26.3.12

סקירה: Flip cover כיסוי מקורי לסמסונג גלקסי נוט


כל פעם שאני קונה טלפון אני מתלבט לגבי שני דברים, האם לשים מגן מסך והאם לקנות קייס/נרתיק  עבורו.
השיקולים הם שלא כל מגן מסך משמר את איכות התמונה המקורית של המסך וחלק גדול מהנרתיקים מוסיפים עובי ומשקל ומסרבלים את החווית שימוש של המכשיר. בעיה נוספת בנרתיקים היא שהם מסתירים את העיצוב של המכשיר והופכים אותו לריבוע שחור וחסר אישיות.
טלפונים כמו הסוני אקספריה ארק והאייפון 4 מגיעים עם עיצוב מרהיב ואחרי ששמים עליהם מגן ונרתיק לא נשאר כלום מהדקות והעיצוב והם נראים כמו הגלקסי אס הראשון שהיה סתם ריבוע שחור ומשעמם.

אני משתמש בגלקסי נוט מנובמבר ורק השבוע החלטתי לקנות לו נרתיק בעיקר בגלל שאני חושש שהמסך יפגע בטיולים הרבים שאני עושה כרגע מאז שמזג האוויר נהיה אביבי.
או קיי אז תשאלו "היו לך המון סקירות של טלפונים למה דווקא הכיסוי הזה מצדיק סיקור?"
אחד מהדברים שאני אוהב באנדרואיד זה שהגיוון שלו מאפשר פתרונות יצירתיים וחכמים מה שלא רואים לעיתים קרובות במוצרי אפל.



הנרתיק הזה הוא הראשון שהיה לי שמצליח לא להיות מטריד ועבה מידי כך שהוא מסתיר את המימדים הטובים של הטלפון, הגלקסי נוט מגיע בעובי של 9.7 מילימטר שזה מאד דק, גם לאחר הרכבת הקייס הוא רק בעובי של 11.6 מילימטר, פחות משני מילימטר עובי.
איך סמסונג השיגה את זה? הם בחרו להחליף את המכסה סוללה האחורי בגב של הנרתיק ובכך להגיע שהתוספת היחידה לעובי היא כיסוי המסך.
הדבר דומה לכיסוי של אפל לאייפד אבל בניגוד לשל אפל זה לא מגנט שכל הזמן מתנתק.
דבר נוסף שטוב בשילוב הזה הוא שבעצם מעכשיו יש לכם כיסוי גב ספייר מאחר שאתם משתמשים בגב של הנרתיק, אם תצליחו לשרוט אותו אז כשתגיעו למכור אותו תוכלו להחזיר את הגב המקורי ללא פגע ונראה כמו חדש.


בעיה אחת בנרתיק הזה היא שאין לו חשיפה של כפתורי הווליום בנרתיק, סמסונג מניחה שמאחר והאוניות של הנוט היו הראשונות שלהן עם כפתורי ווליום לא תצטרך גישה לווליום כאשר הקייס סגור. ובכן לא כולנו משתמשים באוזניות המקוריות או אוהבים אוזניות In Ear .
מה שאומר שיש לפתוח את הקייס כדי לשנות ווליום.
זו לא בעיה עצומה אבל בהחלט חיסרון. חיסרון נוסף הוא שבגלל שהקייס דק כל כך בגב אין הגנה נוספת על העינית של המצלמה כמו שיש בקייסים עבים יותר, הם פחות נוחים לשימוש אבל מספקים עוד כמה מילימטרים של הגנה על העינית.


לסיכום בהחלט נרתיק מומלץ, אבל יש לזכור את עניין הווליום וההגנה האחורית הסמלית. לי אישית הרבה יותר חשוב שהנרתיק יהיה דק בקטגוריה של Barely there במיוחד בטלפון עם מסך כזה גדול שתוספת לעובי רק הופכת אותו למגושם יותר.


7 תגובות:

  1. הי רן,

    יפה ... כמה שאלות:

    - איפה רכשת ?
    - האם לדעתך זה יפריע למתקן המקורי לרכב, (שגם הוא מדהים דרך אגב ..) ?

    kokof

    השבמחק
    תשובות
    1. הי קובי, רכשתי מאדם פרטי, קשה לדעת לגבי הרכב מאחר ואין לי את המתקן לרכב.
      קשה לי להאמין שתהיה בעייה.

      מחק
  2. מעוניין לרכוש בצבע לבן אפשר לקבל נייד או פרטים של אותו מוכר

    השבמחק
  3. קיבלתי עכשיו את הכיסוי המקביל ל-S3. אכן מוצר נחמד מאד.

    השבמחק
  4. יש איזה לינק לרכוש ממנו ששולח לארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני קניתי מהמשתמש הזה: http://iandroid.co.il/forum/member6119.html
      אתה יכול לפנות אליו שם ולשאול אותו מהיכן הוא קנה.

      רן

      מחק