8.3.11

סקירה: מוטורולה ATRIX 4G ( אטריקס )


מאז ההצגה הראשונית של האטריקס בתערוכת CES הוא הפך לטלפון אנדרואיד המדובר ביותר בבלוגוספרה משלוש סיבות, האחת זה היותו הטלפון הראשון שמגיע לצרכנים עם מעבד דואל קור והשניה היא האביזרים המיוחדים שניתנים לרכישה איתו שהם DOCK שמחבר לטלוויזיה ומארז שהטלפון חונה בפנים והופך אותו לסוג של מחשב נייד עם מסך ומקלדת והשלישי המסך עם הרזולוציה הגבוהה שלו. מכיוון שאין כרגע את האביזרים לרכישה בארץ אנו נסתפק בטלפון בעצמו והוא לא צריך עזרה כדי להבריק. אחרי זמן רב שמוטורולה התרכזה ברשתות CDMA ההשקה של ספינת דגל מבוססת GSM היתה מלווה בהרבה הייפ ומוטורולה ידעו שהם חייבים להפציץ עם מכשיר שיכנס היישר למקום הראשון, ומכיוון שהוא חובק את המעבד החדש של NVIDIA הוא חייב לייצג את שתי החברות בכבוד, ואין ספק שהמכשיר לא מאכזב. אני אסקור את התכונות העיקריות ואעלה בימים הקרובים את חלק 2 של הסקירה עם התייחסות ל- Tegra zone ודברים ששייכים יותר ל- nvidia.

חומרה:
  • מעבד Dual-core 1GHz ARM Cortex-A9 processor, ULP GeForce GPU, Tegra 2 chipset
  • מסך  4 אינץ'  TFT עם רזולוציה של 540 x 960 X וגורילה גלאס להגנה מסריטות.
  • זיכרון ראם של 1 גיגה
  • זיכרון אחסון פנימי של 16 גיגה מתוכם 1.5 גיגה ליישומים רגילים.
  • מצלמה של 5 מגה פיקסל עם אוטו פוקוס וזיהוי פנים, פלאש וצילום וידאו של 720P , מצלמה קדמית בסיסית.
  • כרטיס רשת אלחוטי בתקן N
  • מהירות הורדה פוטנציאלית של 14.4 מגה.
  • רדיו FM
  • סוללה של 1930 MAH 
  • משקל: 135 גרם
  • תומך בתדרים של כל המפעילות בארץ כולל פלאפון עם 850/2100 900/1900/1800/
  • GPS - כולל AGPS 

 הסיפור האמיתי של החומרה זה כמובן המעבד עם ליבה כפולה והמסך עם רזולוציה ברמה של אייפון 4 שלטעמי נראה הרבה יותר טוב מהאייפון 4, קשה לתאר עד כמה הוא יותר מהיר מהנקסוס אס שרק לפני יומיים חשבתי שהוא המכשיר הכי מהיר שהשתמשתי בו עד אותו זמן. כל מה שלא העמסתי עליו פשוט לא הזיז לו, והמסך פשוט חד ויפהפה כאשר הרזולוציה מתבטאת במיוחד בגלישה באינטרנט שם רואים את החדות ועושר הפרטים. הספיקר של המכשיר פשוט מעולה, יש למכשיר אקולייזר משלו וכאשר בוחרים DSP של ווקאלי שומעים את הקול של הזמרת חד וברור כמו שעדיין לא שמעתי מסלולרי עד היום. האנטנה האלחוטית שלו פשוט פנומנלית, עם הנקסוס אס הייתי מגיע לקומת הקרקע של הבנין שאני עובד הייתי מתחיל לקלוט את הרשת שלנו מקומה 1, עם האטריקס אני קולט אותה מחוץ לבניין!
המכשיר קצת פלסטיקי אבל בהחלט מרגיש שהוא בנוי מחומרים טובים ולא מרגיש זול, הסוללה קצת הפתיעה אותי לרעה, יחסית למפלצת של 1930 MAH היית מצפה ליומיים של בטרייה, הגעתי לארוחת צהריים עם 60% סוללה, החלטתי לנסות לקצץ, ונכנסתי אל ה- battery manager ובחרתי מהמסלולים את maximum battery saver והגעתי הביתה עם 30% סוללה מיום עמוס שבו בדקתי כל אופציה ותוכנה שהגיעה עם המכשיר, לאחר שינוי המסלול הצריכה ירדה משמעותית אבל לא כל כך ברור על מה כל הכח מתבזבז. 16 גיגה של אחסון זה מעולה והכרטיס שהכנסתי אליו עם עוד 16 נתן כמעט אחסון ללא הגבלה. המכשיר מגיע עם קורא טביעות אצבע שעובד מעולה וחוסך את ההקשה המתישה של הקוד, אם לא בא לך אתה עדיין יכול להקיש את הקוד אם אתה רוצה במקביל לטביעת אצבע. באג חמור שיש במכשיר לעת עתה זה שהוא תומך במולטי טאץ' של שתי אצבעות בלבד, אם אתה משחק משחקים כבדים שמצריכים יותר, ראה הוזהרת.




תוכנה ומערכת הפעלה:

האטריקס מגיע עם פרויו שקצת מאכזב, היינו רוצים שמכשיר כזה יגיע עם ג'ינג'רברד אבל לאור כל הביקורת על 2.3 אולי מוטב שהם ישדרגו ישר ל-2.4 , כולם אמרו לי שהסקין של מוטורולה יהיה נוראי, והוא לא כזה בעייתי, הווידג'טס לא מלהיבים חוץ מזה של הלוח שנה שהוא מצוין, אבל מוטורלה הוסיפה המון אפשרויות ל- settings שאין באנדרואיד המקורי, מאקולייזר ועד מנהל בטרייה מצוין, data manager שמאפשר להגדיר במקום אחד את כל תהליכי הסנכרון והעבודה ברקע.
האטריקס מגיע עם יציאת HDMI וברגע שאתה מחבר אותו לטלוויזיה מופעל ה- Entertainment center  והמכשיר  מפעיל תוכנה שהופכת את הטלפון לשלט רחוק על סוג של מדיה סנטר של מוטורולה בתפריט אתה יכול לנגן סרטים, לשמוע מוזיקה ולראות תמונות, ואם אתה צריך משהו מהטלפון ולוחץ על כפתור ה-HOME המכשיר מפעיל סוג של שומר מסך עם הלוגו ששומר על הטלוויזיה שלך עד שתחזור ל- enrertainment center . התמונה פשוט מעולה והטלוויזית לד שלי פשוט הציגה הכל נהדר, מוטורולה הבטיחה שיהיה תיקון תוכנה עתידי לשידור ב- 1080P . המכשיר שלי מ- AT&T  והוא הגיע עם תוכנות זבל שאת רובם ניתן היה להסיר ואת האחרות השמדתי אחרי הרוט :-)
מוטורולה מספקים כרגיל את התוכנות והווידג'טים המתחייבים עבור פייסבוק וטוויטר שהסרתי מייד והתקנתי את סיסמיק חביבתי. לכל מי שסקרן לתוצאות של quadrant וכו' המכשיר ללא שום תוספות מגיע ל- 2753  די מדהימים!
אם זוכרים שאין עדיין תמיכה מובנית לליבה השניה כיף לדמיין מה יהיו התוצאות אחרי השדרוג ל-2.4.
בהמשך לאזכור של השידור ל- HDMI הנה דוגמא למה רואים בטלוויזיה לאחר הפעלת ה- EC



מצלמה:

המצלמה באטריקס מגיעה עם 5 מגה לא מרגשים,ואני חייב לציין שלטעמי הרבה פחות טובה מהמצלמה של הנקסוס אס, התמונות שלה יוצאות סביר בתאורה טובה וקצת נשטפות ונהרסות בתאורה נמוכה, צילום המאקרו שלה מעולה אבל יש מעט מידי אפקטים ומעט מידי אפשרויות, הצילום וידאו הוא סיפור אחר, כאן האטריקס פשוט מעולה ומצלם וידאו HD באיכות מעולה עם 720P ובעתיד 1080P לאחר תיקון תוכנה. אין ספק שיחסית לגזרה הדקה האטריקס מפוצץ חומרה איכותית, הייתי שמח לראות מצלמה של 8 מגה ועם איכות גבוהה יותר. הנה כמה תמונות שצילמתי איתו:





התחרות:

מכיוון שאין כרגע שום מכשיר עם חומרה מקבילה עד שיגיע לאירופה האופטימוס 2X  ולהשוות לנקסוס אס זה פשוט יגרום לנקסוס אס להיראות חלש וחיוור מיותר לעשות סקירה השוואתית מעמיקה., הסקין של מוטורולה שתי רמות מתחת ל- Sense UI של HTC אבל החומרה של האטריקס כל כך יותר חזקה מכל מכשיר נוכחי של HTC  שאין ממש תחרות. כרגע האטריקס הוא ברמה בפני עצמו, אני עדיין לא סגור מה דעתי על הסוללה שלו, אדע עוד כמה ימים אבל מלבד הסוללה זה הטלפון הכי טוב שראיתי עד היום וללא חולשות מהותיות חוץ מהמולטי טאץ' שלי פחות חשוב כי אני לא משחק הרבה. מכיוון שה- boot loader שלו חתום ניתן כרגע לעשות רוט אבל לא להתקין קרנלים וכו'. נראה שמוטורולה מבינים שקהל הגיקים שקונה סופרפונים רוצה גישה לשחק ולכן הם לא הצפינו אותו כמו במכשירים אחרים, יש כבר שני רומים למכשיר אבל לא בלבל של סיאנוג'ן או פול אובראיין.

לסיכום: מעבד מדהים, מסך פנומנלי שבעיני טוב יותר מהסופר אמולד בגלל הרזולוציה למרות שהצבעים לא עשירים כמו בסמסונג. הספיקר פשוט מעולה בניגוד לנקסוס אס הצילום וידאו מצוין, ובסה"כ מהתרשמות של יומיים קשה שלא להתפעל.
נקווה שבעזרת הקהילה של XDA המכשיר עוד יביא שיפורים ושכלולים כי החומרה שלו מסוגלת לעוד הרבה יותר.
המלצה חמה לכל מי ששוקל לקנות. אין כרגע לקנות בישראל מכשיר שאפילו מדגדג את הפנומן ממוטורולה.
דרך אגב יש כבר האק ב-XDA שמאפשר להריץ את המערכת הפעלה השניה בלי הדוק היישר לטלוויזיה, אז אין ממש צורך בתושבת היקרה והמיותרת.

57 תגובות:

  1. תודה רבה רן על הסקירה המדהימה!
    אין ספק שעשית לי חשק לרוץ ולקנות מכשיר כזה :)
    תודה.

    השבמחק
  2. הפתרון של העברית עובד על המכשיר ?
    http://iandroid.co.il/forum/topic5657.html

    השבמחק
  3. זה לא מפריע שהנעילה והפתיחה הוא רק עם תביעת אצבע?

    ואם אתה נועל אותו אז מישהו אחר לא יוכל לפתוח?

    השבמחק
  4. זנ לא רק נעילת אצבע, זה או נעילת אצבע או קוד.
    האצבע פשוט עושה את זה מהיר וקל במקום להקיש על ספרות ואחרי על או קיי

    השבמחק
  5. עובד עם עברית RTL.?

    השבמחק
  6. אין יישור לימין בפרויו לא במכשיר הזה או בשום מכשיר שלא מגיע מספקיות הסלולר.

    השבמחק
  7. יצא לך לנסות לסדר אותו עם ה Script בלינק הבא :
    http://iandroid.co.il/forum/topic5657.html
    ?

    השבמחק
  8. אני לא מריץ כרגע רום שהוא deodexed לכן הסקריפט של רון לא רלוונטי.

    השבמחק
  9. סקירה מעולה. מעניין איך איכות הקול בשיחות טלפון רגילות...יוסי ממן.

    השבמחק
  10. איכות הקול בשיחה שמה את אייפון 4 בכיס הקטן.

    השבמחק
  11. אני מעוניין לקנות את המכשיר , יש לי רק שאלה ברגע שאני קונה אותו אני פשוט מכניס את ה-SIM שלי באורנג' בשישראל וזהו ? או שיש משהו שאני צריך לעשות לפני , כמו פריצה וכ'ו ...

    השבמחק
  12. ועוד שאלה האם בעתיד יהיה תמיכה ב-MT עם יותר משתי אצבעות ? כי רוב הסיכויים מבחינת חומרה הוא מסודר לזה...

    השבמחק
  13. הי יניב, אם אתה קונה אותו בארץ הוא נמכר כבר סימפרי, אם אתה קונה אותו בחנות בחו"ל תוודא באתר או אם אתה קונה בעצמך פשוט תבקש להכניס את הסים ולבדוק. אפילו שאני קונה בארץ אני מבקש לבדוק כדי לוודא.
    מבחינת מוטורולה קשה לדעת, מבחינת ההאקרים תהיה בטוח שיהיה פתרון למולטי טאץ', מה שכן אני יכול הלגיד לך שאחרי כמה שבועות עוד לא הגעתי לנקודה שהרגשתי שזה חסר לי.

    השבמחק
  14. תודה!

    אבל יש לי הרגשה שאני אחכה גם ל- Galaxy s 2

    השבמחק
  15. אהלן.
    קניתי את המכשיר לפני כשבועיים ונתקלתי בבעיות הבאות (אשמח לשמוע אם יש פתרונות):
    - אין אפשרות שיחת ווידאו מובנית במכשיר. צריך להוריד אפליקציות שגם למשתמש השני צריך שיהיו לו אותם.
    -לא ניתן להקליט שיחות. אין שום אפליקציה שהורדתי שמשמיעה את הקלטת השיחה, בעיקר כנראה כי היא לא מקליטה.
    -למיטב הבנתי אין recovery mode למכשיר.
    -יש בעיות קשות בהעברת קבצים ב-blutooth.
    -הכנסתי כרטיס זיכרון בנפח 32 ג'יגה, במטרה שאוכל להעתיק סרט בגודל 10 ג'יגה ב-HD כדי שאוכל לנגן אותו בטלויזיה ב-HDMI, אך כאשר הכרטיס מפורמט ב-NTFS האטריקס לא מזהה אותו.
    -וכמובן העברית, למרות שהתקנתי מקלדת ותוכנת מסרונים (כיוון שלא יכולתי לשלוח מסרונים בעברית. אני הייתי כותב ורואה אותם בערית אך הם לא היו נשלחים) עדיין יש את בעיית המספרים ההפוכים.
    -מנסיוני הקצר. המכשיר חזק מאוד אך עדיין לא מתקשר טוב עם העולם כולל אפליקציות רות שלא נתמכות ע"י המכשיר גם אחרי root.
    האם יש רומים חדשים וטובים למכשיר והאם זה סיפור להתקין אותם בשל ענייני הreovery וכו'?

    השבמחק
  16. *אפליקציות אחרות

    השבמחק
  17. 1. נכון צריך אותה תוכנת וידאו בשני הצדדים.
    2. בשביל להקליט צריך שהיחשה תהיה בספיקר.
    3. יש ריקברי של tenfar
    4. לא ניסיתי.
    5. לא מפרמטים עם ntfs אלא מפרמטים בתוך הטלפון.
    6. תתקין go sms pro ויהיה לך מסרונים בעברית.
    7. בשביל מספרים הפוכים יש פיתרון אבל הוא מורכב מכדי לפרט אותו כאן.
    8. כל יישומי הרוט עובדים לי מצוין, תן דוגמא לאחד שלא עובד.

    השבמחק
  18. 1. זה לא קצת דבילי שצריך תוכנה לשיחת וידאו לשני הצדדים? במכשירים ישנים מחברות שונות זה היה ברירת מחדל.
    2. גם בספיקר לא עובד. יש לך אפלקציה ספציפית שניסית וזה כן עבד? (שרפתי על זה המון זמן ולא מצאתי).
    5. כשמפרמטים בטלפון המערכת קבצים חוזרת להיות FAT32 מה שכמובן לא מאפשר העתקת קבצים גדולים מ-4 ג'יגה.
    6+7. התקנתי כבר תוכנה אחרת, את ה-Handcent וזה עבד.. פשוט כל הקטע עם המספרים ההפוכים עדיין לא עובד (איחלו לי ליומהולדת מזל טוב על 021, מה שהיה גורם לי למות לפני 7 שנים :) ).
    8. תיקנתי וכתבתי אפליקציות אחרות ולא רות (אני כותב במקלדת גרועה). יש פשוט אפלקציות שונות כולל משחקים שלא נתמכים עדיין באטריקס אל זה משהו שלעדתי ישתפר עם הזמן כשיתמכו בחומרה של המכשיר.

    השבמחק
  19. 1. במכשירים ישנים לא היה קוד פתוח ולכן לא היו עשרות פרוטוקולים אפשריים ואופציות, אז זה עבד אבל האיכות היתה גרועה והקסטומיזיציות היו עלובות.
    2. לא זוכר איזו בדקתי.
    5. בטלפונים שלא נעולים כמו האטריקס, ניתן להגדיר לקרנל לתמוך בעוד אפשרויות ואז להפוך את הכרטיס ל- ext3 וכו'.
    כאן זה בעייתי, תיאלץ להמיר אותם.

    השבמחק
  20. מוטורולה אטריקס?????

    קניתי את המכשיר אני לא מצליח לא לעשות מקלדת בעברית
    ולא להתקין אפליקציה יש מין אבטחה שהוא לא נותן לי להתקין עזרה בבקשה

    השבמחק
  21. מה ההודעה שאתה מקבל כאשר אתה מנסה להתקין מקלדת מהמרקט?

    השבמחק
  22. הסתדרתי עם המקלדת תודה

    אבל יש מין בעיית אבטחה שאני מנסה להתקין קובץ מסויים הבנתי שאפשר לעשות משהו אתה יכול לעזור לי?

    השבמחק
  23. תקרא כאן, כל הניסיון שאספנו התנקז למדריך אחד
    http://iandroid.co.il/forum/topic30842.html

    השבמחק
  24. תודה בכל אופן עשיתי את המדריך כהלכה אבל לצערי אני אם אותה בעייה של אין לי אפשרות להתקין אפליקציות חיצוניות

    השבמחק
  25. אתה צריך גם להתקין את gladenable
    אחרי שיש לך רוט.
    תמצא אותו בפורום של המכשיר ב- XDA

    השבמחק
  26. תודה רבה רבה נשמה עזרתה לי מאוד

    מתי יצא עדכון שהופך את כל השפה במכשיר לעברית ?

    השבמחק
  27. האם למכשיר יש כפתור צילום ייעודי?

    השבמחק
  28. מה עדיף את הפלאפון הזה או אייפון?
    קשה לי להביט בכלל בקטע של המוטורולה כי התאכזבתי בעבר ממכשירים שלהם ועוד להתקע איתו 3 שנים..יש העדפה?

    השבמחק
  29. אני לא אובייקטיבי, אתה שואל מכור לאנדרואיד בבלוג על אנדרואיד מה הוא מעדיף?
    אם אתה רוצה תשובה אובייקטיבית עם כל ההגינות אני כנראה לא האדם לשאול.

    השבמחק
  30. מכור לאנדרואיד סבבה,אני שואלת אם כדאי לי את המכשיר הזה?הוא נשמע טוב וקראתי כל מה שכתבת, בכל הקשור לאפליקציות דברים כמו ואטסאפ וטוק בוקס אפשר להוריד?ומה האיכות? כי באנדרואיד של סמסונג ההקלטה והשמיעה אל הטוק בוקס על הפנים בניגוד לאיפון

    השבמחק
  31. יש גם whatsup וגם talkbox וגם viber
    איכות השמיעה של האטריקס הרבה יותר טובה לטעמי מזו של סמסונג.
    לא השוויתי מול האייפון.
    האטריקס מכשיר מצוין, הדבר היחיד שמטריד בו זה רמות הקרינה והמשקל, הקרינה שלו היא מעל 1.4 וגם האייפון הוא 1.18 שזה גם מאד מאד גבוה.
    הסמסונגים פחות מחצי מהם.

    השבמחק
  32. האוזניות,הן כניסה עגולה רגילה או שמגיע בקופסא אוזניות עם כניסה מיוחדת למוטורולה?

    השבמחק
  33. אני השתמשתי במכשיר גם עם אוזניות של אפל.
    אז גם רגילות התאימו.

    השבמחק
  34. מה בנוגע לכיסויים?? האמת שבאתר שבודקים בו קרינה הטלפון הזה לא נמצא..אולי בגלל שהוא ממש חדש עדיין יכול להיות שיחולו בו שיפורים נניח עוד חודש?ואז קנייה של עכשיו תהיה לא חכמה?

    השבמחק
  35. מה זה יחולו שיפורים? המכשיר נמצא כאן מאז ינואר, הוא הגיע למפעילות הישראליות רק עכשיו אבל הוא נבדק כבר מזמן בחו"ל.
    יש כיסויים מעולים אני קניתי את הכיסוי של otterbox .

    השבמחק
  36. תגובות שמטרתן להלחיץ יימחקו מייד, זה בלוג לא פורום.

    השבמחק
  37. יש לי שאלה לגבי מכשיר אטריקס 4G:
    ראיתי באינטרנט שקיים עדכון לגרסת 2.3.4 בשביל המכשיר שלי. אני נכנס ל-Settings, ל-About phone, ול-System update, ואז המכשיר "חושב" זמן-מה וכותב לי הודעה שהאנדרואיד שלי מעודכן. וזה למרות שגירסת האנדרואיד במכשיר עדיין 2.2.1! מישהו יכול להסביר לי למה זה ומה אפשר לעשות כדי להתעדכן דרך Wi-Fi?
    המכשיר הוא של AT&T.

    השבמחק
  38. קודם כל מדריך ממש מעולה ...
    האם יש מדריך מסודר ונח שאתה ממליץ על איך לעשות את האטריקס root + תיקון בעיית המספרים ההפוכים + צריבת רום (ואיזה רום מומלץ) ?

    תודה,
    שחר

    השבמחק
  39. הנה לינק למדריך הכולל http://iandroid.co.il/forum/topic30842.html

    השבמחק
  40. שלום רן, יש ברשותי מוטורולה אטריקס, רצציתי לברר איך אני יכולה להתקין בו עברית, שהתפריט יהיה בעברית, תודה

    השבמחק
  41. הי תמי, את יכולה למצוא מדריכים כאן:
    http://iandroid.co.il/forum/forum75.html

    השבמחק
  42. היי שוב,

    החנות שקניתי בה את האטריקס אמרו שהם ניסו כבר להתקין עברית והרסו מכשיר אחד, ושעדיף לי לחכות שכשיהיה להם רום בעברית לצרוב לי ... (באחריותם)
    האם המדריך שפרסמת (ttp://iandroid.co.il/forum/topic30842.htmlh)
    עלול לגרום לבעיות דומות או שתמיד מקסימום אפשר לחזור להגדרות יצרן

    תודה,
    שחר

    השבמחק
  43. את המדריך כתב מישהו אחר ולא אני, וכן ניתן לחזור אחורה על ידי התקנה של SBF מקורי אבל צריך לדעת כיצד לעשות את זה.
    תמיד יש סיכון ואם אתה לא אדם טכני עדיף שלא תסתכן.

    השבמחק
  44. היי,

    האם גירסת 2.4 לאטריקס כבר יצאה ?
    והאם היא כוללת יישור לימין ?

    תודה !

    השבמחק
  45. גרסה 2.4 לא יצאה לשום טלפון עדיין

    השבמחק
  46. היי.

    סקירה נהדרת, תודה.

    1. תוכל לעדכן בנוגע לזמן החיים של הסוללה?
    2. כתבת שיש רדיו. האומנם? בכל מני מקומות כתוב שאין (באתר של מוטורולה ואורנג' לא כתוב שיש...)

    השבמחק
  47. הי דיקלה,
    חיי הסוללה היו טובים אבל רק אחרי שהפעלתי את התוכנית של חיסכון סוללה שיש בתפריטים.
    הרדיו קיים מבחינת רכיבים אבל לא מופעל.
    בגרסאות פרוצות של המכשיר (רומים) הפעילו אותו כבר.

    השבמחק
  48. רן שלום,
    למה כאשר אני מפעיל את המצלמה הוא מבקש
    sd card? זה קורה לי בעוד ישומים.
    תודה

    השבמחק
  49. כנראה שמוגדר אצלך ברירת מחדל של שמירה אל ה-sd card
    תבדוק בהגדרות של המצלמה.
    ותבדוק שיש לך גישה לכרטיס הפנימי, כי אם אין גישה אליו אז הוא יחפש מקום אחר לשמור.
    תבדוק גם כמה מקום פנוי ליישומים נותר במערכת הפעלה.

    השבמחק
  50. רן שלום,
    ראשית תודה על התשובה המהירה. אני ממש חדש בעניין
    אבל לא מצאתי הגדרות כאלו לגבי המצלמה. הטלפון חדש כך שמקום יש לו בשפע...
    גם שאני מנסה להעביר קבצים דרך bluetooth אני מקבל את אותה הודעה. זה נשמע כמו הגדרה של המערכת.
    אתה יכול בבקשה להסביר לי בצורה מפורטת איפה אני אמור לשנות זאת?
    ושוב המון המון תודה!

    השבמחק
  51. מצטער מכרתי את האטריקס שלי מזמן וזה שונה בכל טלפון.

    השבמחק
  52. כמה המכשיר שווה היום?

    השבמחק
  53. אם אתה שואל כספית ניתן להשיג אחד יד שניה באיזור 1400-1600.
    אם אתה שואל האם הוא עדיין טלפון טוב, אז הוא עדיין יכול לעמוד בכל משחק וכל משימה די בקלות.
    הרזולוציה שלו כבר מיושנת ויש כבר טלפונים מהירים יותר אבל הוא עדיין טלפון מצוין כל עוד שלא אכפת לך שיש לו קרינה מאד גבוהה.
    דרך אגב זו הסיבה היחידה שהחלפתי אותו אז.

    השבמחק
  54. שלום,
    מצטער על החובבנות אך אשמח לקבל עזרה. קניתי מכשיר אטריקס ואני בשלב חבלי הלידה.
    רציתי לדעת איך אני מתקין מקלדת בעברית וכן איך אני מתקין תכנה לסנכרון האווטלוק של המחשב (אנשי קשר, יומן..)עם המכשיר.
    תודה מראש
    אילן

    השבמחק
  55. הי אילן, להתקנת מקלדת תעקוב אחרי המדריך הבא: http://www.gadgetisrael.com/2010/12/blog-post_08.html

    לגבי המחשב, אתה יכול בשתי דרכים, הדרך הראשונה כוללת התקנה של תוכנה כמו android sync או companion sync אבל אני מאד לא אוהב אותן.
    אופציה שניה היא פשוט לסנכרן את האאוטלוק מול ג'ימייל ואז לסנכרן את הטלפון מול ג'ימייל וככה גוגל הופכת למקור והאאוטלוק והטלפון הופכים רק לאלו שמקבלים עדכון.

    השבמחק
  56. אהלן, באורנג' אומרים שאין לגרסה שהם מוכרים רדיו מובנה. מי צודק? יש או אין רדיו מובנה באטריקס?

    השבמחק