2.2.12

באג בטלפונים של HTC מדליף את הסיסמא של האלחוטי שלכם



שנה חדשה וכמו בשנה שעברה HTC לא מצליחה להשתחרר מבעיות האבטחה בטלפונים שלה, למעשה הצרה הנוכחית התגלתה כבר בספטמבר האחרון אבל אלו שגילו אותה דחו את החשיפה. הבאג הנוכחי מאפשר לאפליקציה שהתקנת מהמרקט שדורשת הרשאה שנקראת ACCESS_WIFI_STATE למעשה לגשת לססמא שיש לך לכל הרשתות האלחוטיות שהטלפון שלך התחבר אליהן. HTC  טוענים שמרבית הטלפונים כבר קיבלו עדכון שפותר את הבעיה אבל שחלק מהטלפונים יצטרכו עדכון ידני. בישראל המצב חמור יותר מאחר ומרבית הטלפונים נפרצים כבר בחנות או בבית באותו יום כדי לתקן את העברית ולכן לא מקבלים עדכוני מערכת מהיצרן ונשארים חשופים לתקלה.
אילו טלפונים רלוונטים? אלו הדגמים שבשימוש בארץ שהתגלתה בהם התקלה:

  • Desire HD
  • Desire S
  • Sensation
  • EVO 3D
כל הטלפונים האלו חשופים רק בגרסת אנדרואיד ג'ינג'רברד ( 2.3X ) כך שאם התקנת רום מבוסס אנדרואיד 4.0 התיקון כבר כלול.

מה לעשות בנידון:

אם אתם מבינים בטכנולוגיה אז תשדרגו את הטלפון שלכם או לרום מבוסס 4.0 או לגרסה החדשה ביותר של הרום שלכם בתקווה שהמפתח עדכן אותה לאחרונה (תבדקו את תאריך עריכה האחרון של הפוסט).
אם אתם לא מבינים בטכנולוגיה ולא רוצים שכל אפליקציה מטופשת של משחק תוכל לגשת לססמאות האלחוטי שלכם או שתפנו לחבר שמבין או תיגשו לחנות ותבקשו שדרוג לרום מבוסס אנדרואיד 4.0 .
שימו לב שכדי להתקין רום שמבוסס על גרסת סנס 3.24 יש קודם לעדכן כמה חלקים פנימיים במערכת ולא סתם להתקין אותה מהריקברי כמו רום רגיל ( Hboot + recovery + modem ) .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה