14.6.11

אסוס טרנספורמר - המקלדת + סוללה



כאשר סקרתי את הטאבלט המצוין הזה לפני כמה שבועות אחד מהדברים שלא היו נוכחים לסקירה היתה התושבת של הטאבלט שמכילה בפנים גם מקלדת מלאה וגם סוללה נוספת שמוסיפה לטאבלט עוד כ- 7-8 שעות סוללה.
התושבת הזאת מקפיצה את הטרנספורמר להיות הטאבלט עם חיי הסוללה הטובים בשוק כולל האייפד ונשאלת השאלה האם היא מכבידה ומסרבלת את המכשיר עד כדי שחיי הסוללה לא מצדיקים את התוספת.



כפי שניתן לראות בתמונות התושבת שאליה נכנסת הטאבלט מעוצבת להפליא, העובי המצטבר עדיין מגיע למימדים של לאפטופ בינוני ולא יותר. התוספת של שני שקעי USB וכניסה של כרטיס SD CARD משפרים מהותית את הפונקציונליות של הטאבלט, היכולת להוציא מהמצלמת SLR שלך את הכרטיס המהיר של SD card ולשים אותו בטאבלט לערוך את התמונות ל- Slide show ולהעלות את זה ליוטיוב זו רמה אחרת של שימוש.
המקלדת הפתיעה אותי ממש לטובה, חוץ מהפריסה הנוחה של הכפתורים אסוס סיפקה כפתורים לגישה למסך הבית, כפתור לנעילה ופתיחה של הטאבלט ועוד כפתורים מכפתור Settings ועד אחרים שמראים שהושקעה הרבה חשיבה שהמקלדת תתאים ספציפית לטאבלט ולצרכים שלו ולא כמו המקלדת של האייפד שרק מהווה מקלדת נוחה של PC שבמקרה מתאימה את עצמה לאייפד מבחינת הקלדה.
אז אם נוסיף את המחיר הטוב, המשקל הקל והכפתורים השימושיים ויחד איתם עיצוב יוקרתי נקבל אביזר איכותי שמשדרג את חוויית השימוש בצורה דרמטית. בהתחשב בכמה יקרה ולא שימושית התושבת של האטריקס אנו רואים שמוטורולה מראה לנו איך לא עושים את זה ואסוס מראה לנו איך נכון לעשות את זה.



למרות כל היתרונות קשה להשתחרר מהתחושה שהטרנספורמר רחב ועם הרבה שטח פנים מיותר כטאבלט רק כדי להתאים כמו כפפה למקלדת הנוחה והמרווחת שלו, ניתן היה לטעמי לייצר תושבת מקיפה יותר ולתת לטאבלט את המימדים של ה-XOOM ובכך להפוך אותו להרבה יותר נייד וקל כאשר הוא ללא התושבת אבל זה  באמת טרוניה קטנה.


לסיכום אומר שאסוס בהחלט סיפקה פה אביזר ברמה של אפל ומעליה, אחרי שנים שהאנדרואידים מקבלים רק שיירים של אביזרים וכל חנות גדג'טים בארץ מפוצצת באביזרים של אייפד/אייפון/אייפוד נחמד שלשם שינוי גם אנחנו מקבלים אביזר מוביל ואיכותי.

 המקלדת נבדקה תודות לשחר כהן שהסכים להלוות לי את הטאבלט והמקלדת שלו לצורך הבדיקה.

8 תגובות:

  1. האם המקלדת כבר זמינה לרכישה בארץ? אני כל כך מרוצה מהטאבלט הזה

    השבמחק
  2. המקלדת אמורה להגיע תוך מספר שבועות, מצד שני זה מה שרונלייט אמרו לפני חודש אז נשאר רק לקוות שהפעם הם יעמדו בתחזית בגבורה.

    השבמחק
  3. יש עדכון לגבי המקלדת?

    השבמחק
  4. אני רוצה לחכות עד שהמחיר ירד קצת. כדאי לי?

    השבמחק
  5. באמת שאין לי איך לדעת.
    המחיר של המקלדת לא גבוה גם ככה

    השבמחק
  6. שאלה אפשר לחבר עכבר

    השבמחק
  7. האם ידוע למישהו מה משמעות הצגה של סוללה הפתיחה של ה אכ 101 והמכשיר לא נדלק

    השבמחק