17.7.12

Recovery חדש של Clockworkmod


כל מי שוותיק בעניין של רומים לאנדרואיד יודע שהדרך הנוחה והפשוטה להתקין רומים זה דרך ריקברי מקוסטם של Clockworkmod שבעצם מאפשר לקחת רום שמגיע בקובץ זיפ, לנקות את הטלפון מהרום הישן ותוך דקות ספורות יש לך מערכת הפעלה חדשה על הטלפון עם מלא דברים חדשים להכיר.
לא פחות חשובה זו היכולת לגבות באופן מלא את הטלפון כמו גיבוי GHOST של ה-PC ובכל צרה שהיא לחזור בדיוק לנקודת המוצא מבלי לפחד להתנסות ולשנות דברים.
הריקברי והגיבוי שלו מסמלים אולי יותר מכל רכיב אחר באנדרואיד את החופש לנסות ולהתמודד ואת יכולות הקוד הפתוח.
קושיק דוטה המפתח של CWM השיק הלילה את גרסה 6 של הריקברי שלו, כרגע היא מותאמת לגלקסי נקסוס בלבד. הגרסה החדשה מבטיחה שיפור מהותי במהירות ההתקנה והגיבוי והיכולת להשתמש ב- Dedupe שזה בעצם אומר שגיבויים חדשים יוכלו להשתמש בקבצים זהים מגיבויים קודמים, זה מבטיח לנו הרבה פחות מקום מבוזבז על גיבויים בכרטיס הזיכרון שלנו.
שיפור נוסף שמגיע כנראה תודות לנקסוס 7 זה תמיכה בגיבויים של יותר מ-2 גיגה. בתור אחד עם גלקסי אס 3 שכל גיבוי שלו זה 1.5 גיגה הרגשתי את התקרה מגיעה מאד בקרוב.
Chainfire המפתח מ-XDA שפיתח גרסה של הריקברי הזה לטלפונים של סמסונג עדיין לא פרסם תוכניות לאמץ את קוד המקור החדש גם לטלפונים של סמסונג, מהכרות עם פועלו המבורך תוך שבוע או שניים תהיה גם גרסה לגלקסי אס 2 ואס 3.
את הגרסה החדשה של הריקברי לגלקסי נקסוס ניתן להוריד מכאן:
http://www.clockworkmod.com/rommanager

שימו לב להוריד את גרסת ה- GSM

4 תגובות:

  1. טוב לשמוע.
    אגב לקח לי כמה שניות להבין מה זה פיסי, PC היה יותר ברור :)
    תודה.

    השבמחק
  2. שלום רן.
    מצטער על דרך הפניה הזאת ,אבל ראיתי שכמעט בשום מקום אין דרך לפנות אליך באופן פרטי. בהחלט מובן, אני מכבד את זה.
    לאחרונה התחלתי לנהל פורום בנושא אנדרואיד (לא אכתוב איזה על מנת שלא אחשד בניסיון פרסום).
    כתבת לפני כמה זמן מדריך מעולה לבחירת הסמארטפון הבא ואני מעוניין לקשר אליו ישירות מהדף הראשי של הפורום. מבקש את אישורך לפני שאעשה זאת.
    תודה רבה

    השבמחק
    תשובות
    1. כל עוד שאתה מקשר אליו ולא מעתיק תוכן אתה מוזמן לקשר לכל פוסט.
      אתה גם מוזמן לתת קישור לפורום, אני אשמח להכיר עוד פורום.

      מחק
    2. לא מדובר בפורום של משתמשים מתקדמים אלא יותר כזה של חדשים. מדובר בפורום אנדרואיד של תפוז . הוא כללי בנושא המערכת ,והוא פחות מקצועי מפורומים אחרים דוגמת IANDROID.

      מחק