10.2.14

LG G2 ביקורת חוזרת אחרי 4 חודשים של שימוש


כאשר סוקרים טלפון בדרך כלל יש לך בין יומיים לשבוע את המכשיר, יש לו את החומרה הכי מתקדמת ויש לו גרסת אנדרואיד עדכנית ובגלל שהוא חדש הוא מהיר כמו שד וכמעט נטול בעיות.
לאורך השימוש אתה באמת לומד עד כמה המכשיר החזיק במבחן הזמן ומהם הדברים שהשתפרו בעדכוני תוכנה או רומים ומה הם הדברים שהיו קטנים אבל הפכו למעצבנים יותר ויותר ככל שהזמן חלף.
את הרעיון למבט נוסף על מכשירים לקחתי מ- Pocket now אבל כמובן שהתוכן הוא רק שלי.
את הסקירה המקורית והמקיפה יותר תוכלו לקרוא "כאן"
אז כיצד החזיק מעמד האל ג'י גי' 2 4 חודשים אחרי? על זה בסקירה שלפניכם.



חומרה

חיי הסוללה של המכשיר נשארו לא פחות ממדהימים, בסופי שבוע אני אפילו לא טורח לחבר אותו למטען והוא מחזיק לי כל הסוף שבוע על טעינה אחת. אחד מהדברים שלא ידעתי כיצד אני אסתגל אליהם הוא העברת הכפתורים לגב המכשיר. הנושא הזה התברר כחסר משמעות, אני מעיר את המכשיר עם נקישה כפולה ומכבה לו את המסך עם נקישה כפולה וחוץ מצילומי מסך אין לי שוםמגע עם הכפתורים.
קשה לי היום לחשוב על לחזור אחורה למכשיר שאני אצטרך כפתורים שוב ולמתוח את האצבע למעלה.
נקישה כפולה באל ג'י ג'י 2 היא כמו שאנשים אומרים על הזיהוי אצבע באייפון 5S אחרי שאתה מתרגל אתה לא רוצה לחזור אחורה.
המסך עדיין נהדר ולמרות שיצאו מאז מכשירים נוספים לא רואה שום סיבה להעדיף אותם עליו.


איכות שיחה:

אחד הדברים שהכי מפריעים לי עם הטלפון היא שלעיתים השמיעה חלשה והצד הנגדי טוען שאני נשמע חלש. מכיוון שאני מסתובב עם שני מכשירים, אחרי מספר מקרים פשוט עברתי לעשות את מרבית השיחות עם המכשיר השני. בהחלט משהו שמצריך תיקון ולא תוקן ב-4 חודשים מאז יציאת המכשיר.

מצלמה:

בסקירה המקורית שלי טענתי שיש הרבה רעש בתמונות כאשר מסתכלים עליהן בגודל מלא במחשב, ולמרות טענות של אנשים שזה תוקן ולמרות כמה תיקונים של המפתחים ב-XDA עדיין יש הרבה רעש בתמונות. בפירוש משהו שהוא ירידה מהותית מהגלקסי אס 4 שהיה לי קודם.

ביצועים:

למרות שלאל ג'י ג'י 2 אין עדיין אנדרואיד 4.3 שמוסיף trim ושומר על ביצועי המכשיר לאורך זמן אני חייב לציין שאני מופתע לטובה, המכשיר עדיין מגיב לא פחות טוב מאשר ביום הראשון, הדבר היחיד שקצת ירד במהירות זה מעבר Tabs בחייגן שבו הרגשתי קצת דעיכה.
כמובן שעם עדכון תוכנה העסק אמור להסתדר.

עדכוני תוכנה:

אחד מהדברים שהכי חששתי מהם זו ההיסטוריה של אל ג'י של התעלמות מטלפונים קודמים והתרכזות מוחלטת בחדשים. לצערי הרב ההיסטוריה כמו טעויות לעולם חוזרת. הטלפון קיבל עדכון שולי אחד עם תיקונים פנימיים והוא עדיין עם אנדרואיד 4.2 כאשר יצאו מאז 4.3, 4.4.2 ויש כבר שמועות על 4.5.
בהתחלה אל ג'י דיברה על דצמבר, אחרי זה על ינואר וסוף ינואר והתשובה האחרונה מדברת על רבעון ראשון מה שמשאיר להם עד סוף חודש הבא.
מצד אחד אתה רוצה שהם יעשו את זה כמו שצריך ושהרום החדש יהיה יציב ואיכותי כמו הרום המקורי. מצד שני הטלפון במקור יצא עם אנדרואיד לא מעודכן והפער רק גדל והולך.
מאז היציאה של הג'י 2 יצא כבר ה- G-flex ויוצא בקרוב ה- G 2 pro ואני לא בטוח שצרכני הג'י 2 עדיין בסדר העדיפויות של אל ג'י.
ללא ספק מאכזב וגורם לי לחשוב שאל ג'י אולי לא היצרן הנכון, במיוחד כאשר אתה רואה שה- HTC one שיצא במרץ (חצי שנה קודם) כבר מסתובב עם חליפת קיטקט חדשה ונוצצת.

האם האל ג'י גי' 2 הוא עדיין קנייה כדאית?

זאת בעצם השאלה המרכזית שהסקירה הזאת באה לנתח.
הג'י 2 הוא עדיין טלפון עם ביצועים מעולים וחיי סוללה פנומנלים ואחרי ירידות המחירים גם כלכלי היום הרבה יותר מאשר היה בסקירה המקורית.
אפשר להשיג את גרסת ה-16 גיגה ב-2130 ש"ח ואת גרסת ה-32 גיגה ב- 2290 שזו כמובן עסקה מעולה יחסית לתמורה.
היחס עלות תועלת של המכשיר אפילו השתפר בחודשים שעברו.
האם הייתי ממליץ לקנות אותו היום? לאנשים שלא הולכים להתעסק בטלפון ורק רוצים מכשיר יציב עם חיי סוללה מצוינים ומסך נהדר? בהחלט כן.
אם אתם חובבי טכנולוגיה ורוצים להתעסק בכל דבר חדש שיוצא ורוצים להחליף רומים ולשחק עם המכשיר קרוב לוודאי שזה לא מכשיר מומלץ עבורכם.
למרות שיש הרבה תלונות עליו בפורום על בעיות חומרה הנקסוס 5 קרוב לוודאי קנייה יותר מומלצת.
יש לו רומים מעולים ועדכוני אבטחה זורמים. לעומתו הרומים של הג'י 2 סתמיים ולא שווים נסיון.
אני מאמין שעם הזמן הבעיות של הנקסוס 5 יפתרו בעדכוני תוכנה שגוגל תמשיך להזרים לו.
כולנו מחכים להכרזות של HTC על היורש של ה-one ולהכרזות על הגלקסי אס 5 לראות מה יתחדש, למרות שהסימנים מראים שאין שום דבר חשוב בקנה אבל אולי נופתע.
אם יש לכם ג'י 2 אני לא רואה לבינתיים שום טלפון חדש ששווה לעבור אליו ולוותר על היתרונות של הג'י 2, מה שלא ממש קורה עם כל טלפון.
יש כאלו שחודש אחרי שאתה קונה אותם אתה כבר מסתכל על דגמים אחרים בעינים כלות, כאן זה לא המקרה הג'י 2 שמר על האיכות והיתרונות שקסמו לי במקור בצורה מעוררת הערכה.

אין להעתיק, לשכפל או לפרסם תוכן מאתר זה בשום צורה ובשום פורמט ללא אישור בכתב של בעלי האתר.
© 2014 כל הזכויות שמורות ל- רן בר-לוי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה