25.5.11

HTC נכנעת ללחץ המשתמשים ופותחת את הנעילות

עדכון 27.5.2011 :   פיטר צ'ו מנכ"ל HTC מאשר הלילה שהמכשירים יהיו פתוחים. לא ברור האם גם הנעולים הקיימים ייפתחו אבל לפחות העתידיים כן.

למי שלא עוקב אחר הקהילה של אנדרואיד באדיקות אולי לא יודע אבל הטלפונים של HTC תמיד היו הידידותיים ביותר עבור קהילות המפתחים, עוד בימים של windows mobile אמרו ב-HTC שאי אפשר לחיות עם המפתחים אבל אי אפשר גם לחיות בלעדיהם.
לאחר 3 שנים מאד רווחיות של HTC כנראה שחשבו שם שאפשר להשקיע יותר במערכת יחסים עם ספקיות הסלולר עכשיו שאנדרואיד הוא במיינסטרים והחשיבות של קהילות הפיתוח והרומים יורדת מבחינה מספרית.
הרבה מאד מהאנשים שמסקרים וכותבים בקהילה ואני ביניהם אמרו ל-HTC שאולי אנחנו מיעוט מספרי אבל אנחנו מיעוט מאד ווקאלי ואנחנו מיעוט מאד משפיע מאחר ולכל אחד מאיתנו יש עשרות אם לא מאות אנשים בשנה שבאים להתייעץ איתו לגבי רכישה או כדי שנסדר להם עברית ודברים אחרים בטלפון.
כאשר HTC השיקה את ה- incredible s וה- desire S והמכירות לא היו בשמיים כנראה חשבו ב-HTC שהבעיה היא רק במעבד מיושן עקב ההסכם שלהם עם קוואלקום שאיחרה מאד לעידן הריבוי ליבות
אבל הנה HTC משיקה את ה- EVO 3D ואת הסנסיישן שלהם חומרה מהשורה הראשונה וגם הם מתקבלים בהתלהבות פושרת למדי, כאשר כל מומחה אנדרואיד וכל מפתח ממליצים לכולם להתרחק מהמכשירים שלהם.
כמות הפעמים בחודש האחרון שנאלצתי להסביר לאנשים שלא תהיה לי שום דרך לסדר להם את העברית בסנסיישן היתה רבה.
כנראה שכמוני היו הרבה בעולם כי היום בבוקר פרסמה HTC בחשבון הטוויטר שלהם את המסר הבא:

"
HTC

4 תגובות:

  1. וכל מי שרוצה לקפוץ עם הפתרון של XTC clip תחסכו לי.
    זה לא הדרך וזה לא מיינסטרים.

    השבמחק
  2. אישית גם אם יחזרו בהם אני אוותר עליהם.
    אם כבר מכשיר פלסטיק סיני אז שיהיה גם במחיר תואם (עדיין הטאוונים הם סינים וטייפה נראית כמו מחנה פליטים).
    אני אשאר עם הקוראנים.

    השבמחק
  3. השיקול היחיד שמולי הוא הקנייה הטובה ביותר.
    זה שלא שמפעלי פוקסקון או אלו של האחרים בסין הם טובים יותר.

    השבמחק