7.12.10

התקנת המקלדת של Gingerbread על ה- desire-Z או ה-Desire HD

 תודות ל- AndroidBruce לא צריך לחכות עד שיהיה רום של ג'ינג'רברד כדי לבדוק את המקלדת החדשה.


1. יש להיכנס לאתר XDA  עם יוזר וססמא
2. לאחר מכן לגשת ללינק הבא http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=863475
3. להוריד את הקובץ ולשמור אותו בכרטיס SD
4. להיכנס לריקוברי
5. לבחור הפעלת קובץ ZIP מהכרטיס ושם לבחור Fabolous_GBKB_Fix.zip
6. לעלות חזרה למערכת הפעלה
7. להיכנס לחלון טקסט כמו SMS ולהקיש לחיצה ארוכה על המסך עד שמופיע input method
8. לבחור android keyboard

וזהו יש לכם את המקלדת של ג'ינג'ר ברד

נבדק רק על הרום של סיאנוג'ן לא סביר שיעבוד על רום של סנס





20 תגובות:

  1. היי,

    יש אפשרות להחליף שפות במקלדת הפיזית של ה-Z ?

    השבמחק
  2. כן תחזיק את fn ותלחץ 2 פעמים על רווח

    השבמחק
  3. אהלן,

    אני מנסה את מה שרשמת לי אבל זה לא תופס, הוא פשוט עושה לי space פעמיים...
    אני צריך להגדיר משהו מיוחד בהגדרות המקלדת?

    השבמחק
  4. תוודא שני דברים, שאתה עם המקלדת של אניסופט ושה אתה מקיש על הצד השמאלי של מקש הרווח בזמן שאתה מחזיק את fn השמאלי לחוץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום רן,
      הצלחתי להתקין מקלדת עברית בטלפון שלי גלקסי S2 שקניתי בארץ בזכות המדריך המעולה שפרסמת בבלוג שלך ברשומה אחרת.. . האם יש אפשרות לשנות את כל השפה של הטלפון מאנגלית לעברית?
      ז"א- במקום שיהי כתוב "settings" יהיה כתוב "הגדרות" ובמקום "contacts" יהיה כתוב "אנשי קשר" ועוד..
      מראש, אני מתנצלת על הכניסה /ההתפרצות לרשומה חרת פשוט נסגרה האפשרות להעיר ברשומה המתאימה לך..

      תודה לך ! הדבר חושב לי מאוד לנוחות השימוש בנייד.

      הדס

      מחק
    2. תיקונים:
      *יהיה, אחרת, לכך, חשוב

      מחק
    3. את צריכה להתקין מהגוגל פליי תוכנה שנקראת More locale2
      ושם לשנות שפה לעברית.
      אם זה יעבוד יופי, אם לא אז תצטרכי לפרוץ ולהתקין רום מבוסס עברית.

      מחק
  5. ב-anysoft זה עובד התכוונתי האם ניתן להשתמש במקלדת של ה-ginger ולעבור שפות במקלדת הפיזית ?

    תודה !

    השבמחק
  6. עדיין לא, מכיוון שהמקלדת שממנה לקחו את קוד המקור לא היה לטלפון מקלדת פיזית.
    כאשר הג'י 2 יקבל עדכון אז יהיה פיתרון.

    השבמחק
  7. הבנתי תודה רבה על המידע.
    הרשותך עוד שאלה אחת, אני לא מחבב את המקלדת של anysoft האם את מכיר עוד מקלדת אפילו בתשלום שניתן בה לעבור לעברית במקלדת הפיסית ?

    השבמחק
  8. smart keyboard pro
    תתקין אותה ואת השפות של אנגלית ועברית ואז בתפריט ג'נרל תסמן ליד מקלדת פיזית

    השבמחק
  9. מעולה עובד חלק !
    תודה רבה !

    השבמחק
  10. אין מצב שיעבוד בסנס DHD?

    השבמחק
  11. וודאי שיש, תתקין מהמרקט את multiling

    השבמחק
  12. התקנתי, תודה. עזר מאור.
    עדיין אני נתקל בכך שהסמס מגיע עם האותיות הפוכות.
    יש לך הסבר איך לסדר את זה

    השבמחק
  13. בשביל לסדר את זה צריך שינויים מפליגים במערכת ההפעלה, לא משהו שאני יכול ב-5 שורות להסביר לך.
    תחפש בגוגל, ישנם מספיק פורומים בעברית על יישור לימין באנדרואיד.

    השבמחק
  14. ערב טוב,

    אנסה את מזלי בשאלה אליך, קיבלתי מכשיר סיני שנקרא P05-H400

    http://www.tinydeal.com/425-android-v22-att-t-mobile-vodafone-unlocked-resistive-mobile-cell-phone-car-home-wireless-keyboard-wifi-tv-p05-h400-p-40977.html

    יש בו גרסה של אנדרואיד 2.3, והוא אומר שהוא מעודכן
    אז שאלתי היא איך אני פותח אותו שיקבל עדכוניםבכל מקרה תודה רבה

    alfetta79, והאם ניתן להתקין לו תפריטים בעברית

    השבמחק
  15. לא ניתן לקבל עדכונים שהיצרן לא הוציא.
    תבדוק אם יש רום של cyanogen mod למכשיר שלך, אם כן תוכל בקלות גם לעדכן וגם לקבל תמיכה מלאה בעברית.
    לגבי תפריטים בעברית הסיכוי די קטן, אלא אם יהיה לו גרסה אירופית של אנדרואיד 3 או 4

    השבמחק
  16. הי קניתי אלקטל 991הולנדי אני כותב לך ממנו אבל בחלק מהמקומות כשאני כותב או קורא המילים מתהפחות למרות שהנמען מקבל ההודעה בסדר למכשיר אנדרואד 2.3 ןהבנתי מהאנטרנט ש לעשroot מאוד קשה האם אני יכול להוריד צקלדת טובה וכם פונטים עברית שלא יהיה לי משמאל לימין תודה נסים

    השבמחק
    תשובות
    1. עוד עניין זה מעבד גינגברד תודה נסים

      מחק