9.5.12

Flipboard מגיעה לאנדרואיד


סוף כל סוף יש סימני חיים מהאפליקציה הכי אהובה עלי ב-IOS בכלל ועל האייפד בפרט גם לאנדרואיד, האפליקציה הכי נוחה לצרוך חדשות והכי מעוצבת כמו מגזין מכל היישומים שיש באפסטור של אפל.
מי שעדיין לא שמע על היישום, Flipboard היא אפליקציה שמאפשרת לך לייבא מקורות מידע כמו טוויטר, אינסטגרם, גוגל רידר ורבים אחרים היישר לתוך היישום ובמקום להציג אותם כרשומות טקסט משעממות היא פותחת את התמונות שבלינקים ומאפשרת לך לעיין בטוויטר שלך כאילו שהוא מגזין של ספורטס אילוסטרייטד. הכל בפונט נהדר ומרווח ועם קישורים למאמרי המקור. חוץ מהמקורות האישיים שלך פליפבורד אספה המון מקורות חיצוניים של כל תחומי החיים שאתה יכול להוסיף לרשימת המקורות שלך וכך לקום בבוקר ולקרוא עיתון שלם שכולו מלא בחדשות שמענינות אותך ושלי הדברים שאתה מוצא כמשעממים ולא רלוונטים.


פליפבורד יגיע בהתחלה רק עם הגלקסי אס 3 שקיבל בלעדיות זמנית עליו, אבל כמו שאנחנו מכירים את ההאקרים אחת מהגרסאות הראשוניות של האפליקציה כבר דלפה לרשת. הגרסה שדלפה עדיין לא נראית גמורה או שהגרסה הראשונה של אנדרואיד פשוט תהיה עם הרבה פחות אפשרויות מאחותה באפסטור של אפל. מה שלא יהיה זה היישום הכי מגניב שיש והדרך הכי כייפית ומגניבה לצרוך חדשות בטאבלט או טלפון.




אחרי התעסקות של 5 דקות אספתי לי את תחומי העניין שלי וחיברתי את היישום לטוויטר שלי ולפייסבוק שלי והנה יש לי מגזין נהדר לקרוא כל מה שרלוונטי בעולם התוכן שלי וברשתות החברתיות שלי.
אני מאד מקווה שלפני ההשקה הסופית הם יוסיפו כמובן את גוגל פלוס ויתקנו עוד כמה באגים אבל באמת שאין מה להתלונן, זאת הייתה הקילר אפליקיישן של האפסטור מבחינתי והסנונית הראשונה שאומרת לי שאולי לא רחוק היום שאני אוכל לנטוש סופית את האייפד ולצרוך הכל באנדרואיד.

4 תגובות:

  1. ומה עם איזה לינק ל apk כפרה עליך...
    מי שקורא לבד...

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=25866075#post25866075

      מחק
    2. תודה ;)

      מחק
  2. חמוד אבל ב google reader הוא לא ממיין לפי קטגוריות אלא נותן לי את הכל מעורבב.
    יש דרך לגרום לו להציג לפי קטגוריות שמוגדרות לי ב google reader ??
    תודה.

    השבמחק