27.2.12

HTC מכריזה על סדרת ה- ONE

פיטר צ'ו המנכ"ל של HTC עלה אתמול לבמה עם משימה ונתן את כל הלב. האם זה מספיק כדי להרים את HTC חזרה לצמרת?
כחלק מהמדיניות החדשה של HTC הם הכריזו על מספר מועט של מכשירים (3) לעומת אל ג'י למשל שהכריזו על 8 וסמסונג שמכריזה על טלפון כל יומיים.
הטלפון הראשון שמופיע בתמונה למעלה הוא כמובן ה"מפלצת" אנחנו מדברים על מסך 4.7 של LCD2,  מעבד עם 4 ליבות ועוד ליבה למשימות קטנות (טגרה 3). רזולוצית מסך של 720P, הממשק החדש של סנס 4 שנראה פשוט נהדר. מצלמה שנראית מעולה עם גימיקים חביבים, 1 גיגה ראם ו-32 גיגה של אחסון. על פניו נראה כמו הטלפון המושלם נכון?
לדעתי הוא ההחמצה המושלמת. הטלפון הזה מגיע עם סוללה של 1800 mah כאשר לגודל מסך כזה ולטכנולוגיה של LCD זה ממש מעט. HTC ידועים בסוללות הגרועות שלהם, אבל אם בסנסיישן יכולת לקנות סוללה חיצונית גדולה, כאן בשביל להגיע לעיצוב הנהדר של הסדרה הזו המארז לא מאפשר החלפת סוללה.
כמו שזה נראה כרגע הסוללה לא תחזיק עד סוף היום ואני לפחות לא מוכן לחזור לימים הגרועים האלו שוב. בתקופה שבה סמסונג מבטיחה סוללות הרבה יותר חזקות ומוטורולה מוציאה את הרייזר מקס עם סוללה של 3300 לא הגיוני להשיק מכשיר עם מסך כזה גדול ובלי יכולת להחליף סוללה. כמה שהמכשיר הזה נראה נהדר הוא פשוט נראה גם לא שמיש לצרכנים בינוניים עד כבדים. צ'ו נאם נאום ארוך ומושקע על חוויית הצילום והמוזיקה והממשק והכל טוב אבל אני לא קונה טלפון כדי להיות מחובר למטען.



הטלפון השני ש-HTC הכריזו היה ה- One S הטלפון הזה שמיועד לצרכן הביניים נראה פשוט נהדר בעיצוב שלו, מזכיר את העיצוב של המקבוק אייר במובן מסוים. מגיע כמובן עם מסך של 4.3 ומפרט מופחת, מעבד עם שתי ליבות רזולוציה של QHD רק 16 גיגה של אחסון וסוללה של 1650, אבל מכיוון שהמסך הוא סופר אמולד והרזולוציה נמוכה יותר דווקא לסוללה הזו יש סיכוי טוב יותר להגיע איתכם לסוף היום. זה עדיין רחוק מהשקעה אמיתית בחיי הסוללה שלנו, אבל אם אתם לא גיימרים כבדים מעבד 1.5 עם ליבה כפולה יספיק לכם מעל ומעבר.
המשקל המופחת 119 גרם לעומת 130 בראשון זה יתרון. מבין ה-3 זה המכשיר שנראה לי הקנייה הכי טובה.
סייג אחד להמלצה הזאת, ככלל אצבע עדיף תמיד לקנות את המעבד המתקדם כדי לקוות לשמור על אורך החיים של המכשיר כמכשיר שעומד בכל המשימות כי קשה לדעת לאן מערכת ההפעלה תתקדם.
המכשיר השלישי מיודע לבעלי תקציב נמוך והוא סוג של גרסה חדשה ל- Wildfire אין הרבה מה לפרט, קונים אותו רק אם אין כסף למכשיר טוב באמת יש לו מפרט של שנה שעברה ולא הרבה יתרונות אם בכלל חוץ ממחיר.



לסיכום נגיד שהם למדו רק חלק מהסיבות לכישלונות העבר ולא הפיקו את הלקח החשוב ביותר בעיני, צריך אנרגיה כדי להשתמש בכל הטכנולוגיה, ואת זה ולא בפעם הראשונה HTC  שוכחים.

8 תגובות:

  1. אכן, זה בחיים לא יכול להיות מושלם מדי...

    השבמחק
  2. מה שאני לא אוהב ב-HTC זה את מיקום הכפתור העליון להדלקה וכיבוי, כ"כ לא נוח...

    השבמחק
  3. רן, יכול להיות שהמערכת חסכונית יותר ביחס לגירסאות ישנות ולכן ההשוואה רק עפ"י mah לא מספקת.

    השבמחק
    תשובות
    1. הכל יכול להיות אבל קשה להאמין.
      אם היה חידוש מהותי אני מניח שהם היו מדברים עליו במסיבת העיתונאים.

      מחק
  4. המעבד ב One S הרבה יותר מתקדם מהטגרה 3, מדובר על ארכיטקטורה חדשה לגמרי של קוואלקום אולם בגלל שבטגרה ישנן 4 ליבות (ועוד אחת חלשה יותר לחסכון באנרגיה), זה די מתאזן.
    הנקודה שבה הטגרה חזק יותר היא אכן המעבד הגרפי.
    דרך אגב, ה One X ישווק בארה"ב עם אותו מעבד שני ליבות כמו אחיו הצעיר... גרסת הטגרה תשווק בשאר העולם.

    השבמחק
  5. מעבד גראפי זה חשוב, לא רק למשחקים, בניגוד לכל מה שחושבים בטעות.
    למעבד גרפי יש השפעה על כל הזרימה של ה-look and feel במכשיר.

    השבמחק
  6. סתם הערה קטנה, למיטב הבנתי המוטורולה RAZR MAXX מגיע עם סוללה של 3300mAh ולא 3100mAh,במקרה של HTC, סוללה של 1800mAh זה פשוט לא מספיק....מקווה שגם HTC יוציאו טלפונים עם סוללות מפלצתיות...אההה...אנחנו רק יכולים לקוות...

    השבמחק