26.2.12

סמסונג מכריזה על ה- Galaxy Beam

סמסונג החלה את ההכרזות שלה לכנס בברצלונה עם שני מוצרים הגלקסי טאב 10.1 גרסה 2 שהוא בעצם אותו גלקסי טאב רק עם אנדרואיד 4.0 והטלפון היותר מעניין ה- Beam , הייחוד של הטלפון הזה הוא שהוא מכיל מקרן פיקו עם תאורה של 15 לומן מה שאוטומטית הופך אותו לגימיק מאד חביב לאנשי עסקים, היכולת להיכנס לישיבה ולהגיד תנו לי להראות לכם רגע משהו ולשלוף את הטלפון מהכיס בתזמון מושלם עם תמונה שהכנתם מראש להקרנה זה די מגניב.


העיצוב של הטלפון הוא יפהפה למרות העובי ההכרחי למנורה של המקרן. הפס הפלסטי הצהוב נותן למכשיר מראה צעיר ורענן. סוף כל סוף משהו שונה מסמסונג שלא נראה כמו מלבן שחור וחסר אישיות. למרות שהמקרן הופך את הטלפון לכבד יחסית 145 גרם הוא נראה די סביר להחזקה בכף היד ולא שונה מהרבה טלפונים של HTC שאין להם את התירוץ של המקרן.

אם בגלל השבבים של המקרן או סתם כי סמסונג תמיד עושים סוג של דווקא, שאר הנתונים של המכשיר הופכים אותו להרבה פחות נחשק. מצלמה מהדור הקודם של 5 מגה פיקסל (לא בגלל כמות הפיקסלים כי אם סנסור ישן), מעבד עם ליבה כפולה אבל רק של 1 גיגה, 8 גיגה אחסון פנימי שזה פחות ב-8 מכל הטלפונים שלהם שהושקו בלבל הגבוה השנה. הסוללה היא 2000mah שזה טוב עבור מסך 4 אינץ' אבל המקרן כנראה ייקח הרבה כח, בנוסף המסך הוא לא הסופר אמולד הנהדר שהתרגלנו מסמסונג אלא LCD רגיל ברזולוציה שכבר נמאס לנו לראות (480*800) מטלפונים מיושנים וזה צורך יותר אנרגיה.
בפרסום של סמסונג לעיתונות ( לינק ) מצוין משום מה 6 גיגה של זיכרון ראם, האמת שמאד קשה לי להאמין לנתון הזה, הוא נראה לי יותר כמו טעות דפוס, אם זה היה נתון אמת הם היו צועקים אותו מהגגות, מצד שני סמסונג בהחלט מסוגלים להפתיע. אני לא הייתי ממהר להאמין לנתון הזה ללא אישור נוסף.

בסה"כ טלפון מיושן עם עיצוב נהדר וגימיק שיתאים לפלח אוכלוסיה מאד מסוים. בואו נקווה שהעיצוב הזה יגיע גם לספינת הדגל של הגלקסי אס 3, זה בערך הדבר היחיד שהייתי רוצה לראות מהטלפון הזה בסדרת הגלקסי.


הטוב

  • עיצוב נהדר
  • מקרן פיקו לאנשי עסקים
  • משקל יחסית טוב לכמות הטכנולוגיה שנמצאת בפנים
  • סוללה גדולה בעיקר אם לא תשתמשו במקרן בלי חיבור לחשמל.
הרע
  • מסך LCD ולא מדור 2 עם רזולוציה נמוכה
  • מעבד מהיר אבל הרבה פחות מהיר מזה של הגלקסי אס 2 שהושק לפני כמעט שנה.
  • אחסון פנימי קטן - 8 גיגה זה רחוק ממה שהתרגלנו לאחרונה.

5 תגובות:

  1. אם שואלים "איפה נהיה בעוד שנה שנתיים" ומחברים את הגימיק הזה, ביחד עם מודו שנרכשה על ידי גוגל, ביחד עם אטריקס עם הדוק שלו וכך הלאה ... וביחד עם המערכת החדשה של אובונטו לאנדרויד, אני חושב שאפשר להתחיל להפרד מהמחשב כמו שאנחנו מכירים אותו.

    לדעתי הייצרנים כבר מבינים את זה, אבל בגלל השוק האדיר שהמחשבים הנישאים מחזיק על גבו הולכים עקב אחר אגודל ונותנים לשוק ללכת בקצב שלו ...

    החברה הראשונה שתשלב בצורה אמיצה את המכשירים ואת מערכות ההפעלה ביחד עם שירות ענן אמיתי וטוב, תגיע מאוד רחוק בעשור הבא ... אולי האור יגיע מאסוס ... למרות שאני חושב שהובלת שוק זה גדול עליהם... ואולי ההפתעה תגיעה דווקה ממיקרוסופט שתמציא את עצמה מחדש על אפל אי אפשר לסמוך בנושא הזה, וסמסונג ימשיכו לעשות טוב יותר דברים שאחרים עשו לפניהם.

    דעתך ?

    ק.

    השבמחק
    תשובות
    1. קשה לי להאמין, המחשב הראשי עדיין יש לו את ה- Form factor היחיד שמאפשר משימות כבדות כמו עריכת וידאו או משחקים עתירי גרפיקה.
      הטלפון והטאבלט אולי יתאחדו, המחשב הנייד יקבל יותר ויותר אופי של טאבלט אבל עד שלא תהיה פריצת דרך אמיתית בחיי סוללה אני לא רואה אותו מסוגל לקיים את כל הצרכים שלי מגודל כף יד.
      הדוק של האטריקס הוא כישלון חרוץ , האובונטו על אנדרואיד הוא גימיקי נטו.
      windows 8 הוא טעות אחרי טעות בתכנון הממשק. במקום לקחת את windows phone 7 אל עולם הטאבלטים, הם מנסים לאנוס את windows 7 להיות טאבלט עם ממשק מגע מלמעלה.
      גם כאן בלי חידושים בחיי סוללה לא פחות ממדהימים האופי של windows עם services וכו' לא בנוי לחיי סוללה יעילים ולגישה של האייפד של always on .
      התשתית מלמטה לא בנוייה להיות חסכונית.
      קודם היה את סטיב ג'ובס כדי שיחשוב מחוץ לקופסה ואת ג'וני אייבס.
      מעניין אם מישהו אחר יהיה לו את החזון והמעוף לייצר פרדיגמה חדשה.
      נקווה שכן.

      מחק
  2. שלום רן,
    הסקירות שלך תמיד מהנות.
    רציתי להעיר את תשומת לבך שיש
    בעיה באנדרואיד של גישה לשרת פרוקסי
    (אצלי בגאלקסי 2 אין אפילו אפשרות קינפוג לפרוקסי)
    האם תוכל להתייחס לנושאת ואולי לתת פיתרונות או להמליץ
    על אפליקציה שתפתור את זה.

    תודה על בלוג מעולה

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסית את autoproxy או את הדפדפן של orweb ?

      מחק
  3. תודה
    האפליקציות האחרות לא עשו את העבודה

    השבמחק