9.8.12

הגדג'טים שאני משתמש בהם והבלוג יוצא לחופשה


הבלוג הזה יוצא לחופשה ולפני שאני יוצא לחופש חשבתי לעשות פוסט אחרון שאני רוצה לעשות כבר הרבה זמן. אחת השאלות שאני נשאל הכי הרבה זה "למה אתה מחזיק כל כך הרבה גדג'טים?" ולא פחות ממנה אני נשאל "איזה גדג'ט אתה הכי אוהב?" ואחרונה חביבה היא "מה יש לעשות עם יותר מטלפון אחד ו/או יותר מטאבלט אחד".
אז החלטתי להעתיק בצורה בוטה את המסורת של פול תורוט שמחזיק בבלוג שלו פוסט קבוע עם החומרה המעודכנת שלו בדיוק בשביל השאלות האלו.
הפוסט הזה לא יעודכן שוב (לפחות כרגע אין לי כוונה) אבל באופן חד פעמי אני אציין במה אני משתמש ולמה קניתי חלק מהציוד הקיים.

הציוד היום יומי שלי:

  • הגלקסי אס 3 - בפער עצום הטלפון הכי טוב שאי פעם היה לי, הכי מהיר, הכי נוח לשימוש, בעל חיי סוללה מעולים ופשוט הסמארטפון עם  המספר הקטן ביותר של התפשרויות.
  • האייפון 4S - האייפון הוא הטלפון השני שאני סוחב איתי לכל מקום, אני משתמש באייפון מכמה סיבות: יחד עם הקייס/סוללה של Mophie juice plus הוא מגיע לחיי סוללה פשוט מדהימים, תחשבו, סמארטפון עם מסך של 3.5 אינץ' וסוללה של 3430 mah  כאשר 1430 בתוך האייפון ו-2000 במופי. לאייפון יש את המסך היחיד שממש נוח לנווט איתו באור יום מלא בלי בעייה. הסיבה האחרונה היא שיש לי חברים רבים עם imessage שאני מתכתב איתם במהלך היום.
  • האייפד 3 - הטאבלט הכי טוב בפער עצום, חיי סוללה פנומנלים, מסך מדהים, ביצועים מעולים, מלא משחקים איכותיים  וחיבור חיצוני נוח לכרטיס של SD שאני יכול להעביר תמונות מה- DSLR ישירות אליו ולערוך אותם ולהפיץ.
  • הגלקסי טאב 2 - הסיבה היחידה שאני שומר אותו היא שהאייפד כבד מידי לקריאה רצינית וכאשר אני צריך לבחון אפליקציות של טאבלט או לראות סרטים שאין כח או סבלנות להמיר. הוא מנגן כל מה שצולם לא משנה באיזו מצלמה צילמתי. בזכות האחסון החיצוני שלו הוא נגן סרטים פשוט יותר ונוח יותר מהאייפד.
הציוד שאני לא משתמש או שנטשתי מבלי שאתם מבינים למה:

  • ה- HTC one X  - מכרתי אותו השבוע בלב כבד למישהו בעבודה, מכשיר מדהים, מסך פנומנלי, סאונד מושלם באוזניות ועוד הרבה הרבה יתרונות. נאלצתי לוותר עליו ולעבור לגלקסי אס 3 בגלל שהסוללה שלו נאכלת יותר מהר משקית קטנה של במבה. ברגע שהמסך על בהירות גבוהה אתה פשוט רואה את האחוזים זולגים כמו נזילה בכיור. אני אפילו לא יכול לנווט איתו עם וייז כי אפילו המטען שלי לא מספיק לחדש את הסוללה תוך כדי נסיעה. הסיבה השנייה היא ש-HTC פשוט לא באמת פתחו את המכשיר ואין s-off המשמעות של זה זה שכל פעם שיוצאת גרסה חדשה באמת ואתה רוצה את ה- hboot החדש אתה חייב לנעול אותו וכל מיני שטויות כדי להתחיל מההתחלה. נמאס כבר לראות שהכל פתוח אצל סמסונג ורק HTC ממשיכים להעמיד פנים שהם בעדנו אבל רק מקשים.
  • הגלקסי נוט - מת על הטאבפון הזה אבל המעבר שלו ל- ICS היה פשוט גרוע, הסתבר שיש לו באג בכרטיס הזיכרון ואם תבצע פעולות מאסיביות של העברת מידע הוא יכול ומגיע לסופר בריק, זאת הסיבה היחידה שאני לא יכול בלב שלם למכור אותו כאשר אני יודע שזמן הסוללה של ICS גרוע ויש למכשיר סכנת בריק יום יומית.
  • הסוני אקספריה ארק - המכשיר הזה עבר קצת התעללות תוכנתית ועד שיצא התיקון לסופט בריק שהיה לי הוא כבר התיישן כל כך שלא שווה למכור אותו במה שנותנים עליו, הוא עדיין טלפון גיבוי חביב.
  • HTC HD7  - בתור בעל בלוג של סלולר הייתי חייב windows phone  כדי שאוכל לבדוק דברים ולהשוות.
יש עוד ציוד ממש ישן שאף אחד לא היה רוצה ושאני שומר סתם בגלל ערך סנטימנטלי.

אז הנה לכם, אני מקווה שעכשיו אתם מבינים למה יש לי כרגע כל כך הרבה מכשירים, מרביתם ישנים או לא מאה אחוז תקינים כך שבתמונה הם נראים מצויין אבל לא הייתי משתמש בהם.

הבלוג יוצא לחופשת חגים בלי התחייבות לתאריך חזרה מוגדר.
תודה שקראתם עד היום, אולי נתראה שוב בקרוב.



15 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. חופשה נעימה ...

    ק.

    השבמחק
  3. בלוג מצויין.
    תודה רבה!

    השבמחק
  4. זה נשמע ומרגיש כאילו הבלוג הזה נסגר - ולי זה ממש עצוב, מפני שלדעתי זה היה הבלוג הטכנולוגי הטוב ביותר בעברית
    רן, מקווה שזה רק מסיבות טובות (או במילים אחרות: לא מסיבות שליליות)

    תודה לך על כל מה שנתת כאן ...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שרגא, אני קצת עייף מהכתיבה ולכן לוקח פסק זמן.
      החיידק של הכתיבה לא יעזוב אותי, אם לא עוד שבועיים שלוש אז עוד חודש...

      מחק
  5. עצוב לשמוע. הבלוג הטכנולוגי האהוב עלי ועוד בשפת אמנו.
    תודה וחופשה נעימה :-)

    השבמחק
  6. חבל, ממש אהבתי לקרוא את הסקירות כאן. אני חושב שהסקירות שלך היו הכי בלתי תלויות שראיתי (הצד השלילי שבטח לא עשית כסף מחברות הסלולר) וקולעות בול למה שאני מחפש בסלולרי.

    אולי פלטפורמה אחרת וקצת פרסומות ברקע יהפכו את זה לכדאי יותר מבחינה כלכלית.

    מקווה שעוד נשמע ממך.

    השבמחק
  7. בשורה עצובה מאוד, אני לא מכיר אותך אישית אבל אני יודע שממש חיכיתי לכל פוסט או דעה שלך, תמיד יודע את הדבר הנכון בזמן הנכון.
    אני קורא לך בשם הרבה חובבי טכנולוגיה, תנוח, אבל תחזור אלינו מהר.
    יש לך קהל וחבל

    השבמחק
  8. ממש חבל! נהנתי לקרוא את הפוסטים שלך גם בפעם השלישית כמו בראשונה! בהחלט בלוג הטכנולוגיה הטוב באיזור!
    מקווה שתשוב מהר.

    השבמחק
  9. רן, אהבה לא זורקים...
    מחכים לך.

    השבמחק
  10. הי רן,
    יש בי הערכה רבה לתרומה שלך לשיקוף עולם הסלולר ולסקירות המוצרים המעניינות. באופן אישי כמשתמש מצאתי עצמי מחכה לחוות דעתך ולא מסתפק ב GSM Arena או באתרי ענק אחרים.
    החופש שאתה לוקח ברור ומובן. נחכה בסבלנות.
    תודה ותחזור במהרה,
    משה

    השבמחק
  11. היי רן,

    רציתי לומר תודה על כל הזמן והמאמצים שהשקעת בבלוג. הפוסטים מאד מעניינים ומפורטים וחלק מהם אף סייעו לי אישית בהחלטה לגבי רכישת מכשיר.

    בהחלט מגיעות לך חופשה ומנוחה. קח את הזמן ותהנה מהחיים.

    אבי

    השבמחק
  12. היי רן
    כמו שחלק מהאנשים שרשמו פה,מקווה שתחזור במהרה לכתוב לנו סקירות ממש מצויינות וסתם חוות דעת על הגאג׳טים האחרונים.
    מכל המקומות שאני קורא עליהם חוות דעת,אני תמיד מחכה בקוצר רוח על הסקירה שלך.ופלוס אתה תמיד קולע על המוצרים שאני מתלבט לגביהם.
    בכל מקרה חופשה נעימה ולדעתי לא תברח כל כך מהר.בכל זאת כל פעם יש מוצר חדש בשטח (;

    השבמחק
  13. לא היה לך sgs2?

    השבמחק