3.9.13

מיקרוסופט רוכשת את חטיבת הסלולר של נוקיה



מיקרוסופט הכריזה שהיא רוכשת את חטיבת הטלפונים של נוקיה מתחילת 2014 עבור מעל 7 מליארד דולאר ורוכשת את הרישוי של כל התוכנות של נוקיה לפחות ל-10 שנים ואחרי זה הם ישקלו רכישה לטווח ארוך יותר.
נוקיה שומרת את השם ולכן טלפונים כמו הנוקיה לומיה 920 יהפכו להיות מיקרוסופט לומיה 920 או סתם לומיה 920 כנ"ל לגבי מותג ה- asha .
קשה לדעת האם זאת התוכנית לאורך זמן רב או לא.
סטיבן אילופ מנכ"ל נוקיה יחזור למיקרוסופט היכן שהוא היה מנהל חטיבה ויהיה מנהל החטיבה של devices והוא יהפוך כנראה לאחד מהמועמדים לרשת את באלמר.
למעלה מ-32,000 עובדי נוקיה יעברו למיקרוסופט.


השמועה אומרת שלנוקיה יש 8500 פטנטים של עיצוב שמגיעים במכירה.
השמועות אומרות שנוקיה מרוויחה מעט מאד או מפסידה על כל מכשיר WP8 שהם מוכרים והם התחילו לשקול ייצור טאבלטים של אנדרואיד, בהנחה שזה היה על הפרק מיקרוסופט היתה חייבת לעשות מהלך בדחיפות. אם נוקיה הייתה מייצרת משהו של אנדרואיד והוא היה מרוויח להם בענק אז מועצת המנהלים שלהם היתה מתעקשת על מעבר מלא לאנדרואיד.
אם כל הרכילות נכונה מיקרוסופט עמדה בפני חיסול יוזמת הסלולר שלהם, נוקיה היא היחידה עם מכירות נורמליות של windows phone 8 והרחק מאחור סמסונג ו-HTC .
אחד מהמעצבים הראשיים של נוקיה כבר הודיע שהוא יפרוש בנובמבר והוא כנראה לא האחרון.
השם של מיקרוסופט באירופה לא ממש שקול לשם של נוקיה.
כמובן עכשיו שמיקרוסופט היא חברת חומרה סלולרית מלאה סביר שגם את המעט שסמסונג ו-HTC עשו בשביל לשווק הם יצמצמו, מה הטעם להתחרות ביצרנית מערכת ההפעלה.
מיקרוסופט בעצם בדרך להיות סוג של אפל מבחינת החומרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה