29.6.12

סקירה - גלקסי אס 3


עולם האנדרואיד זז בקצב לא ייאמן, רק לפני שנה וקצת סמסונג השיקה את הגלקסי אס 2 בהצלחה אדירה כמעט בכל ספקית סלולרית בתבל. HTC הייתה בפיגור גדול ועדיין לא מוכנה עם הסנסיישן, מוטורולה לא הציבה שום מתחרה ראוי כאשר האטריקס דשדש בתחתית הטלפונים המוכרים בכל מדינה שבה הושק. במהלך השנה שחלפה סמסונג הצליחה למתג את עצמה בתור מלכת האנדרואיד תוך השקה של טלפון מצליח אחד אחרי השני, אם זה הגלקסי נוט שמכר במליונים או הגלקסי נקסוס כאשר סמסונג הייתה הראשונה להיבחר פעם שניה ברציפות להיות ספקית הנקסוס עבור גוגל, אין הבעת אמון גדולה מזו בחומרה של סמסונג.
נראה היה שהאוייב הכי גדול של הגלקסי אס 3 יהיה שהגלקסי אס 2 פשוט טוב מידי ולא נראה שהרבה ירוצו להחליף.
השנה הזו התחילה אחרת, HTC השיקה את קו הטלפונים מבוססי המותג של ONE ובניגוד לשנים קודמות הוואן איקס והוואן אס קיבלו ביקורות אוהבות ואפילו מכרו לא רע (סקירה שלי על הוואן איקס ).
 HTC הקפידה להקדים את הגלקסי אס 3 עם ליין מכשירי הוואן בחודש וחצי כדי לתת לה קצת מרווח מחיה. מוטורולה הצליחה להעמיד טלפון אחד מאד אהוב עם הרייזר מקס שבגלל הסוללה הענקית שלו הפך לטלפון הכי פופולרי בחנויות של ורייזון אפילו יותר פופולרי מהאייפון 4S (כמובן שיש לזכור שהרבה אנשים קונים את האייפון באפל סטור ולא בספקית הסלולר). נראה שהשוק רווי לגמרי והיו שתהו האם סמסונג תצליח לשחזר את ההצלחה האדירה עם הגלקסי אס 3.
לפחות מבחינת המכירות נראה שהגלקסי אס 3 הוא ההצלחה הסלולרית הכי גדולה מחוץ לאייפון ובשוק שונה ורווי לגמרי.
את ההתרשמות שלי מההשקה של המכשיר תוכלו לקרוא כאן: ( ברוך הבא גלקסי אס 3 )

האם הגלקסי אס החדש ראוי שוב לתואר מלך האנדרואיד? האם כל התוכנות החדשות והגימיקים באמת משפרים את חיינו? על כל זה בסקירה שלפניכם.



חומרה ועיצוב

סמסונג כמו HTC לפניה בחרה להתעלם מהעיצוב המומלץ של גוגל ובחרה לשמר את הכפתורים הקאפסטיביים המוארים שהיו בדגמים הקודמים וטוב שכך, בעוד ש-HTC עיצבה את המכשיר שלה באופן בולט בהשראה של אנדרואיד 4.0 סמסונג נשארה עם אותו עיצוב וסגנון שהצליחו לה עד היום. המכשיר דק בצורה מאד מרשימה והמשקל של 133 גרם מתחלק יפה מאד לאורך המכשיר והוא לא מרגיש כבד בכלל. לטעמי גודל המסך של 4.8 אינץ' קצת גדול מידי, יצרניות האנדרואיד היו צריכות לעצור מקסימום ב- 4.5 אינץ' אולי אפילו 4.3.
כפתור הבית האייפוני חזר בצורה קצת מלבנית משהו והוא קצת קשה מדי ללחיצה במיוחד אם מותחים את האצבע לאורך כל הטלפון כדי ללחוץ עליו. הספיקר בגלקסי אס 3 לא מבייש את קודמיו והוא באיכות מעולה, חד וברור וכיף לשים אותו לידך או להקשיב לסאונד של המשחק שבו אתה משחק.
כנראה בניסיון למנוע מאפל לתבוע אותם או לעצור להם מכירות מסך הנעילה שונה כך שתוכלו למשוך את האצבע לכל כיוון ותוך סאונד של מים מבעבעים במפל לקבל את מסך הבית.
הבעיה היא שבגלל שאין תנועה ספציפית במיקום קבוע, קרה לי כבר כמה פעמים שהטלפון השתחרר מהנעילה בכיס ופתחתי בטעות אפליקציות במסך הבית.
העיצוב של המכשיר מאד יפה, השילוב של לבן ופס מתכתי למראה לרוחב נותן מראה יוקרתי למראה והקימור גם מוסיף חן למכשיר אבל כאשר נוגעים בגב של המכשיר מרגישים את הפלסטיקיות המצועצעת המוכרת כל כך של סמסונג. יש שיגידו שזו הסיבה שהוא לא כבד אבל מצד שני HTC הצליחו באותו משקל לשלב חומרים טובים יותר למגע. הטלפון משך מבטים ושאלות בכל מקום שהוצאתי אותו מהכיס, זוהי בעיני האינדיקציה הכי טובה לעיצוב מרשים למראה.


המסך:
המסך היה אחד מהדברים שהכי דאגתי מהם לגבי הגלקסי אס 3, המסך של הוואן איקס כל כך טוב והבכיונים על המסך של הגלקסי נקסוס וטכנולוגיית הפנטייל המושמצת שלו השאירו פתח לבעיות. כמו שכתבתי ברשמים מההשקה, קצת מאכזב שהם לא הצליחו להגיע לטכנולוגיה של super amoled plus  שהייתה בגלקסי אס 2.
למרות זאת מסתבר שגם אם אין פלוס, סמסונג בכל זאת שיפרו את המסך מאז הנקסוס והוא אכן נראה מעולה.
זה לא המסך מטורף שיש בוואן איקס אבל המסך הזה שני רק לוואן איקס באיכות.
אחרי כל ההתלהבות שלי מהמסך כאשר ישבתי בבית והפעלתי תוכנה אחרי תוכנה, המצב התפך כאשר יצאתי החוצה לרכב לנסוע לעבודה. סגרתי את הדלת פתחתי את Waze והתחלתי לנהוג, כאן הייתה האכזבה הראשונה המהותית מהמכשיר, הבהירות של המכשיר פשוט נמוכה, גם בבהירות מקסימלית לא יכולתי לראות את תוואי המפה וסימוני המפות, מזל שיש הוראות קוליות כך שלא הלכתי לאיבוד.
אני בכלל לא מדבר על הרצון שלי לדווח על מפגעי דרך או כל דבר שהצריך להסתכל במסך, הוא הרבה פחות טוב בשמש מאשר קודמו הגלקסי אס 2 ובכלל אין מה לדבר על הוואן איקס.
זו בפירוש חולשה מהותית, מצאתי את עצמי סוחב את האייפון שוב כמכשיר שני רק בשביל לנווט בנוחות ולראות את המפה.

חיי סוללה:

שנה שעברה כאשר סקרתי את הגלקסי אס 2 ואת הסנסיישן ואפילו את הגלקסי נקסוס כתבתי שנמאס לי לכבות כל שירות נוח רק כדי שהמכשיר ישרוד יום, כתבתי שאם האטריקס יכל להגיע עם סוללה של 1930 אין שום סיבה טובה שטלפונים של 2012 לא יגיעו עם לפחות 2000 או יותר. מסתבר שסמסונג שמעה את הטרוניות של כולנו, הגלקסי אס 3 מגיע עם סוללה גדולה של 2100 mah  ואם הסוללה הייתה העקב אכילס הכי גדול של הוואן איקס, כאשר יצאתי עם הגלקסי אס 3 בבוקר נדרתי לקרוע לו את הצורה ובאמת לראות האם בשימוש חופשי ללא שום הגבלה כולל GPS וגם WIFI וגם דור 3  בשימוש ללא הפסקה הסוללה תתפקד כמובטח. ובכן במילה אחת כן!

לא משנה אילו יישומים אני משתמש והאם אני מנווט או עובר 20 עמודים ב- Flipboard לא הגעתי אפילו פעם אחת למצב שחיפשתי את המטען בעבודה. אני משתמש במסך דקות ארוכות מבלי לראות את הסוללה זולגת אל מול עיני. הללויה!
סוף כל סוף סמארטפון שלא מדכא להשתמש בו חופשי. הראשון שלא הייתי צריך עבורו סוללה חלופית או מוגברת כדי להנות ממנו. אני לא מחפש רומים ריקים שמאפשרים לחסוך כמו CM ואני לא מחפש קרנלים חוסכי אנרגיה בניסיון לדלות עוד 150 mah כדי להגיע עם הטלפון לסוף היום. בראבו סמסונג.
מה שכן חייבים רק להגיד שבטגרה 3 במצב של מסך כבוי הטלפון פשוט חי על אדי סוללה, בגלקסי אס 3 בכל שעה אתה מאבד אחוז או שניים. אבל כאשר המסך דלוק הגלקסי הוא המלך. ומה לעשות מסך כבוי זו לא המטרה של המכשיר.






ביצועים:

הגלקסי אס 3 מגיע עם מעבד אקסינוס 4412 שרץ על 4 ליבות עם 1 גיגה ראם, קשה להסביר למי שלא שיחק איתו עד כמה המכשיר הזה מהיר. לעומת המעבד המאכזב של הוואן איקס האקסינוס של סמסונג פשוט מדהים בכל שימוש, גם אחרי שבועיים של שימוש אני עדיין מוצא את עצמי מתפעל מהמהירות.
הוא לא מתחמם בעוצמה של הוואן איקס (למרות דיווחים שיש מי שהצליח ממש להתיך אותו מרוב חום) ועד עכשיו הפעם היחידה שהרגשתי  התחממות רצינית היתה כאשר עבדתי איתו בזמן שהוא מחובר למטען.
כאשר הוואן איקס הוציא 1716 במבחן גלישה של סאן ספיידר חשבתי באמת שהטלפונים הגיעו לרמת ביצוע שפשוט אין צורך ביותר. הנה מגיע הגלקסי אס 3 ומוציא 1459 ומה עוד? ההפרש מורגש בצורה מעשית בשימוש.
גם ב- Quadrant  התוצאות שלו מרשימות כפי שניתן לראות , אבל בגלל הבעייתיות של הבדיקה הזו לא נייחס לה הרבה משקל לעומתה מבחן הגלישה של סאן הוא אינדיקטור אמיתי לחוויית שימוש בגלישה.
הפעם הראשונה שבאמת שמתי לב עד כמה הגלקסי אס 3 מפנק היתה אתמול כאשר חזרתי לגלקסי נקסוס כדי להתקין עליו Jelly bean ( אנדרואיד 4.1 ) מערכת הפעלה חדשה שאמורה לתת שיפור ביצועים מהותי בממשק והוא עדיין הרגיש כמו מכונית מיושנת בלי כח בעליות לעומת הפרארי של הגלקסי אס 3.

תוכנה:

הגלקסי אס 3 מגיע עם הממשק של טאץ' וויז החדש של סמסונג ואנדרואיד 4.04, סמסונג עשתה רעש גדול מזה שהגלקסי אס 3 הוא הסמארטפון הראשון שתוכנן לבני אדם רגילים ולא לאנשי מחשבים, כל העניין של קבלת השראה מהטבע,לא בטוח מה כל כך טבעי חוץ מהסאונד של המים הזורמים אבל נו בסדר :-).
באופן כללי בהחלט מרגישים שיפור מהותי לעומת הממשק של הגלקסי אס 2. יש לגלקסי אס 3 המון גימיקים חביבים שעל כולם כבר כתבתי כאן: (ברוך הבא גלקסי אס 3 ) אז לכו ללינק לקרוא. חלק מהם שימושיים, נחמד שניתן להעביר יד על המסך כדי לקבל צילום מסך, נחמד שהטלפון לא מכבה את המסך אם המצלמה הקדמית מזהה שעדיין מסתכלים על המסך של המכשיר. אבל אחרי בערך יומיים כיביתי את כל האפשרויות שניתן לכבות מחוסר עניין.
התחליף של סמסונג לסירי ה- S-voice מגיעה עם כמה הפתעות חביבות אבל בדומה לאחותה מקופרטינו טועה יותר מידי ומפספסת יותר מידי מכדי להיות באמת שימושית. בניגוד לסירי בגרסה של סמסונג ניתן להריץ אפליקציות, אבל רק את אלו שמגיעות במכשיר. ניתן גם לתת הוראות מאד שימושיות כמו wifi off או wifi on וכהנה וכהנה.
יותר ממחצית המקרים היא טועה וגם כאשר אני נותן פקודה של start seesmic ועל המסך מופיע שהטלפון זיהה נכון את הדיבור עדיין המערכת לא יודעת לאנדקס את שמות היישומים שלי ולהריץ את seesmic ונותנת תשובה סתומה וחסרת פשר.
כמו סירי לפניה  S-voice רק מראה לנו כמה רחוק הזיהוי הקולי מלהיות תחליף אמיתי לשימוש בממשק הגרפי. גוגל טובה בזה מאפל ועדיין לא מספיק טובה.



עברית:

הגלקסי אס 3 שלי שהוא ממזרח אסיה הגיע ללא מקלדת עברית וללא תפריטים בעברית. היישור לימין תקין אבל משום מה סמסונג בוחרת לא לכלול עברית כברירת מחדל וזה חבל. מי שיקנה מהיבואן הישראלי סאני יקבל הכל מתוקן וכמובן שבמפעילות הסלולריות הכל יהיה בסדר אבל אז אנו תלויים בעדכונים שלהם.
אני מודע לאפשרות של התקנת More locale 2  אבל זה סתם מסרבל וזה לא כולל את המקלדת המעולה של סמסונג.

פריצה ורומים:

הגלקסי אס 3 כמו קודמיו ידידותי מאד לקהילת האנדרואיד ואין פשוט ממנו להתקנת גרסת תוכנה חדשה או רומים. סמסונג פעם נוספת ממצבת את עצמה כחזקה מול המפעילות הסלולריות וממשיכה את הקו של הגלקסי אס 2 שהקפיץ אותה בעיני מעל לסוני והרבה מעל HTC . גם האחרות מלבד מוטורולה השתפרו אבל אין כמו סמסונג. כל עוד שיש לך תוכנת אודין וסבלנות הגלקסי אס 3 הוא הטלפון הכי כיפי בשוק למשחק.
הקטע המשעשע הוא שהסטוק כל כך מהיר וכל כך טוב שאני לא בטוח שיש בכלל צורך ברומים עד שתהיה לנו גרסה טובה של אנדרואיד 4.1 והממשק של סמסונג.


 המצלמה:

המצלמה היא החלק הקשה ביותר בסקירה הזאת, כאשר קראתי את הביקורת של האס 3 באנדרואיד סנטרל ובדה ורג' ציפיתי למצלמה הכי טובה באנדרואיד ובאותה רמה של האייפון 4S אם לא יותר. אמנם יכול להיות שהטלפון הספציפי שלי פגום אבל אני לא מצליח להגיע לתמונות המדהימות שהם הגיעו אליהן.
ליתר ביטחון החלטתי לקחת לסיבוב את האס 3 וגם את הוואן איקס ולצלם את אותן תמונות ולראות האם עיני מתעתעות בי. אני מציג לשיפוטכם את התוצאות.

צולם עם galaxy s 3

צולם עם הוואן איקס

בתמונה הראשונה עוד רואים שני צילומים טובים אבל התאורה בזווית הזאת הייתה מושלמת ולכן קלה מאד לטלפון לבחור את ההגדרות. ועדיין השמיים נורמלים בוואן איקס וחשופים מידי באס 3.

צולם עם galaxy s3


גם כאן יש הרבה יותר פרטים בוואן איקס אבל המצב עוד סביר.


צולם עם ה- galaxy s3

צולם עם הוואן איקס

כאן כבר ממש רואים את החשיפה המוגזמת של הגלקסי אס 3 התמונה של הוואן איקס טובה בכמה דרגות מזו של הגלקסי אס 3. זו של האס 3 פשוט לא שמישה ואפילו פוטושופ לא הספיק לאחר מכן לתקן.

צולם עם galaxy s3

צולם עם גלקסי אס 3
צולם עם הוואן איקס
צולם עם הוואן איקס

כאן כבר הפער רק נהיה גרוע יותר ויותר, התמונות של הגלקסי אס 3 פשוט פחות טובות בפער גדול, הן לא גרועות אבל אין בכלל מקום להשוואה לעומת הוואן איקס.




כאן כבר התחלתי להתייאש מהמצלמה של האס 3, נכון שזה מצב תאורה לא מושלם אבל התמונה של הגלקסי אס 3 פשוט עלובה והתמונה של הוואן איקס פשוט נהדרת והן נלקחו בהפרש של 20 שניות בערך אחת מהשניה.

צולם עם galaxy s3 

צולם עם הוואן איקס
בתוך הבית האס 3 תפקד פעם כן ופעם לא, בדוגמא הזו הצילום של האס 3 לא פחות טוב מהוואן איקס ושניהם נהדרים.





בניסיון השני בתוך הבית מול רקע בהיר שוב הגלקסי אס 3 מפשל בגדול בעוד שהוואן איקס מוציא תמונה מצוינת באופן יחסי לתאורה.






בצילום וידאו המצב התהפך, בניגוד לבעיה שיש לוואן איקס עם לאג בולט ומאכזב בצילום ב- 1080P הגלקסי אס 3 לא התקשה להגיע לאיכות גבוהה ולעמוד בתנועה המהירה של המכוניות מבלי לאבד פריימים, ניתן להרגיש גמגום ממש קליל מידי פעם אבל לא משהו שמפריע או בולט כמו שיש בוואן איקס.

לסיכום נושא המצלמה, יש בפירוש בעיה עם החשיפה של המצלמה של האס 3 לפחות במכשיר שאצלי, ההוכחה הכי טובה הגיעה כאשר צילמתי ב- HDR ואז התמונה בתוך הבית שיצאה מטושטשת, לעומתה לאחר שילוב החשיפות מכמה תמונות התמונה יצאה מצוינת.
מכיוון שאני כנראה היחיד שנתקל בתופעה אני לא ממהר להגיע למסקנות חותכות, אולי גרסת התוכנה שאצלי לא תקינה למרות שהיא הכי מעודכנת שיש כרגע LF6 .



התחרות:

כל מי ששוקל לקנות את הגלקסי אס 3 מתלבט כנראה בינו לבין הטלפון היחיד שבאותה רמה שזה הוואן איקס
אז הנה השוואה מתומצתת בין המכשירים כדי לסייע למתלבטים:

  • מהירות - אין בכלל תחרות, הגלקסי אס 3 הרבה יותר מהיר, הגלישה בו מהירה יותר וכל נגיעה בממשק מביאה תגובה מהירה בהרבה, טגרה 3 הוא אכזבה גדולה בעיני גם בוואן איקס וגם בטרנספורמר פריים.
  • מסך - המסך של האס 3 נהדר בתוך הבית והרבה יותר חסכוני בצריכת אנרגיה שלו, מולו המסך של הוואן איקס באמת המסך הכי טוב בעולם הסלולר כרגע, LCD 2  פשוט נותן תמונה מדהימה ומטפל הרבה יותר טוב בצבע לבן מאשר האס 3, והקריאה של טקסט נוחה ופחות מעייפת. באור שמש הגלקסי אס 3 פשוט לא מוצלח, הוואן איקס בבהירות מקסימלית שימושי לגמרי באור יום אבל המחיר בסוללה מורגש תוך דקות. שניהם הרבה פחות טובים מהאייפון באור שמש.
  • ממשק - סנס 4 הוא ממשק מעולה ומאד נוח, הממשק של האס 3 גם כן טוב והרבה פחות רועש ומציק בעין מאשר קודמו באס 2. פעם זה היה נוקאאוט אוטומטי לטובת HTC כיום עם כל הגימיקים החביבים של סמסונג הפער מאד קטן. סנס 4 מרגיש קצת כבד ואילו הטאץ' וויז עובד מהר מאד. נגיד שוויון עקרוני עם יתרון קטן מאד לוואן איקס. גם כפתור התפריט באס 3 בעיני הרבה יותר שמיש מכפתור המולטי טאסקינג של HTC .
  • חיי סוללה - אין בסיס להשוואה בכלל, אפילו שהוואן איקס מחובר למטען ברכב אם הוא על בהירות מקסימלת כאשר אני משתמש ב- waze אני מגיע לעבודה עם 70% סוללה, פשוט בלתי נסבל. האס 3 נותן חיי סוללה מעולים ולכן מנצח בנוקאאוט את הוואן איקס בסיבוב הראשון. זה עוד לפני שדיברנו על זה שהסוללה של האס 3 נשלפת וניתנת להחלפה בעוד שהוואן איקס לא מאפשר סוללות חליפיות.
  • אחסון - הוואן איקס כמו האייפון בשם העיצוב מונע חריץ הרחבה ולכן למרות שהוא מגיע עם 32 גיגה בעוד שהגרסה האירופית הבסיסית של האס 3 מגיעה עם 16 אבל לאס 3 שלי הוספתי כרטיס של 32 ואם יהיה צורך אחליף את הכרטיס ל-64GB בעוד שבוואן איקס אין גמישות.
  • סאונד - הסאונד של הספיקר  באס 3 טוב מהוואן איקס שגם הוא טוב מאד, באוזניות העסק מתהפך הסאונד טוב בהרבה בוואן איקס ושוב למרות שהסאונד באס 3 מצוין. שוויון.
  • מחיר - למרות שהאס 3 כבר חודש בשוק המחיר שלו בקושי יורד והוא שומר על ערך מאד גבוה, הוואן איקס ירד כבר משמעותית מאז ההשקה, ולאלו שהמעות לא מצויות בכיסם יכול להיות שהוא קנייה יותר משתלמת. פער מחיר של בין 500 עד ל-800 ש"ח בין המכשירים הוא לא דבר פשוט לרבים מאיתנו.
  • מצלמה - סקרתי כבר בהרחבה את ההבדל בין המצלמות שלהם למעלה אבל אני עדיין לוקח בחשבון שאולי זה המכשיר שלי ספציפית מכיוון שמרבית הבלוגרים הנחשבים בעולם חושבים הפוך ממני. בעיני ניצחון קל לוואן איקס. בצילום ווידאו המצב הפוך האס 3 לוקח בהליכה בעוד שהוואן איקס לא מתפקד ברזולוציה גבוהה.
בסופו של דבר למרות שאני חסיד של HTC בדרך כלל, נמאס לי כבר מהזלזול שלהם בנושא הסוללה, נכון שהוואן איקס הוא טלפון מעולה ומי שמחובר למטען רוב היום יהנה ממנו מאד, הגלקסי אס 3 פשוט טוב יותר, הסוללה שלו טובה יותר, ניתן להחליף בו סוללות, ניתן להרחיב לו את האחסון והוא הרבה יותר קל לפריצה ומשחקים. שניהם טלפונים מעולים אבל אני לא יכול להמליץ היום לאף אחד לקחת את הוואן איקס בלב שלם אלא אם מחיר זה השיקול העיקרי שלו. הגלקסי אס שוב זוכה במלכות האנדרואיד לעוד שנה. הוא פשוט הסלולרי הכי טוב בעולם כרגע. חלק מהמרכיבים שלו כמו הסוללה והמסך לא הכי טובים אבל הממוצע שלו בכל הקטגוריות הוא מאד גבוה והוא לא יורד מהמקום השני או מקסימום השלישי בשום קטגוריה מול שום טלפון.
אני ממליץ בקלות על הגלקסי אס 3 בתור הקנייה הכי טובה כיום.

הטוב:

  • הטלפון הכי מהיר בעולם
  • ספיקר ואיכות שיחה מעולים
  • ממשק טוב מאד עם הרבה צ'ופרים
  • חיי סוללה מעולים
  • כמעט נטול חולשות.
הרע:

  • מסך לא מתפקד מספיק טוב באור שמש
  • מצלמה טובה אבל לא מספיק טובה.
  • מחיר גבוה


אין להעתיק או לשכפל או לפרסם תוכן מאתר זה בשום צורה ובשום פורמט ללא אישור בכתב של בעלי האתר.

© 2012 כל הזכויות שמורות ל- רן בר-לוי.


81 תגובות:

  1. מצויין.
    תודה רבה על סקירה מקצועית ומפורטת ביותר!

    השבמחק
  2. רן , תודה על סקירה מקצועית וקולעת (אין חדש ...)

    יש לי שאלה, ואני מקווה שתוכל לענות עליה מעינים של משתמש רגיל ולא מנקודת מבט שח מכור לטכנולוגיה (אתה קורא לעצמך ככה ...) שכל חודשים רואה טלפון חדש.

    פעם, היה נהוג להחליף מכשיר בכל 3 שנים. ברור שמעגלים כל כך ארוכים לא רלוונטים היום.
    מובן שה S3 מכשיר מעולה אבל האם הוא מביא איתו בשורה ששווה לזרוק לפח בשבילה סנסיישן או אפילו גלקסיS2 שנקנו לפני שנה ?
    אני שואל כי לאדם רגיל קשה לעמוד בקצב החלפה של מכשיר בכל חצי שנה (אלא אם הוא נטול בעיות פיננסיות או שהוא מאוהב בתחום ופשוט מוותר על דברים אחרים)

    הבדלי המהירות בין הגלקסי S הראשון לגלקסי S2 היו בלתי נתפסים, ברגע שהחזקתי את הגלקסי S2 ביד, זה כבר לא שינה מתי קניתי את הראשון - זה הרגיש כמו מהפכה.
    האם זה מה שאתה מרגיש מהגלקסי 3 ?
    אני שואל כי לדעתי התשובה היא לא. ולא כי הוא לא טלפון מדהים - וטוב שעשית סקירה בהשוואה ל ONE אבל אני שומע לא מעט אנשים שרצים מיד אחרי הפלא (שמיוחצן חזק), והולכים להוציא כסף שאין להם ובחיים לא היו מוציאים אותו על דברים אחרים (חוץ מטאבלט...)ועוצר רגע לחשוב אילו בעיות שיש בדור הכשירים הקודמים הוא פתר ?
    האם יש סוללה שמחזיקה שבוע ? 4 ימים ?
    האם הוא עמיד למים ?
    האם הוא יודע להריץ גל חדש של תוכנות שלא ירוצו על גלקסי 2 או סנשיישן ?
    תן לי קילר פיצ'ר אחד והשתכנעתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי רון, ברוב העולם קונים טלפונים רק ממפעילות סלולריות, החוזה ברוב העולם הוא לשנתיים ואחרי זה אתה זכרי לשדרוג מוזל למכשיר חדש.
      לכן ברוב העולם הגלקסי אס 3 בא להחליף את הגלקסי 1 או את ה- Desire HD או את האייפון 4.
      מולם באמת יש קפיצת דרך משמעותית.
      למרבית הפונקציות של סמארטפון הגלקסי אס 2 מספיק מכל בחינה שהיא והוא אפילו טלפון מצוין.
      האם תרגיש הבדל כאשר תחזיק אס 3 ביד, חד משמעית כן.
      האם אתה יכול לבצע כל משימה סטנדרטית עם הגלקסי אס 2? גם לזה התשובה היא כן.
      אם אתה שואל אותי האם אתה יכול להחזיק שנה נוספת עם הגלקסי אס 2 התשובה היא כן.
      3 שנים זה יותר מדי, אבל שנה וצי או שנתיים זה המחזור שעליו כולם מסכימים.

      מחק
    2. הי רן,
      אני מסכים עם כל מה שכתבת.

      לצערנו, ישראל זה לא רוב העולם וקניית מכשירים דרך חברות סלולריות עד היום לא השתלמה ויצרה 3 שנות התחייבות.
      מה שכן יצר האביב הסלולרי הוא מצב שבו מסלולי הזיכוי / שימוש יהפכו ללא רלוונטים. השיטה "משכה" את הלקוחות למכשירי TOP והרבה משתמשים (כולל כמה דודות שאני מכיר ושאין להם מושג מה עושים עם אנדרואיד) מצאו את עצמם היום עם חוב של כ 2500 שקל על גלקסי 1 שהיה בשימוש שנה.
      לא התכוונתי להכנס לנושא הזה בדיון על סקירה מקצועית על הגלקסי 3, אבל לדעתי היום, כשהצרכן צריך להוציא את הכסף בצורה מוחשית - הרבה משתמשים יחשבו פעמים לפני שיקנו מכשיר קו ראשון ולכן לא סביר שמכירות הגלקסי 2 ישוחזרו.
      אני בהחלט מקבל ומסכים עם ההמלצה שלך שאין מה להחליף גלקסי S2 ב S3 ואפשר להמתין לדור הבא.

      מחק
  3. רכשתי את המכשיר לפני שבוע בערך והוא פשוט המכשיר הכי טוב בעולם. המסך אכן טיפה מאכזב בשמש ובהצגת צבע לבן. התמונות במצלמה אצלי יוצאות דווקא מעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב לדעת, נותן תקווה שאולי עם רום אחר המצלמה תשתפר.

      מחק
    2. אני עם Omega 7.0 ואני חייב להגיד שלדעתי הוא הרבה יותר טוב מהסטוק.

      מחק
    3. אני עם קריסקלו 3, יופי של רום.

      מחק
  4. כרגיל , כיף לקרוא את הסקירות שלך. הסקירה שלך שכנעה אותי למשוך עוד תקופה עם ה SGS2. אני אמתין לסוף השנה לראות מה קורה בגזרת הנקסוס. (האם ישנו כבר כיוון ליצרנית צפויה בשנה הבאה? למעט השמועה על חמש יצרניות ?)
    אותי כחובב של HTC מרגיז לראות שגם השנה החברה שומרת על המסורת של מכשירים מעוצבים עם זיופי חומרה נוראיים .
    לגבי בהירות המסך , האם ישנה ירידה ברמה (מבחינת בהירות בלבד ) מול ה SGS2?

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט כן, האס 2 תפקד סביר במכונית בניווט.
      האס 3 פחות טוב משמעותית.

      מחק
  5. מה ההבדל בינו לבין הגלקסי נקסוס?
    כדאי לשדרג?

    השבמחק
    תשובות
    1. כמעט הכל שונה חוץ מהרזולוציה.
      תלוי בשימוש שלך בטלפון.

      מחק
  6. רן, זה כבר שבלוני, אבל גם הכתבה הזו מצוינת
    לעניין ...
    מה שהטריד אותי בעיקר בכל הסקירות של SGS3 היה: היכולת הנמוכה של הצפייה בו באור יום / שמש.
    הנושא השני היה היחס עלות תועלת: האם התוספים של S3 ביחס ל-S2 מצדיקים את הפער הגדול במחיר שבין שני המכשירים, אבל מבחינתי הוא משני
    אני שמח שהתייחסת באריכות לשתי נקודות אלה.

    לנושא הבהירות: אתה כותב "הבהירות של המכשיר פשוט נמוכה, גם בבהירות מקסימלית לא יכולתי לראות את תוואי המפה וסימוני המפות, מזל שיש הוראות קוליות כך שלא הלכתי לאיבוד". אני מנווט לא מעט ב-WAZE, ואם לא אראה את המפה – מבחינתי NO GO.
    בנוסף רציתי לשאול אם כשאתה עם הנייד בחוץ:
    - כשאתה מקבל שיחה אתה יכול לראות מי התקשר ?
    - אתה יכול לתפעל את הנייד כדי לאתר טלפון של מישהו מאנשי הקשר למרות הבהירות הנמוכה ?
    תשובות לשאלה של תפעול הנייד כטלפון בחוץ (לא במשרד) חשובה לי

    אשמח להתייחסות

    השבמחק
    תשובות
    1. כן כי יש משהו שאתה לא יכול לעשות תוך כדי נהיגה וזה לסוכך על הטלפון עם היד השניה.
      אבל גם זה רק כשהטלפון על בהירות מקסימלית.

      מחק
    2. אחלה סקירה! לדעתי כמו שציינת שאם יש לך גלקסי 2 ואתה לא הכי ממהר לשדרג אז עדיף לחכות.. אולי לאייפון 5 או האייפון החדש(איך שלא יקראו לו) יהיה לה מה להציע.
      אני בכל מקרה אחכה נקסוס החדש (אם יצא) בנתיים עם הגלקסי נקסוס ומבסוט...

      מחק
  7. בקשר לכפתור תפריט בHOX, בגרסה האחרונה (2.05 אם אני לא טועה) ניתן להחליף את כפתור המולטיטאסקינג בכפתור התפריט.
    עדיין, אני נגד השינוי הזה של גוגל, ובעד להשאיר HOME, BACK, SEARCH וMENU.

    השבמחק
  8. תודה רבה עזרת להרבה !

    השבמחק
  9. הי רן,
    כרגיל סקירה מעולה, ובעיקר חפת ניחוח מעריץ כמו שהרבה אתרי/בלוגי טכנולוגיה נוטים להידבק בה.
    הפתיעה אותי החוו"ד שלך על המסך, שכן זה היה הקלף המנצח של סמסונג בכל המכשירים הקודמים שלה, ולכאורה 'היכולת המיוחדת' שלה, מאכזב משהו לשמוע שה LCD2 טוב ממנה.
    מצד שני, מאוד מעודד לראות שלשם שינוי סופשוף התחילו היצרניות להתייחס לעניין זמן הסוללה יותר ברצינות ולשווק מכשירים עם סוללות חזקות ביחד עם חומרה חסכונית (כמובן שיוצאת דופן היא HTC, שמוסיפה לסוללה חלשה יחסית גם את העובדה שהיא לא ניתנת להחלפה...).
    כמו רוב התגובות הקודמות כאן, בתור בעליו של אטריקס אני לא רואה ממש סיבה להחליף אותו כרגע (ביחד עם החוסר אהבה שלי לסמסונג), ואמתין בסבלנות לנקסוס הבא.
    שאלה קצת לא קשורה, אתה מתכנן לארגן לך את הנקסוס 7? (שקצת תמוהה הבחירה של גוגל במכשיר עם מעבד ה T3 שמתברר כדי כושל...)
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. אין בנקסוס 7 שום דבר שאני רוצה.
      חומרה חלשה, נפח אחסון נמוך, חוסר בחריץ הרחבה.

      מחק
  10. רן, תודה על הסקירה היא מעולה כרגיל.
    האם היית על רום סטוק כשצילמת במצלמה ?
    באופן כללי, עושה רושם טוב, כצפוי...
    האם אתה עומד לוותר על ה-ONE לטובת ה GS3 ?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא הייתי על סטוק אבל על רום די נאמן למקור.

      מחק
    2. רן, מנסיון, השפעת הרום על איכות התמונות היא גבוהה מאוד, וזה יכול אולי להסביר את מה שהיה אצלך . בכלל לדעתי הכי נכון לבצע סקירה על רום סטוק בדיוק מהסיבות האלו. רומים מקוסטמים מתקנים משהו אחד והורסים עשרה אחרים.

      מחק
    3. מצטער ערן אבל לא קונה.
      זה רום מבוסס סמסונג ועם אותו samsungcamera.apk
      אין שום סיבה לשיבוש של איכות המצלמה.
      זה לא וודו, אם הרום לא נוגע ביישום הוא אמור לעבוד כמו במקור.

      מחק
    4. כן, אבל מה עם הקרנל השונה ?
      אני אכלתי מרורים עם SGS2 ותמונות מזעזעות עד שהבנתי שהרום&קרנל הם האשמים.
      חזרתי לסטוק והכל הסתדר.

      מחק
    5. הקרנל היה ועודנו סטוק

      מחק
    6. האם יש סיכוי שתבדוק מחדש המצלמה עם סטוק רום ?

      מחק
  11. רן שלום,
    קראתי שבארה"ב יש עיכובים באספקה בגלל שממתינים למכשיר עם 2GB RAM (לפי השמועות אמור להתאים לדרישות חומרה של Jelly bean)

    לגוגמא כאן:
    http://easternmorningherald.com/jelly-bean-requirements-led-to-galaxy-s3-variants-ram-upgrade/129532/

    אני הופתעתי מכך שסמנסונג בחרו שלא להרחיב זיכרון בהשוואה למכשירים קודמים ומוזר לא פחות אם השמועות נכונות והם בחרו לעדכן מוצר שהושק ברעש כה גדול ממש לאחרונה. מה הם לא שמעו על Jelly bean ?

    האם שמעת על דבר כזה ?
    בים האינפורמציה, יכול להיות שהשמועות לא נכונות, אבל אם כן - זה נתון מאד חשוב. עדין לא ברור מתי יהיה עדכון אבל מה יהיה על מכשירים שנמכרים כעת עם 1 ג'יגה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. סתם שמועה לא מבוססת. גוגל הודיעו שהנקסוס אס עם כל ה-512 מגה ראם שלו ישודרג החודש ל- JB
      זה עונה על השאלה שלך.

      מחק
  12. זה עונה חלקית (על נושא ה JB בלבד)

    עדין, הרבה אתרים מפרסמים מפרטים של קלסקי 3 עם 2 ג'יגה ראם לשוק הצפון אמריקאי (ארה"ב וקנדה)

    זה לא דבר נדיר שיש התאמות חומרה לשווקים ספציפיים אבל פה מדובר בשיפור לא קטן ויותר חשוב - קרוב מאד למועד ההשקה של המכשיר.

    אם זה נכון, אז כנראה שיש מישהו שחושב שצריך 2 גי'גה, והשאלה היא למה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. היצרנים מתים על אנשים כמוך, זה שמוסיפים לא אומר שצריך.
      האם צריך 4 ליבות?
      תראה לי משחק אחד או תוכנה אחת שלא רצה על הגלקסי 2 ורצה רק על ה-3.

      מחק
    2. חחחחחחחחחח

      בדיוק עם השאלה הזו התחלתי... (האם שווה לדעתך להחליף עכשיו את הגלקסי 2 ב 3 ...)

      ואתה צודק, בד"כ יצרנים מאד אוהבים אנשים כמוני (וכמוך)

      עדין, (בהסתייגות שהשמועות נכונות) מי שקונה מכשיר דגל בלא מעט כסף - לא נהנה לראות ששבוע אחרי הקניה יוצאת גרסה משופרת (גם אם היא לשוק אחר) זה מזכיר לי חברה אחרת ...

      מחק
  13. זה רק אני או שהוואן נוטה ממש ממש חזק לכחול?זה מציק...

    השבמחק
  14. היי רן,
    סקירה מפורטת ומהנה. החבר'ה ב"בצל ירוק" מודעים לכל הפרסום חינם שהם מקבלים ממך? :)

    מה דעתך על ההבדלים בין ה-S3 לגלקסי נוט ?
    האם יש לראשון יתרונות משמעותיים למול האחרון ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הם כל כך מודעים שהם החליטו לסגור את החנות.
      כן, הגלקסי אס 3 יותר מהיר, לגלקסי אס 3 אין הסיכון של super brick עם רומים של אנדרואיד 4 כמו הנוט. המסך שלו טוב יותר, וזמן הסוללה שלו יותר טובים משל הנוט.
      חוץ מגודל המסך אין לנוט שום יתרון ויש לא מעט חסרונות.

      מחק
  15. הבנתי, תודה רבה.

    השבמחק
  16. רן יש לי שאלה האם הגלקסי 3 בגירסה 4.0.4 משתמש בכל ה-4 ליבות או רק בשתיים תודה על התשובה מראש..

    השבמחק
    תשובות
    1. הקרנל של אנדרואיד 4 תומך עד 4 ליבות במעבד הראשי ואין מגבלה ריאלית במעבד הגרפי.
      בשביל שמערכת תנצל את כל הליבות צריך יישום שיודע לנצל אותן.
      אני יכול להגיד לך שיש פער מהירות מאד גדול בין הגלקסי נוט לגלקסי אס 3 למרות שיש להם כמעט את אותו מעבד גרפי.

      מחק
  17. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  18. היי,

    אני רוצה לרכוש גלקסי 3S מהודו, חנות של סמסונג. אך אני מודאגת שלא אצליח להתקין בה תמיכה בעברית. האם אני צריכה לפרוץ את הטלפון? האם ניתן לקבל את השירות הזה בחנויות בארץ? מה החסרונות לקנות בהודו ולא בארץ?

    תודה רבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. קשה לדעת אם יהיה עברית
      בכל מקרה תוכלי לבקש מחנות ישראלית להחליף מערכת למערכת עם עברית גם בלי לפרוץ.
      חסרונות זה כמובן נושא האחריות.

      מחק
    2. תודה רבה. האם יש לך ניסיון עם מכשירים מהמקומות האלה, כך שתוכל להגיד לי מניסיון חוות דעת? ההבדל במחיר הוא 800 ש"ח

      מחק
    3. לא, צר לי.
      לא יצא לי לראות מכשיר מהודו.

      מחק
    4. אני קניתי שני מכשירים בהודו, אחד בחנות האינטרנט של סמסונג והשניה בחנות של רשת RELIANCD DIGITAL שהיא אחת הרשתות הגדולות בהודו.
      שניהם (אחד לבן ואחד כחול) באו ללא עברית.
      התקנתי מקלדת עברית והיא עובדת מצוין.
      לא ניסיתי להתקין ממשק בעברית כי זה לא חשוב לי.
      המכשירים שניהם עובדים מעולה.
      המחיר היום כ-39 אלף רופי.

      מחק
  19. רן אני לא יודע אם זה המקום לא מצאתי שום דבר קשור בגוגל יש לי בעיה עם הגלקסי 3 מזה שבוע אני איתו והכל היה בסדר עד היום שהתקנתי את הלאנצ'ר tsf shell ושחזרתי ללאנצ'ר המקורי גיליתי שהרקע הפסיק לזוז שאני מעביר דפים במסך הבית נכנסתי להגדרות אולי משהו השתנה עשיתי שחזור הגדרות יצרן וזה לא עזר מה שמפליא אותי שבלאנצ'ר אחר התמונת רקע זזה כמו שצריך ואין לי בעיה רק בלאנצ'ר המקורי זה קורה יש לך אולי פתרון מה זה יכול להיות?אני על גירסת אנדרואיד 4.0.4

    השבמחק
    תשובות
    1. מצטער אין לי, בגרסאות ישנות כאשר בחרת את הרקע יכולת לבחור את הרוחב, ברום שלי הלאנצ'ר כבר הוחלף למשהו אחר ואין לי איך לבדוק.

      מחק
    2. לידע כללי רן אחרי שפשפשתי בפורומים נפתרה הבעיה סמסונג לא הוסיפה את זה בלאנצ'ר מבעס אבל עוד יותר מפליא אותי איך זה עבד לי עד היום בבוקר.

      מחק
  20. היי רן לפי מה שקראתי פה בסקירה שלך בזמן הניווט ברכב המסך לא מאפשר כמעט לצפות בו בגלל השמש, עכשיו רציתי לדעת אם ניסית אותו מחוץ לרכב והאם המצב השתנה?
    כי יוצא לי להיות בחוץ וחשוב לי שאני יוכל לראות את מה שיש על המסך

    השבמחק
  21. היי, תוכל להרחיב על התקנת העברית?

    ציינת שבסאני וברשתות בישראל המכשירים באים עם עברית מותקנת (מקלדת ותפריטים בעברית).
    איך הם עושים זאת? מה הם מתקינים? זה משהו שגם אני יכול לעשות?

    (אני קניתי מכשיר בחנות אינטרנטית כלשהיא, ואין לי כרגע עברית לא במקלדת ולא בתפריט)

    השבמחק
    תשובות
    1. הסבר מלא על התיקון הנדרש והקבצים שצריכים כאן:

      http://iandroid.co.il/forum/topic79380.html

      מחק
  22. היי רן
    קראתי שבגרסת גלקסי שנמכרת בארה"ב יש רק שתי ליבות של קוואלקום(אבל משופרות) ולא ארבע כמו בדגם שמשווק באירופה.
    האם זה מדוייק? ואם כן, האם יש הבדל משמעותי בין שני הדגמים?
    ואם אני קונה דרך אמאזון מכשיר שנשלח לארה"ב האם מדובר על הדגם עם 2 הליבות?
    תודה רבה

    השבמחק
    תשובות
    1. מדויק.
      יש הבדל, זמן הסוללה האמריקאי טוב יותר.
      אמאזון מוכרת את שניהם

      מחק
  23. היי
    אני מאוד אוהב לקרוא את הבלוג שלך תודה
    יש לי שאלה אני מאוד רוצה לקנות את הגלקסי 3 וההתלבטות היחידה שלי בגדול זה הנושא האחריות אני לקוח אורנג בורסת היהלומים ואני יכול לרכוש את הגלקסי 2 ב 100 שקל לחודש כפול 24 כולל אחריות בחינם והגלקסי 3 ב150 כפול 24 אבל ללא אחריות של אורנג בטענה שהוא מכשיר מאוד יקר. מה אתה אומר לעשות הרגש אומר 3 והשכל אומר 2 תעזור לי להחליט בבקשה

    השבמחק
    תשובות
    1. לא קוני0 מכשיר ישן ב-2400 ש"ח, הוא כבר מיושן. תקנה את ה-3 אלא אם אתה אחד שכל הזמן שובר ומאבד את הטלפונים שלו.

      מחק
    2. תודה על התשובה.רציתי לשאול אם אני קונה את 3 וצריך איזה תיקון כלשהו פלסטיקה מסך נשבר וכ'ו החלקים שלו מאוד יקרים משמעותית או מחירים סבירים תודה על הכל

      מחק
  24. היי רן,
    אני מתכוון להזמין את המכשיר מחו"ל והבנתי שיש דגם של ה-S3 שעובד בארץ ויש דגם אחר שעובד עם רשתות שאין בארץ.
    האם הדגם המתאים לשימוש בארץ הוא דגם האינטרנשיונל, כמו זה:
    http://www.amazon.com/Samsung-Galaxy-GT-I9300-Factory-Unlocked/dp/B00812YWXU/ref=cm_cr_pr_product_top

    ?

    תודה,
    אבי

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, ה- i9300 זה הדגם שנמכר בארץ.

      מחק
    2. תודה.
      אגב, הבלוג שלך מאד מושקע ומהנה לקריאה.
      ישר כח.

      אבי

      מחק
  25. היי

    LG Optimus 4X HD P880 ?
    האם יצא לך להתנסות בו ?
    או שקראת ביקורות שאפשר לסמוך עליהן עליו?

    מחירו דרך איביי יחסית זול (600 דולר כולל משלוח)

    תודה
    שחר

    השבמחק
  26. גם אני מתלבט בין הhtc one x ל LG החדש ....
    יש פה מישהו שיש לו עצה מושכלת מה ביניהם עדיף ?
    (כרגע מוותר על הסמסונג בגלל שיקולי מחיר)

    תודה,
    ארז

    השבמחק
  27. אהלן רן, רכשתי את המכשיר שלי היום מאנדרואיד סטור.
    הם התקינו לי עברית מלאה במכשיר מה שאומר שאני לא אקבל עדכונים מסמסונג.
    עד כמה זה נורא?

    תודה, דן.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא נורא, אני גם מניח שכאשר תצא גרסה חדשה הם ישדרגו לך בשימחה.
      אם אתה מוטרד מזה אתה יכול לחזור אליהם ולבקש רום מקורי זה ייקח בדיוק 10 דקות.

      מחק
    2. האם יש מקום מומלץ להתקנת עברית. רכשתי את המכשיר בחו"ל.

      מחק
  28. יפה לך לצלם משטמפפר פתח תקווה..
    אם אני אקנה את המכשיר בחו"ל מה שאני מתכוננת לעשות, איך אני אוכל להתקין תמיכה בעברית? יש מעבדות שנותנות את השירות מבלי לפגוע באחריות של סמסונג?

    השבמחק
    תשובות
    1. תלכי ללינק הבא: http://iandroid.co.il/forum/topic81500.html
      ותוכלי להתקין מערכת הפעלה ישראלית, החוקיות והאחריות עלייך.

      מחק
    2. תודה :) הבנתי. האם זה נכון שחברות הסלולר יכולות להתקין תמיכה בעברית? האם כשהם מתקינות זה גם פוגע באחריות?

      מחק
    3. רק מי שמכר יכול להתקין רום חדש בלי לבטל אחריות. אם המכשיר נקנה בחו"ל כל רום שתתקיני יפר את האחריות. חברות הסלולר יכולות ונותנות אחריות על מכשירים שנקנו מהם בלבד. כל עוד שתתקיני רק רומים מקוריים סיכוי טוב שסמסונג לא יעשו בעיות עם האחריות, ברגע שפורצים וכו' אז זה יותר בעייתי.
      את יכולה לרכוש מחברות הסלולר בארץ הרחבת אחריות ואז בעצם האחריות תהיה בחברה הסלולרית ולא בסמסונג חו"ל.

      מחק
    4. תודה רבה על העזרה והידע!
      הקישור שציינת אמור להיות מקורי?ידוע לך במקרה גם על קישור לתמיכת עברית לגלקסי S2 מסוג i777?
      חג שמח :)

      מחק
    5. i777 זה לא גרסה ישראלית לכן אין לי מושג.

      מחק
    6. יש לי גרסא קוריאנית: SHV-E210S.
      בלינק ששלחת כתוב:
      "המדריך מיועד למכשירי ה SGS3 בגרסה הבינלואמית בלבד (GT-I9300)!! אין להתקין על שום דגם אחר!!!"

      מה דעתך? האם יעבוד? אם לא, איך לשחזר את הרום המקורי?

      מחק
  29. היי

    קניתי סמסונג גלאקסי אס 3 בספרד והכל עבד מצוין
    לאחר עדכון חומרה (המכשיר אמר שצריך) firmware updtae

    הסים ננעל ולא יכול להשתמש בו הוא מבקש סיסמת sim network unlock pin
    האם יש לך המלצה מה לעשות ?

    ראיתי שיש כל מיני אתרים באינטרנט שמציעים בתשלום סיסמה... לא מבין למה המכשיר ננעל לי

    אשמח לקבל את עצתך

    בתודה שחר

    השבמחק
    תשובות
    1. יש פתרון בלי כסף, תקרא כאן: http://iandroid.co.il/forum/topic86844.html

      מחק
    2. צריך להיות root לפתרון הזה?
      מה המשמעות של להיות root... זה טוב או רע?

      תודה
      שחר

      מחק
    3. בעצם לא מבין מה הכוונה של "צרבו אותו דרך הריקוברי."

      תודה

      מחק
  30. צריך להיות root לפתרון הזה?
    מה המשמעות של להיות root... זה טוב או רע?

    השבמחק
  31. מה ההבדל בין הגלקסי 3 לגלקסי נט 2 החדש

    השבמחק
  32. נכון להיום שמחיר המכשיר עומד על כ 2000 שקלים
    שווה עדיין לקנות?
    אני לא מחפש ביצועים גבוהים, רק שיעשה תעבודה גם לעוד שנתיים לפחות

    השבמחק