22.5.11

רשמים ראשוניים: Asus Eee Pad transformer

הודות למכירה של מספר מכשירים ישנים הצלחתי להניח את היד על הטאבלט הרציני הראשון של Honeycomb שהגיע לארץ.
אני חייב להגיד שהוא מהיר מאד והמסך נהדר גם אם משתקף בצורה בעייתית אפילו יותר מהאייפד. היצע היישומים במכשיר ובמרקט הוא פשוט עלוב.
המקלדת שמגיעה עם המכשיר שנות אור רחוקה מהמקלדת של האייפד, להקליד עם שתי ידיים בצורה עיוורת כמו שאני יכול עם האייפד פשוט בלתי אפשרי.
היישומים של גוגל עובדים נהדר, אבל נצטרך הרבה יותר מזה כדי להפיק את המקסימום מהחומרה המצוינת הזאת.




23 תגובות:

  1. גם אני רכשתי את המכשיר שלשום, אחלה מכשיר רק שיש לי בעייה שהמצלמה מידי פעם עושה מסך ירוק, קרה לך? לפי דעתי בעיית תוכנה, משהו עם הליבים...

    השבמחק
  2. עדכנת את החומרה?
    יש תיקון למצלמה בעדכון.

    השבמחק
  3. מתי כבר הספיקו לעדכן את התוכנה? אני אבדוק את הנושא, תודה.

    השבמחק
  4. "הרמת לי להנחתה"
    הכתבות הנלהבות על ה-transformer, בעיקר ב-YNET, גרמו לי לחשוב על החלפת הNETBOOK שלי (DELL בן שנתיים כמעט) באופנה החדשה - טאבלט
    אבל כשחשבתי על ההבדל בין iPad2+מקלדת, לבין הtransformer מצאתי רק: (נקודות זכות לטרנספורמר)
    - סוללה חזקה יותר (אבל בד"כ עם מקלדת, יש לי חיבור לחשמל)
    - שקע USB
    - אפשרות להגדלת / זיכרון חיצוני

    אז חוץ מההתלהבות הכללית ממ"ה אנדרואיד, הרי אין לה כמעט יישומים מוכנים לtransformer ודומיו, מה עוד שהמחיר זהה (וגם גודל המסך) לאייפד2

    איפה טעיתי ? / מה החסרתי ?

    ואם אני צודק ואם יש לך גם אייפד2, למה לך transformer ?

    השבמחק
  5. ביום יומיים הקרובים אני אעלה את הסקירה של הטרנספורמר ואתייחס להשוואה ביניהם בחלק הארי של הסקירה.

    השבמחק
  6. בשביל להפעיל את הטלפון כ HOTSPOT אני צריך להיות ROOT ועוד לא התעמקתי בנושא, אין אפליקציה רגילה שעושה זאת.
    אתה מחבר ליובונטו והוא מזהה אותו כדיסק ללא בעיה? מוזר
    ויש לך מושג אם אפשר לחבר מקלדת חיצונית USB ליחידה? היציאה של כבל ה USB המסופק היא זכר וכך גם של המקלדת, קניתי נקבה לנקבה אך הוא לא מזהה ולא מזהה גם זכרון USB

    השבמחק
  7. כן יש אפליקציה שעושה את זה ולא צריך רוט אם יש לך פרויו ומעלה.

    השבמחק
  8. בשביל להעלות באובונטו
    ראה כאן: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1077572

    התגובה של roach2010

    השבמחק
  9. רן, יש לי לג'נד עם 2.1 לחיבור ליובונטו, במכשיר אני רואה שהוא מנסה להפעיל את ASUS SYNC ואחר כך מתלונן שזה לא מתוקן ב PC שלי. התקנתי את ה BETA של UBUNTU אך קבלתי הודעת שגיאה דומה למה שאני מקבל כעת כשממלא את ההוראות ששלחת
    Error: Error stating file '/media/transformer': Transport endpoint is not connected
    Please select another viewer and try again.

    השבמחק
  10. מצטער רוני לי זה עבד, אולי תנסה כאשר לא מסומן לך usb debugging.

    השבמחק
  11. לא עובד.
    1. יש לך מושג מתי יגיע המקלדות
    2. יש לך מושג אם אני יכול להפוך LEGEND אנדרויד 2.1 ל HOTSPOT מבלי להיות ROOT או לחילופין איך הופכים ל זROOT

    השבמחק
  12. אפשר את שניהם:
    בשביל לשתף ללא רוט אתה צריך להתקין מהמרקט את זה:
    https://market.android.com/details?id=com.mstream.easytether_polyclef

    בשביל להפוך לרוט תקרא כאן:
    http://iandroid.co.il/forum/topic5265.html

    השבמחק
  13. זאת בלי תשלום

    https://market.android.com/details?id=com.mstream.easytether_beta

    השבמחק
  14. תודה, מכיר והשתמשתי בעבר, אך זה רק ל USB וכיוון שאי אפשר להתחבר USB ל EEE PAD או לפחות אני לא מצליח אז צריך לעשות THETHERING על WIFI וזה מחייב ROOT

    השבמחק
  15. נתתי לך גם לינק למדריך לרוט
    ויש באותו פורום של iandroid גם מדריך נוסף לרוט.
    גם כך הגיע הזמן שתתקין רום מתקדם יותר.
    יש רומים של 2.2 ויש אפילו בטות של 2.3

    השבמחק
  16. חיכיתי שתעבור שנה מהרכישה כי הבנתי שזה פוגע באחריות וכעת אני בסדר. חוזר לארץ מחר ואנסה

    השבמחק
  17. מצרף לינק לסקירה טובה מלאה (מאנגליה) נוספת שמצאתי - כולל סיקרה גם למקלדת
    http://www.trustedreviews.com/Asus-Eee-Pad-Transformer_Laptop_review

    השבמחק
  18. כבר סקרתי את המקלדת בפוסט אחר...

    http://www.gadgetisrael.com/2011/06/blog-post_14.html

    השבמחק
  19. היום קיבלתי את הטאבלט אסוס והאינטרנט לא מתחבר לי משום מה אני אשמח לקבל תשובה כמה שיותר מהר

    השבמחק
  20. איזה תשובה אתה מחפש?
    מבלי להכיר את הגדרות הנתב אינטרנט שלך והאם הגדרת את הטרנספורמר נכון איך אתה מצפה לעזרה?

    השבמחק
  21. אני נכנסת לוואי פיי אך זה לא נכנס לי לאף אחד מה עושים?

    השבמחק
  22. זה נשמע כאילו המכשיר שלך לא מקבל הגדרות DNS
    זה משהו שמצריך בדיקה טכנית מעמיקה.
    תחזרי לחנות שקנית ותבקשי שיראה לך אם אצלו זה עובד.
    כאלטרנטיבה לשם הבדיקה תגשי לסניף של מקדונלדס או משהו ותבדקי אם ברשת אלחוטית אחרת זה כן עובד.
    חייבים נתונים להצלבה כדי לעלות על הבעיה.
    מכיוון שאין לי שום נתונים ממשיים מהתיאורים שלך אין לי איך לעזור.

    השבמחק
  23. טוב תודה..

    השבמחק