21.12.11

דלף לרשת: Sense UI של HTC עם אנדרואיד 4.0 וממשק עברי מלא

בד"כ לקראת יציאת גרסה חדשה של ממשק הסנס של HTC או לקראת מערכת הפעלה חדשה של גוגל יש "פתאום" דליפה של גרסת בטא אל XDA מה שמאפשר ל-HTC כמה data points ולמעשה להפוך אותנו המכורים לנסייני בטא בעל כורחנו. לא שאנחנו מתלוננים.
הגרסה של סנס שדלפה נראית בערך כמו ההדלפןת של סמסונג, כלומר אותה גרסה של המעטפת עם אנדרואיד 4.0 מתחת ועם כמה שינויים בהגדרות וביישומים אבל לא שינוי רדיקלי ובטח לא עיצוב של ICS שפולש לממשק הסנס.
האמת שכרגע הממשק של גוגל נראה לא פחות טוב מהבטא שדלפה גם של HTC וגם זו של סמסונג.
אז הנה כמה תמונות כדי שתוכלו לטעום מהשינויים הצפויים לסנסיישן ולאיבו 3D .

כפי שניתן לראות היישור לימין עובד מצוין, והכי חשוב כפי שתראו בתמונות למטה בגרסה שהגיעה אלי יש גם ממשק מלא בעברית!

9 תגובות:

  1. האמת נראה נחמד,
    אבל ציפיתי למשהו חדש בסנס

    השבמחק
  2. אף אחד לא יודע האם זאת הייתה רק בטא ראשונית לבדוק האם יש תאימות של סנס ואנדרואיד 4.
    יכול מאד להיות שאנחנו רחוקים מאד מגרסה סופית.
    ויכול להיות שהגרסת סנס החדשה תעבוד רק 800*1280
    ובגלל זה היא לא תופיע בבטא של הסנסיישן.
    מוקדם מידי להתאכזב.

    השבמחק
  3. אחי צריך עזרה דחוף סמתי את זה ונימחק לי הסנס המקורי (ישלי סנסישן) וזה עבד חצי שעה ממש טוב ואז פיתאום זה הפסיק לעבוד WALLPAPER קרס ואחר כמה דקות מסך שחור והנוטיפקיטיאונס בר למעלה עובד וזהוא
    אתה יכול לישלוך לי הסבר לאאימל VULF1917@MAIL.RU

    השבמחק
  4. אתה יכול להביא לי תמיספר שך שאני יתיאץ מה לעשות

    השבמחק
  5. אתה יכול להתייעץ בפורום כאן: http://iandroid.co.il/forum/forum86.html

    השבמחק
  6. זה אתה מנהל האתר ?

    השבמחק
  7. הבלוג הזה שלי, אבל אני לא תומך טלפונית או באימייל, בשביל זה יש את הפורומים.

    השבמחק
  8. דיברתי עם חבר והוא אמר שאתה עוזר לאנשים עם מקרים דומים זה דיי דחוף כי הפלאפון שלי לא עובד ביכלל רק פעם בכמה שעות הוא מראה משהוא

    השבמחק
  9. חבר שלך טועה.
    הפורומים זה המקום לקבל עזרה.

    השבמחק