18.4.11

מכונית עם שלט רחוק - טלפון אנדרואיד

אחרי שראינו את את המאוורר המעופף של האייפון הגיע הזמן לצעצוע אנדרואידי גם כן :-)
מה שתראו כאן בוידאו ובתמונות זה מכונית עם שלט רחוק כאשר אני משתמש בטלפון אנדרואיד כשלט רחוק דרך blue tooth.








המכונית הגיבה טוב, לפעמים טוב מידי, ה- sony xperia arc שהיה השלט שלי תיזז את המכונית במהירות גבוהה מאד, והייתי צריך לאט לאט ללמוד כיצד לא להוציא אותה מטווח הראייה שלי בתנועת יד קלה :-)

למען גילוי נאות, המכונית ניתנה לי מהחנות של Android store  בהנחה גדולה בהמשך לקנייה גדולה שביצעתי שם, אחרי שהתלהבתי מהרעיון והמוכר שם היה מאד נחמד והציע גם שאני אבדוק אותה ואם היא טובה או לא טובה שאדווח בבלוג, שמחתי למצוא שהיא כיפית ומצוינת מה שהקל על כל העניין.

למי שרוצה לראות את הפרטים המלאים:

http://www.androidstore.co.il/he/70/ShowProduct.aspx

7 תגובות:

  1. אני ותר אהבתי את הטלפון :)

    השבמחק
  2. רן ממתי החלפת לXperia ? (או שהוא חלק מהערכה) :)

    השבמחק
  3. הי אמיר, בליל הסדר :-)

    השבמחק
  4. כלומר במקום ה-DHD ? ככה נטשת אותנו :)
    ובמה הוא טוב יותר ? אפשר סקירה ? :d

    השבמחק
  5. נראה לי קצת מסורבל לתפעול לא? לא משהו שהילד בן 5 שלי מסוגל יהיה לעשות...

    השבמחק
  6. אמיר: סקירה עלתה.

    HTC להזיז את הטלפון שלך קדימה ואחורה או ימינה ושמאלה זה קשה?

    השבמחק