12.4.11

HTC מכריזה על ספינת הדגל הבאה: HTC Sensation




HTC בכנס באנגליה הכריזה היום על ספינת הדגל הבאה שלה ה- Sensation, המפלצת החדשה כוללת:
  • מעבד כפול ליבה במהירות שעון של 1.2 GHZ 
  • מסך 4.3 SLCD עם רזוולציה של 540*960 
  • מצלמה עם 8 מגה פיקסלאחורית ומצלמה קדמית רגילה.
  • זיכרון ראם של 768 מגה 
  • יכולת הקלטת וידאו ב- 1080P, שידור של HDMI דרך שקע ה-USB עם מתאם.
  • ממשק החדש של Sense UI
סוף כל סוף HTC מיישרת קו עם LG, סמסונג ומוטורולה, המכשיר יגיע לאירופה באמצע יוני, מה שאומר שהוא יגיע לארץ לחנויות הפרטיות כנראה בתחילת יולי.נחכה ונראה אם הוא גם יהיה נעול כמו המוטורולה אטריקס.




2 תגובות:

  1. עד כמה שאני יודע, ואני מקווה שתתקן אותי אם אני טועה.. אבל ה galaxy S2 שיצא בחודש - חודשיים הקרובים יצא עם 1 גיגה זיכרון..

    לא ברור לי למה HTC החליטו להוציא את מכשיר הדגל שלהם עם נחיתות ברורה.. הרי הם יכלו להחזיר אותו ל"תיקון", ולהוציא אותו עם 1 גיגה, בדיוק כמו שסמסונג עשו עם המעבד שלהם.

    למה שמשהו יקנה עכשיו את המכשיר שלהם?

    השבמחק
  2. בגלל שקצת יותר בפרמטר אחד לא כזה משנה באמת את הביצועים.
    ל-Desire HD היה במשך חודשים יותר זיכרון מכולם, האם אתה באמת חושב שהוא היה עד כדי כך יותר מהיר מהגלקסי אס עם הרום של פיילוט?
    אנשים סתם נתפסים לשינוי קטן במפרט והם חושבים שזה באמת ישנה משהו מהותי בביצועים וזה לא.
    לאופטימוס 2 יש אותו מעבד כמו לאטריקס ורק חצי מהזיכרון שיש לאטריקס והוא מנצח אותו ברוב המבחנים.

    השבמחק