6.3.14

QuizUP להיט הטריוויה מגיע לאנדרואיד


QuizUp הוא משחק טריוויה מצוין שקיים כבר לא מעט זמן באייפד/אייפון. היום הוא הושק לאנדרואיד.
מה שמייחד את משחק הטריוויה הזה מהשאר הוא האלמנט החברתי שבו והגיימיפיקציה שלו.
אין דבר שמושך יותר אנשים מתחרות ומהיכולת לתקשר עם אחרים לפני ואחרי המשחק.
QuizUp מאגד בתוכו מעל 30 מליון משתמשים וזה עוד לפני שאנדרואיד תתן לו את הבום הגדול של צירוף של מעל מליארד משתמשים פוטנציאלים.
אני משחק את המשחק הזה כבר כמה שבועות ואני חייב להודות שהוא אחד המשחקים הכי מהנים ששיחקתי בטאבלט עד היום.
על כל זה בסקירה שלפניכם:




QU מאפשר  לכל שחקן לבחור את הנושאים שהוא אוהב ורק בהם לשחק, הנושאים נעים מגיאוגרפיה, טריוויה של סרטים, תוכניות טלוויזיה ועד מדע וטכנולוגיה עם מאות נושאים מגוונים.
אתה משחק מול שחקן רנדומלי או כזה שקרא עליך תיגר. יש לכם 7 שאלות כאשר כל שאלה שווה 20 נקודות והאחרונה שווה 40.

השאלות יכולות להיות פריט טריוויה שולי מהסדרות שאתה אוהב או כמו בתמונה למעלה שמציגים לך תמונה ויש לך 10 שניות לבחור את התשובה. הניקוד הולך ופוחת כל שניה שעוברת עד שאתה עונה.
בסוף המשחק אתה מקבל את התוצאה וגרפים מושקעים שמראים לך איזו שאלות ענית נכון ואילו לא. כמובן גם מה היו התוצאות של היריב שלך.

כל פעם שאתה מגיע לרמה 10 באחד מהנושאים אתה זוכה לפרס שהוא כינוי שקשור בצורה הומוריסטית לנושא שבחרת ממנו והוא יופיע מתחת לשם שלך במשחק. עם הזמן אתה יכול לבחור הרבה מאד כינויים ולעבור ביניהם מתי שתרצה.
הנה דוגמא לחלק מהכינויים שאני יכול להשתמש בהם כרגע:


המשחק מאפשר לך להירשם עם המשתמש שלך בגוגל או פייסבוק ומייבא את תמונת הפרופיל שלך והשם מהרשת החברתית שקישרת אליו. באנדרואיד הוא מאפשר לך לחבר גם את Google play games כדי שתוכל להשוות את התוצאות וה- Achievements שלך מול חבריך בגוגל פלוס.

אתה יכול להיכנס להגדרות הפרופיל ולהוסיף קישור חדש או לנתק אחד מהקישורים הקיימים במסך הגדרות פשוט ומעוצב.

בסוף המשחק אתה יכול גם להקיש על Rankings ולראות היכן אתה ממוקם מול חבריך למשחק, כל האנשים במדינה שלך כמובן כל האנשים בעולם. אתה יכול לעבור בין הקטגוריות על ידי הכפתורים למטה:


 בעמוד הפרופיל שלך מתחת לתמונה המשחק מציב לך נקודות אפורות כאשר כל נקודה היא נושא שבו אתה הטוב ביותר במדינה שלך, כמובן שככל שיש יותר נקודות יש לך יותר השגים ומתחרים ממדינות אחרות הרבה פעמים ירצו יותר לנצח אותך. בכל רגע אתה יכול להסתכל על ההיסטוריה שלך ולהפיק לקחים:



בסה"כ QuizUp עשה מעבר יפה מאד לאנדרואיד, זהו משחק איכותי וממכר יותר מכל משחק ששיחקתי בו עד היום. בניגוד לכל מיני Flappy birds למיניהם מהמשחק הזה אתה לומד המון. בעיקר כאשר אתה טועה ולומד מה התשובה הנכונה לפעם הבאה.
התחרות עזה בעיקר מול המדורגים גבוה, בגלל שאלו בדרך כלל נושאים שאתה אוהב אז מתפתחים דיונים מרתקים עם האנשים שחולקים איתך תחביב או עניין משותף.
בהחלט משחק מומלץ מאד לכולם למרות שאין לו עדיין תמיכה בעברית וספק אם אי פעם תהיה.
אז נתראה במשחק...

קישור לפליי:  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quizup.core

אין להעתיק או לשכפל או לפרסם תוכן מאתר זה בשום צורה ובשום פורמט ללא אישור בכתב של בעלי האתר.© 2010 כל הזכויות שמורות ל- רן בר-לוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה