31.1.12

גלקסי אס 3 - תחזיות והסמכה ראשונה

פאנדרויד מדווחים היום שאחרי שהם נברו באישורים האחרונים של התקינה האמריקאית הם ראו את ההסמכה של טלפון מדגם i9300 לתקן החדש של אינטרנט אלחוטי, אין ערבות וודאית שזה אכן הגלקסי אס 3 אבל העיתוי מתאים וזה שהוא הראשון של סמסונג שתומך בתקן החדש בדרך כלל מרמז שזה טלפון דגל של סמסונג.
סמסונג אוהבת להוציא גלקסי אס חדש עם כמה שיותר חידושים ושיפורים טכנווגים כדי להפוך אותו לטלפון הנחשק של השנה.
אז בואו נהמר איזה שינויים צפויים בגלקסי אס 3 (האירופי לפחות) ותוכלו לחזור כאן עוד חודש ולצחוק עלי על כל הטעויות שלי בתחזית.

  • מעבד - סיכוי טוב למעבד עם 4 ליבות קרוב לוודאי במהירות שעון של 1.5 לפחות או ה- exynos 5250 החדש או Tegra 3.
  • מסך - יהיה לו לפחות רזולוציה של 720P כמו הגלקסי נוט והנקסוס אבל כולנו מקווים שאולי סמסונג הצליחה לייבא את הטכנולוגיה של הסופר אמולד פלוס גם לרזולוציות הגבוהות.
  • זיכרון ראם - הדעה רווחת שיהיה לפחות 1.5 גיגה אולי אפילו 2 למרות שזאת אפשרות פחות סבירה.
  • מצלמה - כנראה שסמסונג כמו תמיד תיישר קו עם הטובים בשוק, מאחר והאקספריה אס החדש מגיע עם 12 מגה פיקסל כנראה שגם הגלקסי אס ישתווה. מאחר ומגה פיקסלים לא קובעים במיוחד נקווה שגם באיכות הם ישתוו לסנסור המעולה של סוני.
  • אחסון פנימי - 16 גיגה כבר הפך לסטנדרט והאמת הוא מספיק כל עוד שיש חריץ הרחבה, האם סמסונג תיקח הימור ותגדיל ל-32 והאם עקב זה לא יהיה חריץ הרחבה? ההימור שלי עדיין 16 ועם חריץ הרחבה. אולי עם דגם מורחב יותר למי שמוכן לשלם.
  • סוללה - כאן הסוגייה הכי מענינת, סמסונג אמרו לפני מספר שבועות שהדגמים של 2012 יגיעו עם שיפורים מהותיים בחיי הסוללה אבל זה יכל גם להיות ב-10-15%, מצד שני הרייזר מקס בהחלט מציב אתגר יפה על ההובלה בתחום, שנה שעברה גם כאשר האטריקס הושק עם סוללה של 1930 סמסונג לא מיהרה להשוות. הימור שלי סוללה של 2000 mah עם הבטחה לניצול טוב יותר של האנרגיה בטלפון.
  • NFC - השמועה הרווחת היא שיהיה שביב כזה כמו בנקסוס עבור מסחר אלקטרוני, לי עדיין נראה שהטכנולוגיה צעירה מידי וכמה שיותר טכנולוגיות המכשיר הופך עבה יותר. הימור שלי, לא יהיה.
 בפרובינציה הקטנה שלנו יש סוגיה מדאיגה, התקן של 5GHZ לאינטרנט אלחוטי היה הסיבה/תירוץ של סאני לא לייבא את הגלקסי נקסוס למפעילות הישראליות. הנקסוס ברמה המסחרית פחות חשוב לסאני.
האם הם יוכלו לוותר על הגלקסי אס 3? קשה להאמין. האם יהיו כמה גרסאות של הרדיו של המכשיר? נקווה שכן או שסאני פתאום תזכר שכן אפשר להשתמש בתדרים האלו.

למאמר של phandroid על ההסמכה: http://phandroid.com/2012/01/31/samsung-galaxy-s-iii-candidate-gt-i9300-gets-wifi-certification/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה