15.8.13

Plants VS Zombies 2 סוף כל סוף



המשחק המקורי של Plants VS Zombies היה המשחק הסלולרי הראשון שהפך באמת לקלאסיקה, משחק ה- Tower defense הזה כבש את הדמיון של עשרות מליונים ובצדק מוחלט.
PVZ היה מעניין, מגוון ומעל הכל הוא היה מצחיק. השילוב של הומור משובח עם מוזיקה טובה וגרפיקה חביבה הפכו אותו לאחד מהמשחקים הכי מצליחים אי פעם.
 Popcap שפיתחו אותו לקחו את הזמן שלהם בפיתוח גרסאות המשך. לאורך זמן רב הם המשיכו פשוט לפתח את אותו משחק לכל מערכת הפעלה שרק אפשר אפילו לאקס בוקס 360. נדמה היה שהם מתכוונים לחלוב את הפרה הזו עד אינסוף.
השנה סוף כל סוף שמענו שהמשחק השני בדרך. אחרי דחיות והרבה הסברים הוא סוף כל סוף עלה היום לאפסטור של אפל ובדרך לאנדרואיד בקרוב.
במשחק הראשון יכולת לקנות זהב וכל מיני בתשלום נוסף, גם גרסת המשחק המשחק ל-iPad עלתה כמה דולארים נוספים. הפעם POPCAP בחרו להשיק אותו בגרסת ה- fremium  מתוך אמונה שהם יגיעו ככה ליותר אנשים ושאין סיבה שמשחק כמו ה- simpsons יעשה 50 מליון דולארים והם לא.
זה אכן ניכר במשחק, הוא קשה הרבה יותר מקודמו והרבה צמחים לא זמינים ללא קנייה.
בגרסה הקודמת יכולת תאורטית לחסוך הרבה זהב ולקנות הכל, בגרסה הזו הרבה דברים הם לקנייה בכסף בלבד. ללא ספק זה הופך את המשחק למאד מאכזב.
לקח כל כך הרבה זמן עד שהגיע ההמשך, אפילו במסך הפתיחה של המשחק יש את המשפט  Its about time ,אם יש משהו שובה לב שהיה בראשון זה ההומור העצמי המעולה של יוצרי המשחק. ואכן באמת הגיע הזמן אבל קיוויתי למשהו אחר מבחינת מודל עסקי. לא אכפת לי גם לשלם מאה שקל למשחק סופר איכותי שאני אבלה בו שעות על גבי שעות אבל אני לא אתן שיסחטו אותי 10-15 שקל כל פעם עד ל-200-300 שקל.





מייד בהפעלה הראשונה המשחק מוריד עדכון מה שאותי אישית מעצבן, אם יש לכם עדכון תשלחו אותו דרך החנות של אפל ולא בעדכון ישיר שלא עובר סינון.
דבר שני זה רק מראה שהם עבדו על תיקונים ושבצורים עד השניה האחרונה.


גם הפעם אתה עובר שלב אחרי שלב כדי לקבל עוד ועוד צמחים שאתה יכול להשתמש בהם להביס את הזומבים המצחיקים שרק רוצים לאכול לך את המוח.


במשחק הקודם החלוקה היתה ליום ולילה וכו', הפעם אנחנו מטיילים עם דייב בחיפוש אחרי הטאקו שלו למצרים ואתרים נוספים. יש צמחים חדשים שאחד מהם הוא החביב עלי לבינתיים כי הוא יורה בומרנגים.



המפה היא בעצם המודל החדש כאשר אתה מתקדם לאורך המפה ואוסף צמחים ופותח דלתות נעולות בדרך קדימה. אתה יכול בכל שלב לחזור אחורה כדי לאסוף עוד שמשות ובונוסים לפני שאתה מנסה שוב שלב שהיה קשה לך מידי אם מצאת אחד כזה.



אלמנט נוסף זה הכוכבים שאתה אוסף כדי לקבל בונוסים. חידוש נוסף הוא היכולת לקבל Super weapons כמה סוגים של הגברות כח כדי להתגבר על חלקים קשים. ואז פתאום צמח קטן ותמים שיורה אפונים הופך לכמה שניות למכונת יריה אימתנית שמפציצה ללא רחם. כמובן שאם אתה ממש זקוק להגברה כזאת ואין לך אז המשחק מאפשר לך לרכוש עוד כאלו בזהב. ואם במקרה אין לך זהב אז אתה יכול לשלם עבור עוד בכסף אמיתי.

בסה"כ למרות שהמשחק קצת הפך מסורבל הרוח המקורית של PVZ נשארה, ההומור עדיין שם והגרפיקה אפילו השתפרה, והמוזיקה שכל כך אהבנו עדיין מנגנת ברקע. אני לא בטוח שהמשחק החדש טוב מהישן או מצחיק כמו הישן אבל הוא כיפי ושווה הורדה. כרגע המשחק זמין רק לאייפון אבל הוא נראה נהדר גם כאשר מגדילים אותו למסך של האייפד מיני שבדקתי.
עכשיו נותר רק לבכות את הגן המושקע שלי והמליונים שצברתי בישן כי אחרי שרואים את הגרפיקה בחדש קרוב לוודאי שלעולם לא אשחק בישן שוב.
מאז מאכזב שלא ניתן לקנות את כל הדברים עם זהב. אין שום מצב עלי אדמות שאני אתחיל לקנות חבילות של 10.90 או יותר בשביל לקבל עוד צמחים ועוד כוחות על.
חבל, זה הורס את החווייה של המשחק משמעותית. EA: קחו אפילו 20 שקל פעם אחת אבל תנו לשחק בהכל.
אם הייתי הורה לא הייתי נותן לילד שלי לשחק בזה כי הוא רק ישתולל עם בקשות להרחבות.
בפירוש זה נראה כמו ניצול ציני של EA את האהבה שקיימת לסדרה הזו כדי לסחוט כספים מהציבור.
אם אתם מסוגלים לעמוד בלחץ ולהנות מהחלקים שניתן לשחק בחינם זה בהחלט משחק מעולה, אם אתם עלולים להתפתות עדיף שלא תורידו בכלל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה