18.8.11

פרוייקט חדש - "צעדים ראשונים באנדרואיד"

לאחר בקשות חוזרות ונשנות החלטתי להתחיל פרוייקט חדש של "צעדים ראשונים באנדרואיד" המדריך למשתמש החדש באנדרואיד, אני אקדיש לפרוייקט בלוג נפרד כדי שרוב הקהל שלי שהם אנשים שמבינים מאד באנדרואיד לא ישתעממו.
הכתובת של הבלוג היא:
http://abandroid.blogspot.com/

כתבות ראשונות שעלו בבלוג:


 אני אסקר שם את כל הדברים שאדם חדש באנדרואיד צריך ורוצה לדעת, אני לא אכתוב שם על פריצות והתקנות עברית למיניהן.
אם יש לכם נושאים שאתם רוצים שאסביר שם ואתם חושבים שיענינו את כולם ולא רק בעלי הטלפון המסויים שלכם אתם מוזמנים להגיד לי בתגובות.

2 תגובות:

  1. וואו, כל הכבוד, יהיה לזה הרבה ביקוש במיוחד עכשיו שכ"כ הרבה מצטרפים לקהילת האנדרואיד, בזכות ה-sgs2.

    השבמחק
  2. בס״ד
    שלום
    לפני שבוע הזמנתי מכשיר שהוא חיקוי לגלקסי s3 מסין באינטרנט, והוא עתיד להגיע עוד ימים ספורים.
    המכשיר מגיע רק בשפות סינית ואנגלית (בקיצור לא בעברית) .
    אני צריכה לדעת דחוף דחוף איך ניתן להפוך את הממשק לעברית ואיך אפשר לשים מקלדת בעברית במכשיר.
    בבקשה אני צריכה תשובה דחוףףףףףף לגמרי ממש ממש לפני תחילת שנת הלימודים .
    אודה לכם מאוד אם תעזרו לי בבקשה מהררר...
    תודה רבה
    אנונימית נחמדה

    השבמחק