9.1.11

תוכנה לגיבוי אפליקציות - Apkoptic

כמה פעמים נאלצת להחזיר טלפון להגדרות יצרן והיית צריך לבלות שעות בהורדה של האפליקציות? וכל ה"חכמים" הסבירו לך שאם היה לך root היית יכול לגבות עם titanium backup והכל  היה טוב וקל יותר. נכון שניתן להוריד מהמרקט, אבל לא תמיד יש לך חיבור מהיר לאינטרנט או רצון לבזבז את החבילת דטה שלך על ההתקנות.
למי שאין רוט יש עדיין יכולת לפחות לגבות את היישומים עם יישום חביב בשם apkoptic
היישום מאד פשוט לשימוש, הוא מציג את כל היישומים:
אחרי כן יש ללחוץ על כפתור ה- Menu
ולבחור save all to SD

לאחר מכן רק לאשר ולראות שהגיבוי עובר בהצלחה

שחזור יכול להתבצע בשתי צורות, או לבחור בתפריט שחזור, או להיכנס עם מנהל קבצים כמו astro file manager
לספרייית apkoptic בכרטיס הזיכרון ולהריץ את הקבצים של היישומים ידנית להתקנה.
שימו לב רק שבתפריט של applications  תחת settings מסומן unknown sources .

8 תגובות:

  1. אפשר לגבות/לשחזר Application Data?

    השבמחק
  2. ליאור: אני לא חושב, הרעיון זה רק לגבות את היישומים כדי לחסוך את ההורדות העתידיות.
    לך יש רוט אז תשתמש ב- titanium

    השבמחק
  3. ברור... אני משתמש ב-Titanium... חשבתי שיש אפליקציה חדשה קלילה יותר.. הממשק של Titanium לא משהו.

    השבמחק
  4. הבעיה שאחרי שעושים ריסטור, לא רואים שהאפליקציה הותקנה מהמרקט ולכן כשיש עדכון אתה לא מקבל אותו או שכן אבל צריך לחפש את האפליקציה במרקט והיא לא מופיעה בעמודה של ההורדות. וזה נכון גם לגביי אפמנסטר וטיטניום באקאפ.

    השבמחק
  5. לא מדויק גם לטיטניום בקאפ יש את המרקט דוקטור וגם ל- Mybackup pro יש אפשרות לתקן קישורים למרקט.
    ואם אתה רוצה לתקן קישורים עם התוכנה של apkoptic
    פשוט תיכנס לתפריט אפליקציות תחת settings ותבצע clear data לאפליקציה של המרקט ואז היא תבצע את הקישורים לאפליקציות מחדש בעצמה.

    השבמחק
  6. היי זה ממש דחוף!!
    נמחק לי תמונות בזיכרון הטלפון יש אפשרות לשחר אותם ??? תודה מראש

    השבמחק
  7. לשחזר*
    ובמידה יש אפשרות כזאת אשמח אם תעזור לי ! זה הפייסבוק שלי sahar nikha

    השבמחק
  8. אם זה בכרטיס זיכרון אז ניתן לחבר אותו למחשב ולהשתמש בתוכנה כמו recuva אם זה בזיכרון הפנימי של הטלפון אני לא מכיר.

    השבמחק