17.9.13

היום שבו גיליתי שאני כבשה זומבית


בארצנו הקטנטונת יש קהילת טכנולוגיה עשירה ומעודכנת ובתוך הפלח הסלולרי שלה יש מספר אתרים איכותיים מאד. היום בשיתוף פעולה נדיר (לצערי) שני אתרי ה-IOS מהגדולים יותר iphoneil.net ו- iphones.co.il העלו במקביל טור של רון ריינס על שנאת החינם (לדעתו) שיש למשתמשי אנדרואיד בארץ נגד משתמשי האייפון.
טור מגמתי שאפילו לא מנסה להראות אובייקטיבי וכולל משפטים אומללים כגון "ובכך חלק ניכר ממשתמשי אנדרואיד הם למעשה צבועים, ופאנדרואידים בו זמנית.". הכללה מטופשת שמנסה להכניס את חלק ניכר ממשתמשי האנדרואיד לקובייה של צבועים וכמו כל הכללה יותר מצביעה על חולשת המכליל מאשר על הציבור המוכלל.
לאנדרואיד יש מעל מליארד משתמשים ומליוני משתמשים פעילים בקהילה בעולם כולל עשרות אלפים בארץ. כל ניסיון לצבוע אותם בצבע אחד לא ממש מכבד את הכותב.
כתבה מיותרת שחבל שעלתה בכלל. מצד שני היא בטח תביא עשרות אלפי קליקים ושני המחנות ילחצו refresh בלי סוף כדי להמשיך להתנצח אז אולי זה בעצם טוב להם.

כמו באלכוהוליסטים אנונימיים אני חייב להתוודות, קוראים לי רן ואני כבשה זומבית!


כפי שרואים בתמונה הראשונה יש לי גם גלקסי אס 4, גם אייפון 5 ואפילו שומו שמיים נוקיה לומיה 920.
אני גם צבוע פאנדרואידי שלא מסוגל לתת קרדיט לאפל על הגאונות והשלמות שלה, ואני גם כבשה חסרת תקנה שלא מסוגלת לחשוב שניה אחת בכוחות עצמה כי הלא רק טיפשים משתמשים ב- ishit ו- icrap . אין ספק שכל סיכוי שהיה לי לשפיות הלך לאיבוד כי הלא אני לא יכול להנות במקביל גם מחוויית השימוש באייפון שלי ובאייפד מיני הנהדר וגם להנות מהחופש לבחור את המקלדת שלי, סידור האייקונים שלי, דפדפן ברירת המחדל שלי  והיכולת להעתיק מה שבא לי לטלפון שלי.
נו באמת...
כל מה שבעלות על אייפון או אנדרואיד מוכיחה זה היכולת שלנו לבזבז אלפי שקלים על טכנולוגיה.

זה שחלק מהמשתמשים בפורום של iphoneil.net  מתלהמים זו תופעה שכנראה לא ניתן להימנע ממנה. זה שחלק מהמשתמשים בפורום של iandroid.co.il עושים את אותו דבר ניחא. זה שבעלי האתר במיוחד הבעלים של iphoneil.net שמחזיקים גם אתר אנדרואיד נותנים במה לסגנון דיבור הזה זה מאד מצער.

דיברתי על הנושא של ההערצה העיוורת למותגים בעבר ואין לי רצון למחזר את זה שוב.
אני עדיין מידי פעם כועס כאשר בעלי אתרים מנצלים את המצב כדי לתת במה ותוקף לשנאה ההדדית הזו.
אין דבר יותר מטופש מהשנאה התהומית בין חובבי טכנולוגיה, אין לה שום סיבה.
אנדרואיד לא טוב רק אם אייפון רע, אייפון לא גאוני רק אם אנדרואיד גרוע. גם קנון וגם ניקון מייצרים מצלמות פנטסטיות.
אפל זו לא תנועה חברתית או פוליטית וכנ"ל לגבי גוגל.
גוגל עושה כסף אדיר ממשתמשי האייפון ואייפד יש אפילו הטוענים שיותר מאשר מאנדרואיד.
המקבוק של אפל נותן הופעות אורח בכמעט כל כנס של גוגל בשנים האחרונות. אפל עושה את הכסף שלה מחומרה וגוגל משירותים ופרסום. למי שכבר שכח במשך זמן ארוך מאד אריק שמידט היה במועצת המנהלים של אפל, אלו חברות שרוצות שתבזבזו את הכסף שלכם על המוצרים שלהן ולא החברים שלכם.


אני חובב טכנולוגיה וחדשנות, מצידי אם בלקברי או אובונטו ייצרו מחר את הסמארטפון המושלם אני עובר. נאמנות לברזלים במקום לאיכות או שיוך ערכים לתוכנה זה באמת ילדותי בעיני.
אני משלם המון כסף ומשקיע המון באפליקציות מכדי שאני אשתמש בטלפון פחות טוב בגלל שאיתו התחלתי. מי שהכי מתקדם והכי מחדש זוכה לקול שלי לאותה שנה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה