בהתחשב בזה ש-90% מהמשתמשים שלו לא התקינו לאג פיקס ורומים של פיילוט, הם קיבלו מכשיר שעם הזמן נהיה איטי, ג' פי אס שכמעט לא מתפקד ובעיות קטנות אחרות אז כן הוא עונה על ההגדרה. אצלי בחברה יש אותו לכ-10 אנשים וכולם כאחד מאוכזבים קשה, ובגלל שהם לא רוצים להפר את האחריות הם לא נותנים לי ליישר להם את המכשירים.
המכשיר הוכרז באפריל 2010, אז אתה אומר שהייתי צריך להשיאר עם כל הבעיות עד מאי 2010 כדי לפתור את כל התקלות? וזה לא אכזבה? מכשיר צריך להגיע תקין ב-95% ללקוח בהשקה ולא שנה אחרי, תראה איזה יציבות יש למכשירים של HTC .
אני מסכים שלמכשיר היו חבלי לידה. אבל לכל מכשיר (ולכל דבר בעולם) יש יתרונות וחסרונות..
לדעתי ההגדרה של "מכשיר מאכזב" זה מכשיר שיש לו חסרון או פגם ידוע והחברה שיצרה אותו מתעלמת או אינה מוכנה לתקן פגם זה. במקרה שלנו זה אינו המצב שכן חברת סאמסונג שיחררה הרבה תיקונים למכשיר זה.
חוץ מזה שלפי דבריך לא כזה נורא לחכות בין "אפריל 2010" ל-"מאי 2010"...
זה היה אמור להיות 2011, ומי שקנה את המכשיר ולקח שנה עד שהג'י פי אס שלו עבד, זה עונה על ההגדרה של אכזה עצומה אתה לא חושב? זה לא חיסרון ידוע שהתעלמו ממנו שנה? החברה של ה- vibrant חיכו אפילו יותר. שלא לדבר על ישראל שלא קיבלו שום עדכון. אתה יכול להגן עליו עד מחר, חוויית המשתמש של כל האנשים כאן במשרד נוראית ובצדק. יש הסברים ותירוצים בלי סוף. שורה תחתונה אם הם היו קונים HTC הם לא היו צריכים לחכות.
אני מוחה על השימוש בביטוי "גלקסי אס המאכזב", השילוב של השניים במשפט אינו מתקבל על הדעת.
השבמחקבהתחשב בזה ש-90% מהמשתמשים שלו לא התקינו לאג פיקס ורומים של פיילוט, הם קיבלו מכשיר שעם הזמן נהיה איטי, ג' פי אס שכמעט לא מתפקד ובעיות קטנות אחרות אז כן הוא עונה על ההגדרה.
השבמחקאצלי בחברה יש אותו לכ-10 אנשים וכולם כאחד מאוכזבים קשה, ובגלל שהם לא רוצים להפר את האחריות הם לא נותנים לי ליישר להם את המכשירים.
זה כבר אכזבה מהמפעילות שלא מעדכנות את מערכת ההפעלה.
השבמחקב2.3.3 אין כבר לאגים.
המכשיר הוכרז באפריל 2010, אז אתה אומר שהייתי צריך להשיאר עם כל הבעיות עד מאי 2010 כדי לפתור את כל התקלות?
השבמחקוזה לא אכזבה?
מכשיר צריך להגיע תקין ב-95% ללקוח בהשקה ולא שנה אחרי, תראה איזה יציבות יש למכשירים של HTC .
אני מסכים שלמכשיר היו חבלי לידה.
השבמחקאבל לכל מכשיר (ולכל דבר בעולם) יש יתרונות וחסרונות..
לדעתי ההגדרה של "מכשיר מאכזב" זה מכשיר שיש לו חסרון או פגם ידוע והחברה שיצרה אותו מתעלמת או אינה מוכנה לתקן פגם זה.
במקרה שלנו זה אינו המצב שכן חברת סאמסונג שיחררה הרבה תיקונים למכשיר זה.
חוץ מזה שלפי דבריך לא כזה נורא לחכות בין "אפריל 2010" ל-"מאי 2010"...
זה היה אמור להיות 2011, ומי שקנה את המכשיר ולקח שנה עד שהג'י פי אס שלו עבד, זה עונה על ההגדרה של אכזה עצומה אתה לא חושב?
השבמחקזה לא חיסרון ידוע שהתעלמו ממנו שנה?
החברה של ה- vibrant חיכו אפילו יותר.
שלא לדבר על ישראל שלא קיבלו שום עדכון.
אתה יכול להגן עליו עד מחר, חוויית המשתמש של כל האנשים כאן במשרד נוראית ובצדק. יש הסברים ותירוצים בלי סוף. שורה תחתונה אם הם היו קונים HTC הם לא היו צריכים לחכות.