7.1.11

Motorola atrix - נמר של נייר

כל שנה בתערוכת CES יש משהו גימיקי שמצית את הדמיון של הכתבים ומקבל סיקור פי מאה ממה שמגיע לו ולעיתים הוא אף לא יוצא לשוק בסוף, שנה שעברה זה היה הלפטופ של לנובו עם מסך ניתק שמכיל טאבלט שמעולם לא הגיע לצרכן.
השנה זה הטלפון של מוטורולה atrix , כמו כל הטלפונים שמוצגים ב-CES יש לו תצוגה איכותית ומעבד עם ליבה כפולה שזה מצוין, כטלפון הוא נראה מעולה.  הגימיק של הטלפון הזה הוא שניתן לחבר אותו למעגן שנראה כמו מחשב נייד שמכיל מסך ומקלדת וניתן בעצם להריץ ממנו מערכת הפעלה נפרדת שתאפשר לעבוד על המקלדת והמסך.
ככה זה בערך נראה:

על הנייר זה נשמע ממש מגניב, שהטלפון כל כך חזק שהוא יכול לקחת על עצמו תפקודים של מחשב, כאשר המעגן מכיל סוללה חזקה ועדיין דק להפליא מאחר הוא לא צריך לוח אם ומעבד.
הבעיה עם הגימיק הזה, זה שלא נראה שהכתבים חושבים איך זה יהיה באמת להשתמש בו.
קודם כל כמחשב אפילו עם מעבד עם ליבה כפולה הוא יהיה חלש אפילו מנטבוק, גם זה חלש מידי, דבר שני: מה קורה אם אתה מקבל שיחה בזמן שאתה עובד על משהו חשוב בג'ימייל?
תשלוף את הטלפון מהמעגן? תדבר איתו רק עם BT , ומה קורה אם אתה רוצה להעלות מישהו נוסף על הקו או לחפש משהו ביומן?
בקיצור זה עוד אחד מהרעיונות המגניבים שעולים ב- CES ושאנשים קונים רק כדי להראות לחברים, אבל לי אישית ממש קשה לראות כמה זה שמיש וכל מה שהגימיק עושה זה להסיט את הסיקור מהמכשיר כטלפון.
אנחנו בתקופה שאנשים עוזבים נטבוקים ומבינים שהם צריכים נייד אמיתי, למה שהם יקנו נייד חלש יותר שיגביל להם את הטלפון? כמה פעמים אתה ממש רואה סרט מתוך הטלפון שלך לטלוויזיה?, כל טלוויזיה מודרנית מכילה היום תמיכה ב- USB , פשוט תחזיק איתך דיסק אונקי של 16 גיגה ושים שם את הסרטים.
אני צופה שזה יהיה פלופ כמו הרבה דברים שראינו השבוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה