאוד נהנתי מהסקירה המקצועית שלך.
    אני מעוניין לקנות את המכשיר Galaxy Note ואשמח להתייעץ איתך במספר שאלות:
    א. האם לדעתך הגעתו של SG3 לארץ בשלהי יוני יורידו את מחירו?
    ב. האם תוכנת האנרואיד 4.0.3 יצאה כבר לשוק? והאם היא גירסה מקורית שתאפשר שימוש בליבה השנייה שלו?
    תודה מראש
    דן

    השבמחק
    תשובות
    1. הי דן.
      א. המחיר יירד ככל שהזמן יעבור אבל לא בגלל הגלקסי אס 3.
      ב. עדיין לא.

      מחק
  61. הי רן אחלה סיכור למדתי המון ותודה רבה.
    אני גם קניתי לא מזמן את הנוט, עכשיו הוא כל הזמן מייצר לי קיצורי דרך של אייקון search באופן אוטומטי איך אני יכול לבטל את זה?
    בנוסף, קורה לי מדיי פעם שאני משחק במשחק והוא נתקע, המסך נכבה אך אני שומע סאונד ןהדרך היחידה לצאת מזה זה להוציא את הבטרייה, ממה נראה לך יכולה לנבוע הבעייה הזאת

    תודה מראש

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נשמע כאילו שיש תוכנה מזיקה על המכשיר שלך.
      תתקין lookout מהמרקט ותסרוק את הטלפון שלך.
      ואם זה לא וירוס תנסה להתקין Airpush Detector ולבדוק אם יש יישום שעושה את זה בכוונה.
      לגבי הבעיה השניה, נראה שאתה עם גרסה ישנה אם תשתמש בתוכנת kies תוכל לבדוק אם יש עדכון גרסה לטלפון שלך.

      מחק
  62. אהלן רן,

    נהניתי לקרוא את הסקירה שלך על הגלקסי נוט.
    אני ממוקם בארה"ב ורכשתי את הגלקסי נוט הערב. יש לי מספר שאלות אליך מאחר
    ואני די חדש בשוק הסמארטפונים:
    1. איך אני הופך את השפה לעברית באנדרואיד?
    2. איך אני משדרג לגרסת אנדרואיד משופרת יותר?
    3. מדוע הנוט שלי נראה שונה מהתמונה שמוצגת בבלוג שלך? (אין לחצן מרכזי כלל)

    תודה,
    פיני

    השבמחק
    תשובות
    1. הי פיני.
      1. בשביל להפוך שפה יש לפרוץ את המכשיר ולהחליף לו מערכת הפעלה ואז לתקן את העברית.
      2. כרגע אין עדיין אנדרואיד 4 רשמי לנוט, יהיה שדרוג אוטומטי בחודש הקרטב כנראה.
      3. הגרסה שלך היא כנראה של AT&T דגם i717 בעוד שהדגם הבינלאומי שונה והוא N7000 המדריכים שיש בארץ כולם מותאמים לדגם הבינלאומי.

      תתייעץ כאן: http://iandroid.co.il/forum/forum109.html

      מחק
    2. אני חושב שיצאה אתמול גירסה רשמית של אנדרואיד 4 לנוט..

      מחק
    3. חבל שאתה לא קורא את הבלוג שלי לעיתים קרובות יותר :-)
      http://www.gadgetisrael.com/2012/05/40_10.html

      ולפניו:

      http://www.gadgetisrael.com/2012/05/40.html

      מחק
  63. שלום,
    אחלה סקירה, האם זה נכון שגם בגאלקסי

    השבמחק
  64. האם זה נכון שאפשר לרשום עד 200 תוים בשליחת סמס

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושב שאפילו פחות, אבל לדעתי זו מגבלה של הספק הסלולרי ולא של המכשיר.

      מחק
  65. רן שלום,
    ברשותי גלקסי נוט משודרג לגירסה 4
    אך יש לי בעיה עם הפעלת תוכנה IGO8 .
    אשר נפתחת בחצי מסך בלבד!
    האם ניתן לפתור את התקלה הזאת?
    תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מצטער, מאחר ואין את Igo במרקט אין לי איך לבדוק.

      מחק
  66. אהלן רן,
    אני מוכרח לציין שהסקירות שלך הן אובייקטיביות ומקצועיות ביותר ואני קורא גם כאן (בארה"ב) סקירות והן לעתים מוטות ולעתים שטויות.
    מספר שאלות חשובות לי אליך:
    1. רכשתי לפני 28 ימים את הGalaxy Note i717 מAT&t. אני די מרוצה ממנו, המסך מדהים והוא משרת אותי היטב בעבודה ובפנאי. סוללה חזקה ביותר והעט הוא גאדג'ט נחמד. הS3 מגיע לרשת שלי ב21 ליוני. המשמעות היא שאם אני מחזיר את הנוט מחר או מחרתיים אני יכול לבצע הזמנה מוקדמת ולקבל את הS3 בעוד שבועיים. השאלה היא האם הכאב ראש הזה שווה? האם באמת הS3 טוב יותר מהנוט?
    2. ישנן שמועות שהליבה בגרסה האמריקאית של הS3 היא כפולה ולא מרובעת. האם עדיין שווה לעשות את השדרוג?
    3. הנוט בארה"ב (i717) חזק יותר מהN7000 ונראה טוב יותר. בנוסף, אני מתכנן להגיע לארץ ביולי לחודש ולחזור לצמיתות בקיץ 2013, האם הנוט i717 יעבוד בארץ כמו שצריך למרות שזו גרסה אמריקאית?
    4. אם אני נשאר עם הנוט, איך אני יכול להוריד לו אנדרואיד 4? האם יש גרסה בעברית שאפשר לדרוס את הגרסה הקודמת באנגלית? (אין לי מושג מתי מגיע גרסת ה"קאסטה" לכאן)
    5. אם לדעתך עליי להישאר עם הנוט, אלו המלצות יש לך לשיפור הביצועים שבו? הוא איטי ונתקע לפעמים.
    6. האם כדאי להתקין תוכנת אנטי וירוס? אם כן, איזו ואיך אני מוודא שהיא לא אוכלת את הסוללה?
    פרט מוזר שמושך תשומת לב: הנוט יקר מהS3 ב50 דולר כשרוכשים רכישה עם מסלול גלישה..
    תודה
    פיני

    השבמחק
    תשובות
    1. 1. האס 3 מהיר יותר מהנוט כי הטכנולוגיה של המעבד חדשה יותר, זה לא רק כמות ליבות, המצלמה טובה בהרבה וטכנולוגיית המסך השתפרה.
      2. ראה 1
      3. כן ברוב הרשתות זה עניין של תדרים ולכן צריך לוודא.
      4. מכיוון שהנוט שלך אמריקאי אין לו גרסה עברית וגם אין לו הרבה פיתוח בארץ.
      אז קשה להגיד אבל סביר שלא.
      5. אני הייתי עובר לאס 3.
      6. אם אתה מתקין תוכנות ממקורות לא רשמיים אז כן, אם אתה מתקין רק מהמרקט אז כרגע לא הייתי מתקין אנטי וירוס. הם כבדים ואוכלים סוללה ומשאבים.

      מחק
  67. שלום רן רציתי לשאול בעצתך
    אני מאוד מתלבט איזה מכשיר לקנות
    אני מתעסק בשיווק ומכירת ספרים ומקבל הזמנות בע"פ בשיחות לנייד ובסמס. אני מעונין במכשיר - סלולארי שיש לו יכולות אופיס או דומות בעיקר אקסל או דבר דומה שאפשר לעדכן בו הזמנות, מחירים, משימות לטיפול. למיין קבוצות של אנשי קשר וכיוצ"ב. קיבלתי המלצה על הנוט שהוא הדומה ביותר למחשב מכל הסלולאריים. אני לא נעול שהמכשיר הזה חייב להיות דווקא מכשיר סלולארי (אלא טאבלט וכדו') אך עדיף אם אפשר מכשיר אחד. שווה לי הסירבול של השיחות אם הוא יעשה את העבודה המשרדית טוב לסיכום הספקות שלי הם
    א. האם לנוט יעיל לשימוש בתוכנה דמויית אקסל או שיש סמרטפון מתאים יותר
    ב. האם הוא יחסית לדומיו רגיש, שביר, עדין מאוד
    ג. האם היעילות של טאבלטים לצרכים הנ"ל גבוהה בהרבה -כך שעדיף נייד פשוט וטאבלט
    תודה מראש

    השבמחק
    תשובות
    1. צר לי אך הוא בכלל לא נוח עבור אקסל, לך על האייפד, מסך 5 אינץ ממש קטן עבור גליונות.

      מחק