14.11.13

אנדרואיד 4.4 קיטקט מגיע לנקסוס 7 (2012)


אחרי ההשקה של הנקסוס 5 כל מי שיש לו טלפון או טאבלט מבוסס נקסוס החל לכסוס ציפורניים בהמתנה לעדכון גרסה. אתמול החלה ההפצה לשתי הגרסאות של נקסוס 7 המקורי והחדש.
אנדרואיד 4.3 לא היה ממש בשורה גדולה לבעלי הנקסוס 7 וכולם קיוו שבגרסה הזו דברים כמו חיי סוללה יתוקנו.
כמו שאומרים בסרטים I have good news and bad news  מסתבר שגוגל העתיקה עמוד מהספר של אפל והחליטה לא לחלוק את כל התכונות של קיטקט עם כל המכשירי נקסוס שבשוק.
על חוויית השדרוג והתכונות החסרות בסקירה לפניכם:




בעמוד המידע לא תראו משהו שונה מאשר בנקסוס 5 מלבד הדגם אבל בהחלט לא קיבלנו את כל החבילה.


התכונה הכי מענינת בקיטקט היתה אמורה להיות ההגעה של הפקודות הקוליות ללא הפעלת האפליקציה כמו שראינו במוטו איקס. ובכן זה לא ממש עובד. הלאנצ'ר שהגיע עם הנקסוס 5 לא הגיע עם ה-7 ולכן אין הסטה שמאלה כדי להגיע לגוגל נאו ואין אפשרות במסך הבית להגיד ok google ולקבל פידבק.
זאת בהחלט בחירה מוזרה מאחר וכאשר נכנסים להגדרות שפה ומקלדת יש את האפשרות להגדיר Hot word

אבל ההמתנה לפקודה פועלת רק אחרי שנכנסים ליישום של search שזה בדיוק מה שהיה לנו קודם.


תכונה נוספת שהייתה אמורהלהגיע עם קיטקט הייתה הרצה של אפליקציות במסך מלא ללא הסטטוס בר וללא הכפתורים למטה. גם זה נכון להבוקר עדיין לא עובד, לא ניתן לדעת האם זה נובע מחוסר עדכון של האפליקציות לפריימוורק החדש או שגוגל החליטו לא לכלול את זה בעדכון לנקסוס 7.
תכונה שכן הופיעה זה היכולתלהדפיס למדפסות רשת ומייד לאחר ההתקנה כבר היה עדכון בפליי ליישום הדפסה של HP .

השאלה המרכזית היא כמו תמיד האם עדיף עדכון מלא שאולי יגרום למכשיר לקרטע בחוסר זיכרון או האם עדיף לוותר על חלק מהתכונות ולתת חוויית שימוש טובה יותר. באייפד מיני ראינו שהוא אומנם קיבל עדכון מלא אבל חוויית השימוש הדרדרה פלאים והוא עבר מטאבלט תותח למהירות שבלול.
לפני שתכתבו לי את זה בתגובות אני אומר מראש, יכול מאד להיות שיהיה רום מקוסטם שיכלול הכל ונגלה שהטאבלט אכן יכול להכיל את כל התכונות מבלי להאיט ומבלי להתפשר על חיי סוללה. אני מעדיף לתת לבינתיים קרדיט לגוגל. ברגע שייצא רום מבושל ואמין מספיק נחזור לבחון את הסוגייה שוב.
לבינתיים הדבר היחיד המהותי שהשתנה זה תחושה של שיפור מורגש בביצועים אבל לא הרבה יותר מזה.
האם אתם עדכנתם? האם לכם הייתה חוויה שונה משלי? ספרו בתגובות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה