25.7.11

SkyGrid מגיעה לאנדרואיד

SkyGrid היא אחת מהאפליקציות הכי פופולריות של חדשות בעולם של אפל והיום עשתה עלייה אל ארץ האנדרואידים.
החברה של Skygrid אוספים חדשות מכל הנושאים ומרכזים אותם עבורך לפי הקטגוריות שלהם או לפי נושאים או מילות מפתח שלך. היישום שלהם לאנדרואיד פחות מלוטש מזה של אפל אבל עדיין אחד מהטובים שיש. בעייה ראשונה שיש בגרסת ההשקה היא שלא ניתן לבטל את ההודעות ( Notifications ) ולחלק מאיתנו זה יכול להציק.

במסך הראשון אנחנו מקבלים ממשק נקי ויפה שמכיל גישה אל רשימת הקטגוריות, אל הנושאים הנוספים שבחרת לעקוב אחריהם ושיתוף.


במסך הקטגוריות נוכל להוסיף ולהסיר קטגוריות.




תחת קטגוריית עוקבים ( following ) ניתן להוסיף נושאים או מילות מפתח, אם התוכנה תשלים לכם את המילה יש סיכוי גבוה יותר לתוכן רב יותר כי זאת מילת מפתח שקיימת להם במסד הנתונים שלהם.


מסך של נושא נעקב


כתבה לדוגמא

מסך השיתוף ונחמד שניתן לשתף לתוך דרופבוקס


ניתן לנהל מעקב אחרי נושאים ששיתפתם עם אחרים.


האפליקציה הושקה בגרסה שמותאמת לטלפונים ובגרסה שמותאמת למחשבי לוח כדוגמת הטרנספורמר, בסה"כ זו השקה טובה, ונקווה שאת עניין ניהול ההודעות הם ישפרו מהר.

7 תגובות:

  1. נחמד, אבל חדשות שוטפות זה לא מסוג הדברים שאני רוצה לקבל באנגלית.

    השבמחק
  2. שלום אני יודע שזה לא קשור לנושא אבל יש לי שאלה.קניתי היום את הגלקסי s2 מאומגה פון עם רום מלא של סלקום וקלטתי שיש לי נקודות ורודות כאלה בסרטונים שאני מצלם עם המצלמה ידוע לך על זה משהו ומה הפיתרון?

    השבמחק
  3. כן, תיכנס אל ה- samsung apps בטלפון ותחפש שם עדכוןfirmware למצלמה, ישנם עדכונים של סמסונג לחומרה של המצלמה וזה פותר את הבעיה הזאת.

    השבמחק
  4. תודה רבהההההה הבנתי שגם אמור להיות עדכון בשם ke7 שאמור לעזור להאריך את חיי הסוללה ידוע לך מתי אולי יגיע עדכון?או איך מעדכנים?

    השבמחק
  5. עדכונים לרום של סלקום אפשר לעשות רק במרכזי השירות שלהם.

    השבמחק
  6. סבבה ושוב תודה על העזרה!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  7. KE7 זה די ישן, יש כבר KG3, כמובן שרק אם יש לך רום מקוסטם, לא נראה לי שזה הגיע לספקיות התשקורת.

    השבמחק