8.12.11

Google currents עלתה לאוויר, מי צריך את flipboard?


הערוץ שלי ב-google currents


מי שלא יודע אחת מהאפליקציות החשובות ביותר להרבה אנשים באייפד היא Flipboard תוכנה שמאפשרת לך להציג את כל החדשות שלך בצורה של מגזין ולקרוא אותם בצורה גרפית ונעימה ויחד עם Instagram נחשבות לכמה מהיישומים היותר חשובים למשתמשי אפל בבחירה שלהם באייפד.
גוגל כנראה החליטה שנמאס לה לחכות שפליפבורד תואיל בטובה לפתח גרסה של אנדרואיד ובנתה יישום דומה ולטעמי אף טוב יותר בשם Google currents .
Currents (למרות השם הגרוע כמיטב המסורת של גוגל) הוא יישום מרהיב והיישום הראשון בעיני שמראה כמה טוב יכול להיות טאבלט של אנדרואיד אם רק יהיו לו את האפליקציות. די כבר להסתפק בחיקויים עלובים כמו פולס או news360 .




הממשק מעוצב בצורה נקייה ויפהפיה מזכיר מאד את העיצוב האלגנטי של גוגל פלוס דבר שמשמח מאד, הייתי שמח אם גם הגרסה הבאה של אנדרואיד תהיה עם העיצוב המעולה הזה.
האפליקציה מגיעה עם כמה ערוצים מובנים כדי לתת טעימה של התכנים האפשריים ממגוון תחומים של החיים.
ניתן להקיש על סימן ה-+  למטה בצד ימין כדי להוסיף ערוצים נוספים של ארגונים שכבר ידעו על היישום מזמן וכאלו שאפילו שיתפו פעולה עם גוגל בבדיקות. התמונה כאן  היא מהערוץ שבנו באנדרואיד סנטרל עבור היישום.

רשימת הקטגוריות ארוכה ומקיפה



חוץ מהרשימה  הארוכה שאתם רואים בתמונה את חלקה,  ניתן גם לקבל מקורות מומלצים או לייבא מגוגל רידר רשימות קיימות של מקורות לחדשות. רואים שהושקעה המון מחשבה בתכנון של היישום.




ניתן כמובן להגדיר חשבונות נפרדים למי שיש חשבון גוגל נפרד עבור הבלוג שלו או עבור העבודה, וכמובן לשלוט בשעות הסנכרון והאם לבצע אותו בחיבור סלולרי או אלחוטי בלבד. מכיוון שניתן לסנכרן כך מאות תמונות אני ממליץ בתור התחלה לסנכרן רק ב-WIFI .



למרות שברירת המחדל היא לסנכרן רק בטעינה אני בהחלט ממליץ לשנות את זה למי שלא רוצה לחכות לערב כדי לקבל חדשות מעודכנות בעולם המודרני שחדשות מגיעות כל כמה דקות או מינימום פעם בשעה.

 אני אולי משוחד כצרכן כבד של חדשות טכנולוגיות, אבל זה היישום שהכי חיכיתי לו מאד שיצאו טאבלטים של אנדרואיד. למרות כל המחמאות חייבים לציין שהיישום רשמית מוגבל רק לארה"ב כרגע, מה שמאד מאד מעצבן.
גם ככה כולנו צורכים את החדשות שלנו מאותם מקורות אז למה בכלל להגביל יישום של גוגל עצמה לשוק אחד?
דבר אחד די מטריד ביישום הזה זה שלא מאפשרים לקבץ יחדיו קטגוריות, בפליפבורד אתה יכול לעקוב אחרי כל הפידים שלך מגוגל רידר ביחד, ב-Currents אתה צריך לצאת להיכנס כל פעם כמו ביישומים של אייפון, מוריד הרבה מחוויית השימוש .
כל מי שבאמת רוצה את היישום הנהדר הזה שיריץ חיפוש גוגל על Market enabler :-)





תגובה 1: