20.1.11

סוף כל סוף עדכון ל- vibrant לגרסה 2.2

לכל מי שלא מעודכן, בשבועות האחרונים מתחולל קרב קטן בין המשתמשים של ה- Vibrant לבין טימובייל וסמסונג, כאשר המשתמשים האמריקאים לא מבינים מדוע משתמשים של מדינות אחרות קיבלו עדכון ל-2.2 והם לא.
בין השמועות שהתרוצצו היו שסמסונג גובה כסף על עדכונים, ושסמסונג וטימובייל רוצים להשיק את ה- vibrant plus עם תמיכה בדור רביעי, ושהם לא רצו שמשתמשי הטלפון הנוכחי יעכבו את השדרוג וכל מיני כאלו.
בהתחלה טימובייל וסמסונג התייחסו בביטול להאשמות אבל כאשר הקמפיין של Never again התחיל לצבור תאוצה בטוויטר ובבלוגוספרה הם כנראה הבינו שהם בברוך.
כל מה שקרה מאז מתחלק לשתי גרסאות, אם אתה מאמין לבלוגרים אז כנראה שסמסונג נלחצו כי הם שלחו אימייל ביוזמתם ל- phone scoop והודיעו שהם לא דורשים כסף על עדכונים אבל לא נתנו הסבר חלופי ורק אמרו שיהיה בסדר.
והנה היום android central מדווחים ש-Cole Broadman מטימובייל הודיע שהחל ממחר העדכונים יתחילו לזרום לבעלי המכשיר, וטרח להכחיש שהיה לזה קשר לטלפון חדש ולרצון להגן עליו.
יכול להיות שהעיתוי לגמרי מקרי והגרסה של טימובייל וסמסונג נכונה. יכול גם להיות שהם רק הזיזו את לוח הזמנים או אפילו ויתרו על חלק מהבדיקות.
מה שיותר סביר זה שהם החליטו להפסיק למשוך זמן מהרגע שיחסי הציבור של העניין הפכו שליליים, במיוחד לקראת השקת הליין החדש של גלקסי אס בכנס MWC בחודש הבא.
אני קצת נוטה להאמין לגרסת הבלוגרים מאחר והגלקסי אס שודרג במקומות אחרים בעולם ללא בעיה. בישראל הליין של הגלקסי אס הושק מלכתחילה עם 2.2 אז כנראה שזה לא קשה מידי.
מה שלא יהיה, שיהיה מזל טוב לבעלי ה- Vibrant , אני תוהה כמה מהם יקנו טלפון של סמסונג שוב...


למאמר של android central

http://www.androidcentral.com/samsung-vibrant-start-getting-froyo-jan-21-tomorrow

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה