20.12.11

אנדרואיד 4.0 לגלקסי אס 2 ולגלקסי נוט - יצא ב- 10-5-2012


ישנם מספר דיווחים ברשת על הודעה רשמית של סמסונג על שדרוג של הגלקסי נוט והגלקסי אס 2 ( וגם הטאבלטים האחרונים) לאנדרואיד ממש בקרוב. כמה קרוב ? ברבעון הקרוב, כן זה שמתחיל עוד 10 ימים!
בהחלט חדשות מעולות, חייבים לסייג את השמחה בזה שרומים ראשוניים של כל מערכת הפעלה אצל סמסונג זה בדרך כלל אומר באגים וטונה של בעיות, מצד שני אני ממש מחכה לראות את הביצועים של הגלקסי נוט עם תמיכה בריבוי ליבות, לדעתי הוא יביס כל טלפון שיש בשוק היום.
אין אזכור לגלקסי אס 1 בדיווחים אם בטעות או לא. אז חג מולד/חג חנוכה שמח לבעלי הגלקסי אס 2 והנוט.

עדכון 10-5-2012 - היום יצא באירופה העדכון לגלקסי נוט, תוכלו למצוא פרטים על ההורדה וההתקנה כאן:

http://iandroid.co.il/forum/topic75767.html

14 תגובות:

  1. רן שלום רב. אני לא בטוח שזה הכי קשור לכתבה הזאת אך דעתך האישית מאוד מעניינת אותי. כיום אני משתמש באייפון 3GS וברצוני לשרד אותו, למה הכי כדאי לי? גלקסי נוט לנקסוס או לאייפון 4s? ומתי הנוט ןהנקסוס יגיעו לחברות הסלולר? תודה רבה והמשך שבוע טוב. אבירן

    השבמחק
  2. אין לי איך לענות לך אבירן.
    אני לא יודע מה אתה אוהב באייפון ומה אתה מחפש בטלפון שלך.
    לכל אחד מתאים טלפון אחר לפי הצרכים שלו.
    לזרוק לך העדפה ביניהם לפי הצרכים שלי זה קצת לא לעניין.

    השבמחק
  3. קיבלתי, אבל מעניין אותי לדעת איזה מכשיר מבינהם היית מעדיף לרכוש.

    השבמחק
  4. יש לי את שלושתם וכל אחד מהם נותן לי דברים שאני מחפש.
    לכל אחד מהם גם יש חסרונות בולטים שהם יתרון אצל האחרים.
    לא תוכל לקבל ממני תשובה ישירה כי אין כזאת.

    השבמחק
  5. אם לא היה לי שום מכשיר סלולרי היום והייתי צריך להתחיל, קרוב לוודאי שהייתי בוחר את הנקסוס, זה הכי קרוב שאני יכול לתת לך.

    השבמחק
  6. כרגע הכיוון די נראה לי לנוט, מצי הוא יגיע לחברות הסלולר?. תודה אבירן

    השבמחק
  7. מתי יצא גרסה 4 לגלקסי 2

    השבמחק
  8. רן, יש הבדל בין הנקסוס לנוט? N7000?
    יש סדר?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מבין את השאלה, הנקסוס הוא מתוחזק ומשודרג על ידי גוגל וכבר נמצא באנדרואיד 4.0 הנוט מנוהל על ידי סמסונג וישודרג עד אמצע אפריל.

      מחק
  9. שלום רב, היכן ניתן להורעד את הרום הישראלי...
    הכונה עם עברית?
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. מדריכים והסברים בלינק: http://iandroid.co.il/forum/forum77.html

      מחק
    2. תודה רבה

      מחק
    3. אגב אין, אני ממשיך לחתת תודה בכל זאת

      מחק