23.6.12

גוגל פלוס נותנת גישה חיצונית לאפליקציות


בשנים האחרונות כל פעם שגוגל נכנסת לנושא הרשתות החברתיות משהו משתבש. השבוע הם הודיעו שלראשונה הם פותחים גישה ליישום של Flipboard
מאחר וזה היישום הכי אהוב עלי בעולם הסלולר והטאבלטים קפצתי על המציאה כמוצא שלל רב.
עדכנתי את היישום ונכנסתי לחלון ההגדרות, ברגע שלחצתי על הוספת חשבון הופיעה האפשרות של בחירה בגוגל פלוס, הוקפצתי לחלון אימות ( Oauth או משהו דומה) שזה מצוין ואז גוגל כמו גוגל פירטה לי את ההרשאות שפלפיבורד תקבל לאחר האישור הזה.
כפי שאתם יכולים לראות בתמונה למעלה ההרשאות הן כמעט חסרות הגבלה.
פליפבורד תקבל הרשאה לערוך פוסטים שלי, להוסיף אנשים למעגלים שלי, לקרוא הודעות פרטיות, להסיר אנשים מהמעגלים שלי ואפילו למחוק מעגלים קיימים.
עם כל הכבוד לפליפבורד, לא התקנתי אותה כדי שיהיה לי יישום חדש של גוגל פלוס, אלא התקנתי אותה כדי שתרכז לי את כל החדשות שלי מהאינטרנט למגזין אחד קל ונוח ומעוצב להפליא.
אבל גוגל כמו גוגל פשוט מוכרת את כל החנות בניסיון לעזור.
יש שיגידו שהכוונה שזו תהיה תוכנה אלטרנטיבית לתוכנה הרשמית של גוגל, אני לא קונה את זה.
לגוגל יש פשוט נקודה עיוורת כשמדובר בפרטיות, חבל, כי זה יכל לגרום לי לחזור ולהציץ באופן יום יומי בגוגל פלוס.

2 תגובות:

  1. לא הבנתי על מה אתה מלין.
    FlipBoard מבקשת הרשאות גישה. די נרחבות.

    Google משקפת לך את הבקשה ומאפשרת לך להחליט אם כן או לא.

    איך בדיוק הפכת את זה לטעות של Google?

    השבמחק
    תשובות
    1. לפי מה שאני קורא זה מגיע מה-API של גוגל, מכיוון שאין להם מגוון הרשאות אלא פחות או יותר חלוקה של כן או לא.

      מחק