16.5.11

רשמים ראשוניים: גלקסי אס 2

לאחר זמן רב של קריאה על המכשיר המדובר ביותר השנה (עד עכשיו) סוף כל סוף הנחתי עליו את היד, הגלקסי אס 2 מהרגע הראשון של השימוש בו נותן תחושה של מהירות ושהפעם סמסונג לא התפשרו על שום פרמטר של איכות.
גם בספינת הדגל הזו ישנם כמה גליצ'ים קשים של תוכנה, מסתבר שבסמסונג לא יכולים בלעדיהם אבל הפעם הם לא בדברים החשובים.



המכשיר מהיר כמו שד למרות שלא ראיתי שום יתרון של כח על האטריקס ובדברים מסוימים האטריקס מהיר יותר.
אני צריך עוד יום של שימוש לפחות כדי לחוות דעה רצינית, אז מי שאוהב את הסקירות שלי יודע שאני לא רק אוסף נתונים טכניים ומצלם 100 תמונות של המכשיר, אלא אני אוהב באמת להתקין עליו את כל התוכנות שלי ולהשתמש בו כמכשיר עיקרי בשביל באמת לחוות את היכולות ולגלות את החסרונות שלו. 
בקיצור: בקרוב הסקירה המלאה :-)

למי שאוהב קצת נתוני כח הנה טיזר:



7 תגובות:

  1. מאיפה ניתן לרכוש את המכשיר כרגע?

    השבמחק
  2. אני קניתי מ- vmobile.co.il , חנות מצוינת עם שירות ויחס מעולים.

    השבמחק
  3. או כל כך הרבה סיקורים באתרים שונים, אבל סוף סוף משהו אמיתי :-)
    מחכים לסקירה שלך..

    השבמחק
  4. הסקירות שלך תמיד מעולות!
    אני לא רוצה אפילו להתחיל להשוות לסקירת קומבינטור הארוכה והמייגעת שלא לימדה אותי כלום על המכשיר(בווידאו. את המלל את העתיקו מengadget חח)

    השבמחק
  5. תודה אופק.
    כל אחד והסוג סקירות שהוא אוהב לעשות, יש מקום לכולן.

    השבמחק
  6. איזה גליצ'ים בתוכנה? אני עם המכשיר מה6.5 ולא מצאתי כלום

    השבמחק
  7. אם אתה משתמש ב- live wallpaper של המזג אוויר הלאנצ'ר יתאפס לך כל חצי שעה בערך.
    הבטרייה עד העדכון של ke2 היתה נתקעת על android process עם מעל 50% מעבד.
    ויש עוד הרבה.

    השבמחק