26.4.11

Tech Radar בוחר בסוני ארק כטלפון הכי טוב בשוק כיום

לפי tech Radar הסוני ארק הוא הקנייה הטובה ביותר בזכות כל היתרונות שמניתי קודם (ראה סקירה שלי מ-21 לחודש) ולאור העובדה שאין אפילו טלפון אחד בשוק עם 2.4 שיכול אפילו תיאורטית לנצל את הליבה השניה שלו. ולעומת הליבה השניה, בכל הנושאים של מסך,ספיקר, עובי ומצלמה הוא כרגע הטוב מסוגו בשוק.



אני חייב להגיד שלגבי הליבה הכפולה אני מסכים, אבל קצת יותר ראם וקצת יותר מקום לאפליקציות לא היה מזיק.

למאמר המלא ושאר הזוכים בטופ 20:

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/20-best-mobile-phones-in-the-world-today-645440?artc_pg=21

7 תגובות:

  1. היי רן,
    קודם כל תתחדש ומברוק על הציון הגבוה, עשית לי חשק :).
    מבחינת מהירות האם הטלפון זורם וחלק כמו ה-DHD (עם רום טוב, לא זה המקורי) ?
    האם יש משהו ש-DHD טוב בו יותר מה-ARC ?

    השבמחק
  2. הי אמיר, ה-DHD יותר מהיר בזכות 256 מגה יותר זיכרון.
    רומים עדיין בחיתולים, רק פרצו אותו לרוט ובוטלואדר לפני שבוע.
    ה-DHD יותר טוב בביצועים ובממשק הסנס המעולה אבל בכל השאר הוא מחוויר לידו.
    אולי כאשר יתחילו לצאת רומים לארק הוא יתקרב בביצועים ל-DHD.
    ל-DHD יש גם יותר מקום ליישומים על הפרטישן של מערכת ההפעלה.

    השבמחק
  3. הוא מגיע ליותר מ- 1682 בקוואדרנט, תלוי איזה טוויקים אתה עושה לו.

    השבמחק
  4. טויקים = OC ?

    אם כך הוא מהיר יותר גם מ-DHD שהגיע לי למקסימום בגינגרברד ברום של קורדרויד ל-1650 (ללא OC) .
    אגב כיום קורדרויד נותן 1500 בערך בגירסה החדשה 5.4.

    השבמחק
  5. זה יותר בגלל שקוואדרנט לא יודע למדוד ג'ינג'רברד מכל דבר אחר.

    השבמחק
  6. אם תקרא עכשיו. תראה שהוא מקום 2, מקום ראשון SGS2

    השבמחק