10.5.12

אנדרואיד 4.0 לגלקסי נוט - רשמים ראשונים


היום בשעה טובה שוחררה הגרסה הרשמית לאנדרואיד 4.0 לשוק הגרמני ובזכות החברה החרוצים בפורום המצוין של XDA בערך שעתיים אחרי היה אותו להורדה עבור כולנו. זמן קצר מאד אחרי זה מפתח האנדרואיד האגדי Chainfire בהכרותו עם האוכלוסיה התובענית שלנו שחרר לו כבר רוט וריקברי כאשר הוא אפילו לא הספיק לשנות ב"אודות טלפון" את הנתונים לגרסה שלו.

או קיי אז מה חדש?
האמת שתלוי מהיכן הגעתם, אם היה לכם רום מקורי של סמסונג תרגישו שיפור מהותי בביצועים ובחיי סוללה ותקבלו יישומים משופרים עבור העט הנלווה. אם היה לכם רום משופץ כדוגמת Note HD לא תרגישו שיפור מהותי עם רום הבסיס של סמסונג למרות אנדרואיד 4.0.


הממשק נותר למעשה זהה כמעט לחלוטין לממשק של אנדרואיד 2.3 מלבד הלחיצה הארוכה על כפתור הבית שעכשיו מציגה ממשק יפה והולוגרפי לעבור בין היישומים שפתוחים.
הווידג'טים שקיבלו שדרוג מהותי מאד בגרסה הנקייה שעל הגלקסי נקסוס כאן נראים די זהים, לא מצאתי לבינתיים דרך לשנות את הגודל שלהם על המסך כמו שאפשר בטלפונים אחרים עם ICS .


כאשר נותנים לחיצה ארוכה על מסך הבית ובוחרים Widgets הם נפתחים למטה בדיוק כמו באנדרואיד 2.3 ללא מסך גדול שנמצא במקביל למסך האפליקציות ובלי יכולת לראות אותם לפני הבחירה שלהם למסך הבית.
האמת שבעיני זה נוח יותר משל גוגל אבל יהיו הרבה כאלו שציפו להרגיש חידושים כמו שהם ראו בגלקסי נקסוס והם יאלצו להסתפק בממשק הקיים והמוכר.



הביצועים של המכשיר אמורים לקבל דחיפה רצינית בגלל היכולת של מערכת ההפעלה לנצל את הליבה השניה, בבדיקות הביצועים שהרצתי התוצאות זהות כמעט לחלוטין לגרסה הקודמת.
אולי המעבד יתן ניצולת טובה יותר ויצרוך פחות אנרגיה אבל בכל יישום שניסיתי לא ראיתי קפיצה קדימה בתגובות.
אני מאמין שברגע שיצאו רומים עבור הגרסה החדשה אז באמת נראה את ניצול פוטנציאל המערכת. חבל שלא מרגישים את זה לבד. מצד שני הטלפון הזה כל כך מהיר שלמי זה חשוב נתונים מספריים כאשר חוויית השימוש מצוינת.

עברית - הטלפון לפחות בגרסתו הגרמנית לא מגיע עם ממשק עברי ברשימת השפות האפשריות בממשק, אין אפילו מקלדת עברית ברשימת המקלדות. היישור לימין אכן מסודר וזו חצי נחמה. אז לכל מי שקיווה לעברות מלא של המכשיר יצטרך להמשיך להתקין את  המקלדת שהשתמש בה עד עכשיו ולהיעזר באחרים לסדר ממשק בעברית, או שתמתינו לספק הסלולרי שלכם שישחרר עדכון גרסה.

בסה"כ שדרוג טוב שציפינו לו מזמן, על פני השטח לא תראו מהפך רציני סטייל הגלקסי אס 3, סמסונג כנראה שומרת אותו לגלקסי נוט 2.
האם מומלץ לבצע את השדרוג? לדעתי שווה להמתין קצת, סמסונג ידועה בגרסאות ראשוניות מלאות גליצ'ים וכבר קפא לי המרקט פעמיים בשעתיים הראשונות של השימוש.
העובדה שהעברית קיבלה רק יישור לימין ולא ממשק ולא מקלדת של סמסונג די מאכזב.
אני מעריך שמי שיכול לחכות יחכה ומי שהוא כמוני מכור לטכנולוגיה לא יקשיב לי בכל מקרה וירוץ להתקין.
אז בהצלחה בהתקנה ותהיו סבלניים.


83 תגובות:

  1. שלום,
    רכשתי את המכשיר בעקבות ההמלצות שלך
    מס שאלות:
    *האם תוכל להעריך מתי תהיה הגירסה של 4 זמינה בישראל?
    *כיצד ניתן להתקין את הגירסה הגרמנית?
    *כאמור רכשתי את המכשיר ויש לו בו מקלדת בעברית, כיצד זה ייתכן?


    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הייתי יכול לנחש מתי אורנג' וסלקום או פלאפון יעשו משהו הייתי ממלא טוטו ולוטו השבוע :-).

      הסברים על ההתקנה של הגרסה הגרמנית: http://iandroid.co.il/forum/topic75767.html

      כנראה שהחנות שממנה קנית פרצה אותו ושינתה לו את מערכת ההפעלה או ששמו בו את הרום של מפעילה סלולרית. או במקרה הפחות מלהיב הם סתם התקינו מהמרקט מקלדת עברית והשאירו אותה במכשיר.

      מחק
    2. שלום.
      רכשתי את הנוט לפני כשבועים , הוא מגיע עם תמיכה חלקית בעברית.
      מצאתי חנות סחולר במרכז ירושלים שבה לדבריהם ניתן לשדרג לאנדרואיד 4 עם תמיכה מלאה בעברית , לטענתו הוא עושה את זה כבר חודשיים ללא בעיה.איך זה מסתדר עם העובדה שרק כעת שוחררה גרסא לנוט באירופה..?!
      מוטי.

      מחק
    3. שתי אפשרויות שעולות לי:

      1. הם מתקינים גרסאות בטא שדלפו והיו לא יציבות במיוחד.
      2. הם מתקינים גרסה שלא מבוססת על השלד של סמסונג כמו cyanogen 9 או aokp
      אבל אז אין את התוכנות של העט ואין את תוכנת המצלמה של סמסונג ועוד הרבה.

      מחק
    4. ובכל זאת כששאלתי הם טוענים שהתוכנה שלהם מותאמת לנוט וכל הרכיבים פועלים אבל נדמה לי שבכל זאת אשמע לך ואמתין עד שהגרסאה הרשמית תצא.
      תודה .

      מחק
    5. האם אפשרי לסדר את תוכנת חומרה של היצרן של קלקסי אס 3 תודה רבה

      מחק
  2. תודה על התשובה המהירה

    יש לי דרך לדעת מה הם עשו כדי שיהיה לי עברית?
    (רכשתי מאייבורי)

    איך אני יודע מהי גירסת מערכת ההפעלה הנוכחית שיש לי?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי דרך לדעת איזה שינוי הם עשו מבלי לראות את המכשיר.

      אם תכנס להגדרות ושם ל- "אודות טלפון"
      תמצא שורה של android version ושורה של build number

      מחק
  3. אחלה , המון תודה.

    שאלה אחרונה -
    יש המלצה מסויימת כמה זמן כדאי להטעין טעינה ראשונית?

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד טוב להטעין לפחות 8 שעות. ועדיף במחזורים הראשונים לתת לטלפון להתרוקן עד הסוף ולא להטעין אותו שוב מהאמצע.

      מחק
  4. הי רן

    כמה שאלות:

    - איך הסוללה ? האם יותר טוב מ 2.3 לדורותיו ?
    - האם הדפדפן הפך לכרום ? זה משמעותי כי אז אפשר לעבוד עם מסך מחובר וגימייל כמו על מחשב, אני כבר עובד ככה עם טאבלט 4.0 ומענין אם זה אפשרי עם הנואט (עם מקלדת ועכבר מחוברים...)
    - הם תוכנת הגימייל השתפרה או שמע היא זהה לזו של ה 2.3 ?

    אני מניח שבעוד מספר ימים כשיהיה רום מקוסטם נקי וסביר אני אתקין, אבל אשמח לשמוע את תשבותך לשאלות לעיל ..

    תודה

    ק.

    השבמחק
    תשובות
    1. הסוללה לא השתפרה באופן יוצא דופן אבל עוד מוקדם מידי למסקנות , הדפדפן לא כרום בשום טלפון עם אנדרואיד 4 אבל אתה יכול להוריד את כרום מהמרקט , הג׳ימייל הוא הגרסה הסטנדרטית של אנדרואיד 4 אני כבר לא זוכר אם ב 2.3 גוגל נתנו את כל התכונות או לא.

      מחק
  5. היי רן,
    אני מאוד מעריך את נקודת המבט שלך ויש לי שאלה קצת off topic ברשותך :
    עם איזה רום אתה משתמש ב-Galaxy Nexus ואם אפשר לשאול למה ?
    (האמת אחת הסיבות שקניתי נקסוס זה בשביל החיבור לגוגל בחבל הטבור ופתאום אני רואה שכולם מעיפים את הרום שלהם ומתקינים אחרים...)

    תודה!
    ערן

    השבמחק
    תשובות
    1. אני משתמש ברום של AOKP מיילסטון 5
      בחרתי ב- AOKP כי אני חושב שהרומים של סיאנוג'ן הדרדרו מאד מאז שהוא לא עושה אותם בנקסוסים.
      החיבור לגוגל לא מתבטא בזה שאתה נשאר עם רום המקור. החיבור מתבטא בזה שגוגל מעדכנים את המכשיר שלהם בכל איום אבטחה ובכל תיקון שחסר לו ומפוקסים עליו לגמרי בניגוד ליצרן שיש לו 20 מכשירים.
      הרומים נועדו כדי שיהיה לך רוט כדי להתקין תוכנות גיבוי ואבטחה.
      וכדי לתקן ולהוסיף אפשרויות למכשיר. אבל בניגוד ליצרן אחר, אם מחר גוגל מוציאה עדכון חדש למכשיר לא צריכים לחכות לפריצה או לדאוג, תוך פחות מיום יצרני הרום שלך יוכלו לשלב את התיקונים של גוגל כי הם חופשיים להורדה ושימוש.
      אין שום דבר רע ברום המקורי של הנקסוס הוא פשוט ויציב אבל אנחנו רוצים יותר.

      מחק
  6. הגיוני מאוד, תודה.
    אגב, האם מבחינת דרייברים והפקת המיטב מחומרת המכשיר, הרומים המקוסטמים הם טובים ?
    (כי למשל אני יודע שהתקנה של CM על גלאקסי 2 מוריד את איכות המצלמה בגלל דרייברים לא מיטביים).

    השבמחק
    תשובות
    1. לטוב ולרע הרומים של גוגל הם קוד המקור של מערכת ההפעלה אז כל יצרן רום יכול לשלב את כל התוכנות שלהם ברומים שלו ולכן אתה מקבל את כל היתרונות של המקור.
      בסמסונג או כל יצרן אחר יצרני הרומים של CM או AOKP לא יכולים להשתמש בתוכנות של סמסונג ולכן מאבדים פונקציונליות ואיכות.
      זה הטוב.
      הרע זה שתוכנת המצלמה של גוגל ממש לא מרשימה וגם המצלמה של הנקסוס די חלשה.
      אז אין הרבה לאן לרדת.

      מחק
    2. כן, לגמרי צודק לגבי המצלמה ולכן חשוב לי לא לאבד עוד יותר את האיכות שלה P:
      אז אתה בעצם אומר שהרומים של AOKP ו-XM ממילא מבוססים על הדרייברים ועל ההפצות המקוריות אז אין הפסד באיכות כמו במכשירים אחרים ? הבנתי נכון ?

      אגב עוד סיבה שרציתי להישאר עם הרום המקורי הוא נושא ה-odex , בניגוד למקוסטמים שמגיעים deodexed, הרום המקורי מגיע odex והבנתי מה-XDA שה-odex הוא חלק יותר בכל נושא הטאצ' וה"תקיעות".

      מחק
  7. האם אפשר להוסיף עמוד לגלקסי נוט?ואם כן אז איך?

    השבמחק
    תשובות
    1. כאשר אתה במנהל יישומים תלחץ על כפתור תפריט ואז על edit

      מחק
    2. בדף הבית יש 7 עמודים ושם להוסיף עמוד אם אפשר?

      מחק
  8. בדפי הבית יש 7 עמודים ושם ברצוני להוסיף עוד עמוד אם אפשר?

    השבמחק
    תשובות
    1. כרגע הנוט שלי לא אצלי אז אין לי איך לוודא את זה עבורך.

      מחק
  9. שלום,
    רכשתי את המכשיר לאחרונה בעקבות המלצותיך
    אני די מרוצה מהמכשיר ונהנה מהיתרונות שצויינו בכתבה.

    מקווה שתוכל לעזור לי או לתת כיוון,

    את רשימת הקונטקים שהייתה לי באייפון הישן שמרתי כקובץ שמסתיים בVCF,
    טענתי את הקובץ ואת רשימת אנשי הקשר בו לג'ימייל קונטקטס
    סינכרתי את המכשיר וקיבלתי את כל הקונטקטים בהצלחה.
    עד כאן הכל עבד טוב לכאורה.

    כעת, שמתי לב לתופעה מוזרה ומעצבנת מאד
    כל פעם שאני מנסה לגשת לחלק מהקונטקטים אני מקבל loading contact ..
    ואחרי 2 שניות
    the process android.process.acore has stopped unexpectedly. Please try again
    force close


    קניתי את המכשיר בחנות פרטית

    הוא הגיע עם הגירסה הבאה:
    2.3.6 mobile star


    תודה על העזרה

    השבמחק
    תשובות
    1. הודעת השגיאה הזו די נפוצה ובד"כ מראה שהגרסה שמותקנת של מערכת ההפעלה לא תקינה ולא שיש בעיה באנשי הקשר.
      ההמלצה הגורפת בד"כ היא להתקין את מערכת ההפעלה מחדש.
      אם המכשיר ממש חש תחזור לחנות ותבקש התקנה מחדש.
      אם אתה טכני אז פשוט תפליש מחדש את אותה גרסה עם אודין.

      מחק
  10. תודה על המענה.
    הבעיה משתחזרת רק כשאני פותח אישר קשר מסויים מתוך רשימת אנשי הקשר
    שאר הפעולות עובדות תקין.

    כמו כן כשעשיתי Factory reset הכל נפתר
    רק כששיחזרתי את הסינכרון הבעיה השתחזרה.


    להפליש מחדש? תוכל לצרף לינק הסבר של כיצד אני עושה את זה?
    האם כדאי לי להתקין כבר מראש את גירסת ICS ?

    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. אם זה איש קשר מסוים, למה שלא תעתיק מתוכו את הפרטים, תמחוק אותו ותקים אותו מחדש?
      אם אין לך ניסיון עבר אני לא הולך לשלוח אותך להפליש רום בלי ידע מוקדם.
      כרגע אני עדיין לא ממליץ על ICS עד שתצא גרסה אחת קדימה עם תיקונים לגרסה הראשונה של ICS .

      מחק
  11. לא מדובר באיש קשר מסויים,
    ייתכן שלא התנסחתי נכון.

    אני יכול לגשת לאיש קשר **כלשהו** ולנסות לפתוח אותו והוא לא ייפתח.

    השבמחק
  12. שלום רן,

    אשמח לדעת האם יש גרסת גלקסי נוט רשמית התומכת בעברית ואם אין מתי צפויה לצאת אחת כזו?
    שנית אשמח לדעת מה זה רום? מקוסטם? אני בא מאייפון 3GS
    יש לי נוט בן חודש וחצי שקניתי ב-VMOBILE הבוליד נאמבר שלו זה
    rocket-v22-xxla6-eybee1970 מה זה אומר? זה רום מקורי? אני יוכל לשדרג או שאצטרך לגשת לחנות לשדרוג גרסא? האם הגרסא הזו טובה? מה הגרסה המקורית?

    אני מצטער על הפצצת השאלות אני פשוט חדש באנדראויד ואין לי מושג מי נגד מי....

    יובל גרין.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין עדיין גרסה עם עברית מלאה כולל הכל, יש תרגומים חלקיים שנעשו בקהילה שלנו.
      רום זו הגרסה של מערכת ההפעלה של הטלפון.
      רום סטוק = רום מקורי של סמסונג
      רום מקוסטם - גרסה של מפתח חיצוני שבנה גרסה משלו שתאוץ על הטלפון ומכיוון שהיא שונה היא לא תזכה לעדכונים.
      הרום שלך rocket 22 זה רום מקוסטם שהחנות התקינה לך והוא לא זכאי לעדכונים פורמלים של סמסונג.
      זו גרסה די מיושנת.

      מחק
    2. יש רום שאתה ממליץ? האם אני יכול להתקין לבד או ללכת לחנות שיקינו לי? שאתה אומר רום ישן מה זה אומר שהוא יותר איטי?

      יובל גרין.

      מחק
    3. מה עדיף רום (נקי) כלומר מקורי של סמגסונג או רום שקיים?

      יובל גרין.

      מחק
    4. אני אוהב את Note HD אבל תתייעץ כאן: http://iandroid.co.il/forum/forum109.html

      מחק
  13. שלום רן,

    הרגע עשיתי עדכון גרסא בחנות פרטית, הגרסא שהוא שם לי היא: 4.03
    IML74K.XXLPY האם זו הגרסא הרישמית למכשיר גלקסי נוט?

    השבמחק
    תשובות
    1. LPY זו אחת מהגרסאות הרשמיות, יש גם LPF וגם LP9

      מחק
  14. מה מומלץ? איזה בעלת ביצועים טובים יותר?

    השבמחק
    תשובות
    1. איך עושים צילום מסך באנדרואיד 4 לנוט גקסא 4,03 ואיך משנים אייקונים מהבר למטה

      מחק
    2. על העט של הנוט יש כפתור מחזיקים אותו לחוץ ואז לוחצים על המסך לכמה שניות.

      אתה לוחץ על הכפתור של מגירת האפליקציות ואז על כפתור התפריט ובוחר Edit
      אז אתה לוחץ על אפליקציה שאתה רוצה וגורר אותה לבאר למטה במסך של הטלפון.

      מחק
  15. תודה רבה!!!! אתה גדול! אני שמח לדעת שאתה עוזר לאנשים
    חג שבועות שמח

    השבמחק
  16. האם לא הגיע הזמן שסאני תלמד לכבד את לקוחותיה המסורים ולשחרר את העדכונים בזמן?
    מישהו שם מרגיש שחובבי האנדרואיד בארץ הם שבויים שלו. אנחנו לפני ההשקה של הגלקסי 3 ואין סיכוי שיתקבל עדכון אפילו בפרק הזמן שלקח להם לשחרר ל-S2

    השבמחק
  17. קניתי נוט מרשת פרטית לפני מספר חודשים ולא שיניתי רוט או קרנל ואני לא מקבל עדכון לגרסא 4.
    מדוע?

    השבמחק
    תשובות
    1. תלוי היכן המקור של הטלפון שלך.הטלפונים ששווקו לגרמניה ועוד כמה מקומות כבר קיבלו, במזרח הרחוק עוד לא קיבלו וגם לא בארה"ב.
      עוד יכול להיות שבשביל לסדר לך את העברית החנות התקינה גרסה לא רשמית של סמסונג עם תיקוני עברית. גרסאות אלו לא יכולות לקבל עדכון אוטומטי.
      אם אתה רואה כותרות תקינות בג'ימייל ולא הפוכות אז זה כנראה המקרה שלך.

      מחק
    2. אני רואה עברית הפוכה ולא שיחקתי עם זה כי חיכיתי לגרסה4. אני חושב שהטלפון הגיע מדרום אמריקה. יש צפי?

      מחק
    3. סמסונג לא מפרסמת את סדר המדינות שבה היא מעדכנת אין מה לעשות אלא לחכות.
      אלא אם אתה רוצה להיכנס לנושא הטכני לעומק וללמוד להתקין רום לבד.
      זה לא מסובך להתקין רום רשמי עם תוכנת אודין אבל יש סיכון לאנשים לא טכניים.

      מחק
  18. לא יודע מה מקור המכשיר.
    חנות התקינה לי עברית תקינה לגירסה2.3.6 האם ניתן לבצע עידכון אוטומטי ל 4.0.3

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה שלא.
      תלך לחנות שישדרגו לך.
      אם תיקנו לך את העברית אז המערכת הפעלה שלך כבר לא מקורית והעדכון האוטומטי לא יצליח.

      מחק
  19. האם נינן לחזור לנתוני יצרן ולבצע עידכון אוטומטי

    השבמחק
  20. האם נינן לחזור לנתוני יצרן ולבצע עידכון אוטומטי

    השבמחק
  21. האם נינן לחזור לנתוני יצרן ולבצע עידכון אוטומטי

    השבמחק
    תשובות
    1. כן ניתן, צריך לצרוב רום מקורי של הנוט עם תוכנת אודין ואז ניתן לשדרג אוטומטית.

      מחק
  22. כיצד פותרים את בעיית ה "לאגים" המצויות במכשיר?
    ברשותי רום מקורי שהתקינו לי סאני (רום נקי לא של סלקום או אורנג)
    .האם אנדרואיד 4 (.Ics) פותר את בעיית הלאגים???
    אודה לך מאוד על התייחסותך בעניין זה.

    השבמחק
  23. כן גם לי יש בעיות של אטיות המכשיר אותו רכשתי באורנ'ג
    האם באמת האנדרואיד 4 יסדר את בעיית האטיות של המכשיר?

    השבמחק
  24. סמסונג הבטיחו מן חבילת פרימיום ותוכנות ייעודיות נוספות שתגיע יחד עם העדכון. אפשר מילה על זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאני לא משתמש בעט יותר מידי.
      אתה יכול לראות סרטון על זה כאן:
      http://www.youtube.com/watch?v=FvH6vbhOs6Y&feature=player_embedded

      מחק
  25. אני מעוניין לרכוש את המכשיר הזה ...
    האם אתה ממליץ עליו מבחינת חומרה
    את האמת מה שמשך אותי זה גודל המסך

    השבמחק
    תשובות
    1. מכשיר מעולה ומומלץ, מאז שהוא יצא יצא כבר הגלקסי אס 3 שיותר מהיר ממנו אבל הוא גם עולה הרבה יותר.

      מחק
  26. זה נכון שאין התאמה בין האפליקציות לבין רזולוציית המסך ?
    נכון שגלקסי 3 הרבה יותר טוב וכל הבחינות ... אבל לא אהבתי את העיצוב שלו

    השבמחק
  27. שלום אני ילד בן עשר קנו לי את הנוט לפני חודש וקצת יש לי שאלה העם בעתיד יהיה עדכון לגלקסי נוט 4.0 ועם לא איך אוכל להשיג את הגרסא

    השבמחק
    תשובות
    1. יהיה עדכון בוודאי.
      בגרמניה ומקומות אחרים הנוט כבר שודרג.
      יש כבר אפשרות לעקוף ולשדרג כרגע, פרטים תמצא בפורום של הנוט שאני מנהל בקישור הבא:
      http://iandroid.co.il/forum/forum109.html

      למרות שבמקומך הייתי מחכה לעדכון אוטומטי כך תישמר לך העברית המלאה.

      מחק
  28. אני נוסע לרוסיה העם הפלאפון ידעדכן

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא נקבע לפי היכן הטלפון שלך פיזית. זה נקבע לפי באיזה מדינה היתה ההתקנה המקורית שלו.

      מחק
    2. אז יהיה או לא?

      מחק
    3. לא, ברוסיה לא יעדכן.

      מחק
  29. רן, כרגיל אני נהנה לקרוא את הסקירות והתגובות האיכותיות שלך.
    אני שואף לקנות גלקסי נוט עם מערכת הפעלה מקורית ויש לי כמה שאלות:
    1) איך אני יכול לדעת מראש מאיפה החנות הפרטית קנתה את הגלקסי?
    2) איך אני יכול לוודא שהחנות לא פרצה את הרום (ואני בעתיד אמשיך לקבל עדכונים מקוריים לעברית המלאה)
    3) קראתי באחת התגובות שלך שאתה לא ממליץ על הגרסה הראשונית של ICS אלא ממליץ לחכות לגרסה השנייה. אז השאלה העיקרית היא איזה רום מקורי של סמסונג מומלץ עד שיצא העדכון הבא?
    4) מה אני צריך לוודא (או להישמר ממנו) לפני שאני רוכש מחנות פרטית את המכשיר? האם יש לך המלצות על חנות מסויימת לרכישת המכשיר?
    רן, המון תודה מראש על התשובות

    השבמחק
    תשובות
    1. 1. מראש אתה לא יכול לדעת , פשוט תשאל ותבקש שירשמו בקבלה, בהגדרות ב- about phone ניתן לראות תחת build number אבל אין להם בעיה להחליף את זה.
      2. אם אתה מקבל גרסה 2.3 אז אין עברית מלאה ללא פריצה, לכן העדכונים לא יעזרו לך, תמיד תוכל די בקלות להחליף את הגרסה לגרסה מקורית אחרת ללא קושי.

      3. יצאו כבר הרבה גרסאות מאז הגרסה הראשונה של LPY הגרסה של LQ3 כבר טובה הרבה יותר.

      4. בנוט אין הרבה מה לפחד, בסמסונג לא משנה מה הם עשו אתה יכול לשפוך גרסה מקורית עם תוכנת אודין ולאפס כל שטות שהם עשו.

      יש כל מיני חנויות אבל אני לא ממליץ על אף חנות, בכוונה. אם חנות רוצה שאני אמליץ עליה שתראה לי שהיא טובה ושתבנה איתי שיתוף פעולה כך שאני אוכל להמליץ בלב שלם.
      מצטער אבל אני לא נותן פרסומות חינם לחנויות.

      מחק
  30. היי שבת שלום לך..
    קניתי אתמול גלאקסי נוט.. מאתמול בבוקר עד עכשיו אני מנסה להבין מזה רום איך מחליפים אותו במכשיר איזה הכי טוב מה אומר הקרנל (?) שיש לי האם כל אחד מתאים .. בקיצור לא הבנתי כלום.
    קראתי מאוד מדריכים והמילים של לא מובנות לי מבחינת מה לעשות..

    הומלץ באתר iandroid.co.i על הרום רום ICS סופר מהיר KingDroid ICS v2 מבוסס LPF. בקישור להורדה ראיתי שיש רק גירסה 3.
    הורדתי אותה השאלה מה הלאה? מה עושים עכשיו.
    הנוט שלי הוא דגם GT-N7000
    לגבי הקרנל אני לא יודע בדיוק מה זה יש לי ככה
    גירסת פח בסיס: N7000XXLB1
    גירסת ליבה : 2.6.35.7-N7000XXLA4-המשך כל שהוא..

    בבקשה הסבר פשוט לאחד כמוני שלא מבין כלום בזה וזה הצעדיםם הראשונים.. אל תפפנו אותי לקרוא דברים או לחפש אני לא מבין כלום שם.
    תודה שבת שלום.

    השבמחק
  31. היי שבת שלום לך..
    קניתי אתמול גלאקסי נוט.. מאתמול בבוקר עד עכשיו אני מנסה להבין מזה רום איך מחליפים אותו במכשיר איזה הכי טוב מה אומר הקרנל (?) שיש לי האם כל אחד מתאים .. בקיצור לא הבנתי כלום.
    קראתי מאוד מדריכים והמילים של לא מובנות לי מבחינת מה לעשות..

    הומלץ באתר iandroid.co.i על הרום רום ICS סופר מהיר KingDroid ICS v2 מבוסס LPF. בקישור להורדה ראיתי שיש רק גירסה 3.
    הורדתי אותה השאלה מה הלאה? מה עושים עכשיו.
    הנוט שלי הוא דגם GT-N7000
    לגבי הקרנל אני לא יודע בדיוק מה זה יש לי ככה
    גירסת פח בסיס: N7000XXLB1
    גירסת ליבה : 2.6.35.7-N7000XXLA4-המשך כל שהוא..

    בבקשה הסבר פשוט לאחד כמוני שלא מבין כלום בזה וזה הצעדיםם הראשונים.. אל תפפנו אותי לקרוא דברים או לחפש אני לא מבין כלום שם.
    תודה שבת שלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין מה לעשות אלא להפנות אותך, כי שם זה כבר כתוב ואי אפשר לכתוב הכל כל פעם שמישהו שואל.

      http://iandroid.co.il/forum/topic27889.html

      מחק
  32. תודה רבה .. אני ישב יקרא את זה מקווה שיעזור לי..
    שאלה קטנה הקרנל הזה. זה משהו שהוא קריטי? או שלא משנה איזה יש לך פשוט להוריד ולהתקין?

    השבמחק
  33. אממ... קראתי הפנמתי.. אבל זה הסביר לי את המונחים של אנדוראיד.. אבל לא עונה לי על שאלות ששאלתי פה.. תוכל לעזור לי?

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תתעסק עם קרנלים, הקרנל שמגיע ברום של KingDroid מספיק טוב.
      שאר השלבים נמצאים בעמוד של הרום ב-XDA

      מחק
  34. הבעיה שהאנגלית שלי לא משהו בכלל.. אני מנסה דרך התרגום של גוגל כרום להבין את המדריכים שיש בXDA בקושי מצליח ..
    אני רוצה סך הכל שהנוט שלי יהיה עם אנדרואיד 4 ועם רום מהיר שינצל את המכשיר.
    קניתי את המכשיר כי ראיתי אותו אצל מישהו שהוא פריק של הדברים האלה והוא הראה לי ביצועים ודברים ומה המכשיר יכול לעשות כשהוא מנוצל.. והבנתי שאת זה אני מחפש. הבעיה שלי זה השלב הראשוני של הרום והשדרוג של האנדרואיד. כי הבנתי שאם עשית טעות יכול להדפק המכשיר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אתה מכיר מישהו שעשה את זה אז הכי טוב שתעשה את זה איתו.
      בדיוק בגלל הסיכונים אני לא יכול לכתוב כאן מדריכים.

      מחק
  35. היי קניתי גלקסי נוט עם מערכת הפעלה 4.0.3
    והתקנתי מקלדת PERFECT KEYBOARD הלך הכל סבבה פתאום האנשים אומרים לי מגיע להם סימני שאלה במקום אטיות בהודעות שאני שולח
    אנא עזור לי
    תודה רבה

    השבמחק
  36. היי רן. קניתי גלקסי נוט מחנות .הנתונים שלו הם: גרסת אנדרואיד - 2.3.6 גרסת פס בסיס - N7000JHLB1 . מקריאה של התשובות והשאלות הבנתי שאם יש לי עברית תקינה במכשיר הרי שהרום שבו לא מקורי (סמסונג). ולכן לא אקבל עדכונים. א. האם אני יכולה לחזור לחנות ולדרוש רום מקורי ?
    תודה
    שירן

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הרום של פרטנר, הוא מקורי בתאוריה.
      השאלות האלו נשאלו לפני שיצא הרום הזה.

      מחק
  37. היי יש איזו דרך ליצור קשר איתך במייל???

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה יכול לשלוח לי הודעה פרטית בגוגל פלוס.
      מראש אני אומר לך אני לא מספק תמיכה פרטית לאנשים גם לא בתשלום.

      מחק
  38. יש לי גלאקסי נוט gtn7000 אני מחבר אותו לkies והוא אומר שיש לי את הגירסה העדכנית ביותר 2.3.6 אני לא רוצה לעשות את כל הרומים וכל זה אני רוצה מקורי איך אני יכול לדעת מאיזה מדינה המכשיק ואולי לחפש באופן ידני המכשיר כולו באנגלית ללא תמיכה עברית

    השבמחק
  39. שלום
    אני התקנתי בלוטוס למחשב
    ואני מנסה לחבר את הנוט
    הוא מזהה אותו נותן לי מספר להתקין אבל לאחר מכן מודיע לי שמנהל ההתקן של הנוט לא הותקן טוב.אני לא מצליח למצוא מנהל התקן.האם יודע היכן ניתן למצוא מנהל התקן שהנוט שלי יעבוד עם הבלוטוס של המחשב?

    השבמחק
  40. היי רן,
    עדכנו לי את הגרסה החדשה וכמה ימים מאוחר יותר קרה משהו ממש מוזר ... פתאום הSTOR נעלם לגמרי וכול האפליקציות לא נפתחות וכתוב שלא ניתן לפתוח משום שהיישום לא מותקן בטלפון ...
    בנוסף , איך עושים צילום מסך בגרסה הזאת ? (4.0.4)
    מחכה לתשובתך ! (:
    תודה רבה מראש

    השבמחק
  41. הי רן,

    בשעה טובה התקנתי JB סטוק, והסוללה חזרה לביצועי מסך של 2.3 ...

    אני מתקין היום כבר רוקטרום מבוסס על JB ונראה אם הוא יותר טוב, אבל מזמן לא היו לי ביצועי סוללה כמו ביומיים האחרונים על סטוק JB רגיל לחלוטין. המסך יכול להיות דלוק כ- 5 שעות וזה ייקח אולי 50 % סוללה.

    ק.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי ק, הייתי בטוח שאתה עם האייפון 5 והנוט 2 בשלב הזה.

      מחק

  42. האיפון 5 בזבוז כסף וזמן, אין ספק שאפל בבעיה, סוללה נגמרת מהר, מסך קטן ומערת הפעלה בינונית. היה לי שבוע העברתי הלאה במחיר טוב.

    נואט 2 עדיין אין לי .. אבל אין ספק שיהיה, אולי הלילה ארכוש.

    יש לי פינה חמה מאוד לנואט, בשלב זה, זה המכשיר הכי טוב שהיה לי לדעתי.

    ק.

    השבמחק