28.3.11

איך הייתם משפרים את אנדרואיד?

דמיינו שאתם אנדי רובין מה הייתם משנים באנדרואיד מחר בבוקר?
הנה הרשימה שלי:

1. לאפשר שינוי רזולוציה במכשיר, אם אפשר במחשב אין סיבה שלא יהיה אפשר להריץ רזולוציה של 800*480 באטריקס מתי שאני רוצה פונטים גדולים כמו בג'ימייל בנושאים.

2. הייתי מאושר אם אפשר היה לקנות סקינים מלאים, הייתי מוכן לשלם 100$ כדי לקנות sense UI או משהו ברמה הזאת לאטריקס שלי ולא רק לאנצ'רים עם Themes

3. הייתי מת ליישום דואר כמו שיש לי ב- windows phone 7  באנדרואיד. אותו מסך זהה אבל רואים פשוט נהדר ב- HD 7 והפונטים קטנים ולא נוחים ב- Desire HD

4. הייתי רוצה פיירוול מובנה במערכת הפעלה, תחזירו את השליטה למשתמש הרגיל שאין לו רוט שהוא יחליט לאיזו תוכנה מותר לגשת לאינטרנט ולמי לא.

5. הגיע הזמן לתוכנה רצינית שתתחרה באייטונס למחשב שמסנכרנת מול אנדרואיד ולא תחליפים גרועים כמו double twist

6. הגיע הזמן לתוכנת גיבוי אמיתית בתוך המערכת הפעלה שמאפשרת לך משהו כמו restore point של windows למה שלא נוכל לחזור אחורה מכל מיני טעויות בלי גיבויי נאנד, במיוחד אחרי שכולם פתאום נועלים את הבוטלואדר.

7. הגיע הזמן לשנות את הצורה שסקינים רצים כך שנוכל לשדרג מערכת הפעלה מבלי לאבד את הסקין, לשדרג לפחות את מה שמתחת למכסה מנוע וכך למנוע מהיצרנים למשוך את השדרוגים כל כך הרבה זמן.

8. הייתי רוצה מה שהיה פעם ב- windows mobile סוג של today screen במסך הנעילה שנותן תקציר של אימיילים, לוח שנה ומסרונים. ולא התחליף של Slide screen

9. הגיע הזמן לרדת מהכפתורים הקאפסטיביים המעצבנים ולעבור גם בטלפונים לשיטה של האניקומב, הכל על המסך.

10. הגיע הזמן שתהיה תוכנת עריכת וידאו איכותית לאנדרואיד ולא שטויות כמו ה-vidtrim 

11. הייתי רוצה דרך לבטל מולטי טאסקינג ליישומים ספציפיים, שלא יוכלו לרוץ ברקע בלי שסימנתי את הוי ב-settings שלהם.

12. הייתי רוצה שגוגל כן תסרוק ותאשר אפליקציות למי שיבקש את זה ושתהיה קטגוריה במרקט לתוכנות שהתבקשו ונבדקו על ידי גוגל ונמצאו אמינות ותקינות ומי שרוצה שיוריד רק כאלו, ומי שלא רוצה שיוריד מהג'ונגל כל מה שיוצא.

13. כל התוכנות שהן לא בסקין או מגוגל שיהיו ניתנות להסרה גם ללא רוט.

14.  הייתי רוצה שניתן יהיה לחבר בין טאבלט של אנדרואיד לטלפון של אנדרואיד לגיבויים הדדיים וסנכרון לפחות של תמונות אם לא הכל.

מה אתם הייתם מוסיפים?

3 תגובות:

  1. הייתי רוצה שסלקום/ אורנג'/ פלאפון יפסיקו להרוס רומים של ה Galaxy S ואז אנשים שלא מבינים מה זה רוט
    ו lag fix יהנו מהמהירות שיש לטלפון להציע ולא יתבאסו שלא קנו אייפון

    השבמחק
  2. אני לא יכול להסכים יותר.
    מכשיר כל כך טוב שהרומים המקוריים פשוט הרסו לגמרי.
    אין שבוע שאני לא מקבל קיטורים עליו מאנשים שלא מבינים כלום.

    השבמחק
  3. גלקסי יותר טוב מאייפון נקודה נכון שהרום הוא זה שקובע את חביית המשתמש לכן לי יש רום 4.0.4

    השבמחק