24.2.14

סמסונג משיקה את הגלקסי אס 5



סמסונג השיקה הערב את הגלקסי אס 5. בניגוד להשקה של הגלקסי אס 4 ההשקה עברה חלק, לא היה מחזמר ולא היו דוגמניות, השקה חלקה ויעילה עם המון מידע רלוונטי על המפרט ולא רק מילות שיווק משעממות. לפחות כארוע הארוע היה הצלחה גדולה בעיני.
אז מה בעצם התחדש בגלקסי אס 5 ואיך הוא עומד מול הטלפונים החדשים של סוני ואחרות כל זאת לפניכם:


המפרט החדש כולל כמה שינויים מהותיים וכמובן כמה גימיקים שאף אחד לא צריך כמו תמיד.

התמצית היא שכמובן יש מעבד חדש ומסך חדש קצת יותר גדול אבל אלו דברים שכבר התרגלנו לשינויים אינקרמנטליים כל שנה.
סמסונג חידשה לעומת האס 4 בכמה דברים חשובים:

  • עמידות למים - הגלקסי אס 5 עמיד למים מתוקים ואבק לפי תקן מחמיר, מה שאומר שלא צריך להיבהל כאשר יש קצת גשם אבל לא הייתי צולל איתו.
  • מצלמה - המצלמה החדשה מגיעה עם 16 מגה פיקסל אבל חשוב מזה עם סנסור גדול יותר מה שאומר יותר אור ועם טכנולוגית פוקוס חדשה ( Phase detection) שתיתן לכם יכולת לעקוב הרבה יותר טוב אחרי עצמים בתנועה. 
  • מצב חיסכון סוללה - גם בגלקסי אס 4 וגם ב-3 היה מצב של חיסכון סוללה אבל הפעם סמסונג לקחה את זה לרמה אחרת לגמרי. כאשר הטלפון שלכם יעבור למצב חיסכון סוללה הוא יעבוד במצב של שחור ולבן ויתמוך רק ב-SMS ושיחות. הוא יכול להישאר בהמתנה אפילו 24 שעות ב-10% האחרונים של הסוללה. בהחלט מרשים. לרובנו יש עוד דברים לא פחות חשובים להיות זמין בהם מאשר רק שיחותו ומסרונים אבל עדיין זאת תכונה מבורכת.
  • מודד דופק וקורא טביעות אצבע - אלו אמנם שני דברים שונים לגמרי אבל אני מאחד אותם כי להערכתי הם שייכים לקטגוריית הגימיקים שלא מעניינים. מי שחשוב לו לנטר כושר וצעדים שיקנה את ה- Gear fit או אחד מעשרות צמידי הכושר שיש בשוק.
מה שמוזר זה שלא ראינו את החלק שבדרך כלל מייגע אבל עיקר גאוותה של סמסונג שזה הממשק.
אם זה בגלל העימות מול גוגל והכוונה לשנות אותו בקרוב ואם זה בגלל שהוא לא השתנה הרבה מהנוט 3 אבל בקושי ראינו הצצה קטנה למסך ההודעות ותקריב על המסך של shealth .

אם בדרך כלל סמסונג הראשונה להכניס את כל הטכנולוגיות, לא הפעם.
סוני השיקה השבוע את ה- Z2 עם אותו מעבד, סוללה יותר גדולה, מצלמה עם יותר מגה פיקסלים (לא שזה מה שקובע) ורמקולים סטריאופונים. מה שכן לסוני יש היסטוריה ארוכה של הכרזות ואז עיכובים אינסופיים בהשקה. סמסונג התחייבה שבתחילת אפריל הטלפון יהיה בחנויות אז עוד נראה מי יגיע לשוק ראשון.

בסה"כ החומרה נראית איכותית גם אם העיצוב מזעזע. עם זאת הסיבות שנטשתי את סמסונג נשארו בעינן. סמסונג ממשיכה עם הנעילות האזוריות, ה-knox והבלעדיות של כל האביזרים שלהם רק למכשירי סמסונג. מהשעונים ועד הצמיד כושר סמסונג ממשיכה להעתיק את אפל ולא בדברים הטובים. ראו איזה פלא הגלקסי אס 5 מגיע גם בלבן גם בשחור וכמובן גם בזהב (זהב מכוער להפליא) וכדי לשמור קצת מקוריות גם בכחול.
בסה"כ שום דבר מרעיש אבל שדרוג טוב לבעלי גלקסי אס 3 ושדרוג מינורי לבעלים של גלקסי אס 4 כמו תמיד.



אין להעתיק או לשכפל או לפרסם תוכן מאתר זה בשום צורה ובשום פורמט ללא אישור בכתב של בעלי האתר. © 2014 כל הזכויות שמורות ל- רן בר-לוי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה