29.8.11

מי צריך עוד תחליף SMS ?

סמסונג הודיע שתשיק שירות מסרים מיידיים בשם Chat on שיהיה דומה לשירות Imessage  של אפל או לשירות של blackberry messenger של RIM או לשירות ה- Huddle של גוגל. וזה מבלי לכלול את text me או את Viber או את whatsup שמספקות את אותו שירות בדיוק אבל חוצה פלטפורמות. אז מי באמת צריך עוד ספק בשוק העמוס לעייפה הזה?
אז מה? או שחזירים יעופו בחלל ואפל תרשה לסמסונג להתממשק אליה או שרק אנשים עם טלפונים של סמסונג יוכלו לדבר ביניהם? האם אנחנו באמת צריכים עוד שירות שניתן לדבר בו רק עם רבע מהמכרים שלנו?
אחרי שהבנתי שהחברים שלי מתחלקים בין אלו שלא מבינים כמה מטופש הוא שירות ה-SMS ביחס של תועלת מול עלות, לבין אלו שמשתמשים בתוכנה אחת מכל אלו שהזכרתי ולא מבינים למה אני לא רוצה להיות אונליין כל היום בשירות המועדף עליהם בזמן שהסוללה שלי נאכלת לה לגמרי.
 ועוד לא הזכרתי את השירות של פייסבוק שהושק בארה"ב אבל עדיין לא בארץ הקודש.
כולם אומרים שתחרות זה דבר טוב, אני אומר שתחרות במקרה הזה רק מזיקה.
מוטב היה אם כל החברות האלו היו יודעות לממשק את השירותים שלהם יחדיו ולתת לכל צרכן לבחור את המכשיר והספק המועדפים עליו מבלי לאבד את היכולת לתקשר עם האחרים.
האם זהו בבחינת "וגר זאב עם כבש" האם אני אראה חמור לבן וישיש עייף מדדים לעברי לפני שאני אראה שיתוף פעולה בכל דבר מלבד עושק הארנק שלי שעל זה כולם מסכימים?
כנראה שכן.
זה לא מונע מכל העניין לעצבן אותי כל פעם מחדש...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה