1.12.13

באג בתוכנת ה-SMS של הנקסוסים - ההייפ שוב מנצח את ההגיון


כל פעם שיש גרסה חדשה של מערכת ההפעלה של גוגל או אפל יושבים כמה מנהלי רשת משועממים ומחפשים באגים כדי לנסות לתפוס 15 דקות של תהילה בבלוגוספירה.
באפל זה בדרך כלל שילוב כפתורים של 4 למעלה 4 למטה לעשות את ההוקי פוקי ולהסתובב במקום תוך שירת ההורה ואז המסך נפתח ומאפשר לכם לשלוח אימייל או משהו מגוחך מהסוג הזה.
גם הפעם ישב איזה מנהל רשת רומני ושיחק לו להנאתו וגילה שאם שולחים משהו כמו 30 מסרונים מסוג מיוחד (  Class 0 , flash sms ) סוג שמיועד להישלח על ידי בנקים או שירותי ביטחון אז אפשר לגרום לנקסוס לאתחול או נעילה או סתם איבוד עשתונות.
רק מה מרבית האתרים לא טורחים לציין?
  • כדי לשלוח מסרון כזה צריך תוכנה מיוחדת שאמורה להיות רק לבנקים או שירותי ביטחון
  • אחרי שיש לך את התוכנה אתה צריך לדעת שלמישהו יש נקסוס 
  • אתה צריך לשלוח לו כ-30 כאלו במהירות מאד גדולה, כיוון שאם הם יופיעו לו על המסך והוא פשוט יבחר באופציה של dismiss  אז לא יקרה לו כלום.
כלומר צריך גם מאמץ גדול על ידי מישהו שממש עויין אתכם וגם צריך שאתם לא תסגרו את ההודעות מספיק מהר.
אנשים שצריכים לחשוש מזה הם רק בכירים בטחוניים או בכירי תעשייה שמישהו ממש אבל ממש רוצה להשבית להם את הטלפון. כמובן שאנשים כאלו יכולים להרשות לעצמם 10 טלפונים גיבוי בארון מסוגים שונים.
אין כמו הבלוגים ואתרי החדשות לכתוב מאות כתבות ומייד בעקבותיהם נפתחים בפורום עשרות של שרשורים עם פאניקה.
זה הכי Non story שרק אפשר.
תגבו את הדטה שלכם ואז שום דבר שעל הטלפון שלכם לא יילך לאיבוד.
תתנחמו בזה ש-99% שאתם לא מספיק חשובים כדי שמישהו יטרח כל כך רק כדי לנסות להשבית לכם את הטלפון מרחוק. כל מה שתצטרכו כדי לסכל את ה"פיגוע" הסלולרי הזה זה ללחוץ dismiss על ההודעות כשהן נכנסות למסך ואין בכלל ערובה שיקרה משהו מלבד אתחול גם אם אתם לא ליד המכשיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה