17.5.11

סקירה: גלקסי אס 2



הגלקסי אס 2 הוא הטלפון המדובר ביותר בבלוגוספרה של טלפונים סלולרים כבר כמה חודשים, הסיבה לזה שאין לשום חברה אחרת כולל אפל את ה-TTM שיש לסמסונג ( time to market ) מהרגע שסמסונג מזהה קפיצה טכנולוגית ועד השלב שבו היא מוציאה מוצר איתה לשוק הוא לא פחות ממדהים. ראינו עדות קודמת לזה כאשר לאחר ההשקה של אייפד 2 סמסונג הצליחה להכריז פחות מחודש אחרי על גרסה דקה יותר וחזקה יותר וכבר הגיעה איתה לכנס google I/O וחילקה אותה לאחד מהקהלים הביקורתיים והטכניים ביותר שניתן למצוא.
כאשר מוטורולה הכריזה על האטריקס ו-LG הכריזה על האופטימוס 2 היה ברור שסמסונג תצטרך להתעלות עליהם לפחות בכל הקשור למפרט. תוך כדי תנועה סמסונג הודיעה שהיא משנה את המפרט ממעבד עם ליבה כפולה של 1 גיגה הרץ כמו המוטורולה והאל ג'י ל- 1.2 , מוטורולה הבטיחה וידאו ב- 1080P עם תיקון עתידי והנה הגלקסי אס 2 מגיע איתו הישר מהקופסה. אל ג'י שמו רק 512 ראם אז סמסונג תשתווה למובילה ולה יהיה גיגה ראם. אם המסך שלה לא היה מוביל מספיק אז היא תיקנה כמה בעיות בסופר אמולד והוציאה את הסופר אמולד פלוס.
בדרך להצלחה עם הגלקסי אס 2 לסמסונג יש גיבנת להתמודד איתה לאחר הבעיות הקשות שהיו עם מערכת הקבצים הישנה שגרמה ללאג ועם בעיות הג'י פי אס בגלקסי אס  הראשון. סמסונג כבר הוציאה תיקון מהותי אחד וגם עדכון לקושחה של המצלמה בתגובה לבעיות שצפו בהשקה, ניכר שהם הבינו את הקהל התובעני של הסופרפונים והחליטו שהפעם הם לא מחכים לביקורות ויהיו עדכונים מהירים.
כאשר אתה רוצה למכור 10 מליון יחידות של כל מוצר אלקטרוניקה אתה חייב להשיק אותו בכל שוק אפשרי ואתה חייב שהוא יהיה מושך בעיני כל הקהלים, לכן חוץ מכל המפרט סמסונג גם השיקה את הממשק החדש שלה כדי שכל בעלים של גלקסי אס 1 לא ממש יוכל לעמוד בפיתוי.

החומרה:

  • מעבד - Dual-core 1.2GHz ARM Cortex-A9 processor Mali-400MP GPU with Orion chip-set
  • זיכרון - 1 גיגה ראם, ו-16 גיגה אחסון נאנד פנימי ( יש גם דגם עם 32 גיגה)
  • מסך - מסך סופר אמולד פלוס 4.3 אינץ' ברזולוציה של 480*800 עם הגנה של גורילה גלאס.
  • מצלמה - 8.0 מגה פיקסל עם מצלמה קדמית של 2.0 מגה פיקסל , צילום וידאו של 1080p ומייצב תמונה אופטי.
  • כרטיס רשת אלחוטי בתקן N
  • רדיו FM
  • סוללה של 1650 MAH 
  • תומך בתדרים של כל המפעילות בארץ כולל פלאפון עם 850/2100 900/1900/1800/
  • GPS - כולל AGPS
  • משקל - 116 גרם
  • קישוריות - חיבור DLNA לטלוויזיות תומכות לשידור דטה.
  • וידאו - לטלפון תמיכה רשמית במגוון רחב של קודקים MP4/DivX/XviD/WMV/H.264 עד ל-720p על המכשיר עצמו.
  • נתוני קרינה -  0.16 לראש לפי המדד האמריקאי ו- 0.338 לפי המדד האירופי.



 הסיפור של החומרה כאן הוא מאד מרשים, הסוני ארק דק יותר, הרזולוציה, המעבד הגרפי של האטריקס והספיקר טובים יותר, אבל הגלקסי אס 2 הוא החבילה השלמה ביותר של חומרה שאי פעם הגיעה לסלולאר.
הוא מהיר כשד, יש לו מסך פנומנאלי גם תחת אור יום מלא, הספיקר שלו מצוין ויש לו המון זיכרון פנוי לשימוש היישומים.
המצלמה שלו פשוט מעולה נופלת רק מהסוני בסטילס ועולה עליה בוידאו. הטלפון דק בצורה מרשימה מאד הגם שיש לו גיבנת קטנה באיזור הספיקר שלא ממש מספק עוצמה מספקת כדי להצדיק את העיצוב המוזר.
כמו הגלקסי אס הראשון והנקסוס אס, עיצוב בעיני סמסונג זה בעיקר עובי ומלבן שחור בלי סגנון ובלי אופי. לא היה מזיק להם לקחת עמוד מהספר של סוני.
הכפתור בפרונט מצוין, הכפתורים של הווליום קטנים וממוקמים בצד שמאל מה שמאד לא נוח לשימוש, הכפתור של הפאוור כמו בנקסוס אס, קטן ולא נוח. המזל הוא שניתן להעיר את הטלפון מהכפתור הגדול בחזית.
נתוני הקרינה שלו פנומנלים, הייתי חייב לצלם לכם את העמוד מהספר כדי שתאמינו. בסה"כ החומרה היא כל מה שרציתי שתהיה, ואחרי שאנדרואיד יתמוך בריבוי ליבות היא עוד תקפוץ שוב מדרגה ותהיה אף טובה יותר. הסוללה שלו רחוקה מאד מהשטויות שכתבו בבלוג אמריקאי מפורסם אחד ואחרים שהעתיקו מהם, הם טענו שהיא מחזיקה יומיים ללא בעיה, כמו שניתן לראות בתמונה למעלה, ב-9 בערב אני מגיע ל-37% סוללה וזה לא היה יום עמוס ובלי ניגון וידאו בכלל. אחרי הרצה של עוד כמה ימים היא אולי תעלה בעוד 5% אבל בפירוש יש להשגיח על הסוללה ולא להשתמש בלי חשבון, עדיף שיהיה לכם juice defender מותקן. בסה"כ ציון 9 לחומרה.







תוכנה:
תוכנה כמו תמיד אצל סמסונג זה אוסף של ניגודים, מצד אחד הם השיקו עם המכשיר הזה את טאץ'וויז 4.0 שכמו שניתן לראות בתמונות למעלה, מכיל המון הפתעות חיוביות, ממנגנון ווידג'טים שנותן לך פריוויו קטן עליהם לפני בחירה, ועד רקע חי שמעדכן לפי מזג האוויר באותו רגע במיקום שלך.
סמסונג חילקה עוד הרבה מתנות בפנים, ישנו עורך תמונות מצוין ובונה סרטי וידאו חביב (בכוונה לא קראתי לו עורך) שמאפשר קיבוץ תמונות או וידאו, הוספת פסקול והעלאה ליוטיוב. עם התוספות האלו סמסונג מתאימה את עצמה לאפל בתחום הזה למרות שהיישומים המקבילים באפל הרבה יותר איכותיים. הם הורידו את היכולת לסדר מחדש את האייקונים במגירה לפי שם וחבל.
כמו תמיד היו הרבה גליצ'ים של תוכנה בהשקה, הגרסה הראשונה של הרום שהושקה היתה KDD והיו המון מצבים שבהם היה פרוסס שתפס 75% אחוז זמן מעבד בלי סיבה.  נראה שסמסונג יצטרכו עוד כמה עדכונים כדי לתקן את הבאגים.
סמסונג הוסיפה תמיכה בכל מיני gestures שכבר הראיתי בפוסט קודם בבלוג, היכולת להזיז את הטלפון פיזית בזמן שאתה מחזיק אייקון לחוץ ולראות אותו עובר בין מסכי הבית וכו', הגימיק נחמד אבל יותר לשם הדגמות לחברים מאשר שימושיות אמיתית. דבר מאד שימושי הוא נגן הוידאו של סמסונג, הוא הטוב בשוק עם תמיכה מלאה בכל הקודקים כולל MKV ללא ספק יתרון גדול.
דבר חביב מאד שיש בסמסונג, התוכנה של הדואר אוספת אליה גם SMS וכך אתה מקבל אל האימייל גם תוכן SMS והוא נשמר ומתויק בגיבויי דואר שלך, דבר פשוט אבל מאד שימושי.
לסיכום התוכנה אומר שמבחינת תכונות ואפשרויות הטאץ'וויז עשה קפיצה מאד מרשימה קדימה עם שלל של אפשרויות ותוכנות נלוות שמשלימות לחוויה סלולרית מעולה, חבל שיש את הבאגים שקצת מעיבים על השמחה הכללית. הגלקסי אס 2 מגיע עם ג'ינג'רברד 2.3.3 שכולל את סבב תיקון הבאגים הלפני אחרון של גוגל ובעצם מקפיץ אותם לפני הסוני ארק ורק מאחורי הנקסוס אס שהוא בנם המועדף של גוגל. נקווה שטאץ'וויז 4.0.1 בדרך.




סטטוס עברית ופריצה:

תודות לבני דודנו בארצות השכנות יש כבר רום שתומך ערבית על ידי Madmack מפורום XDA ( לינק ) מה שאומר שיש יישור לימין, יש גם פריצה קלה מאחר והבוטלואדר לא נעול. בסוף שבוע הבא יגיע גם הריקברי של קלוקוורק וישלים תמונה של מכשיר ידידותי למפתחים ולמשתמשים הכבדים שאוהבים לשנות ולהתאים את המכשיר לטעמם האישי. 2 נקודות לזכות סמסונג.










מצלמה:

המצלמה של הגלקסי אס 2 פשוט נהדרת, מאיכות הצילום כפי שניתן לראות למעלה ועד תוכניות צילום נרחבות לצלם החובב שיודע לשחק בהגדרות ועד צילום פנורמי שכלול באפשרויות. הצילום באור יום היה חד ונקי התגובה של הלחצן מהירה ונוחה, רק חבל שאין כפתור יעודי למצלמה. המצלמה מצלמת ב-8 מגה ובוידאו ב- 1080P וכפי שניתן לראות אפילו את הידיים הלא יציבות שלי המייצב האופטי הצליח להחזיק לא רע. בצילום לילה כמו כל מצלמה סלולרית הצילומים לא אידאלים ולא ממש באותה רמה של הסוני.
גלקסי אס 2 מעל הסוני ארק

גלקסי אס 2 מתחת למוטורולה אטריקס

גלקסי אס 2 מימין ומוטורולה אטריקס משמאל


התחרות:

כאן בעצם החלק הקשה בסקירה, מאד קשה להשוות את המכשיר הזה לאף אנדרואיד אחר, מכיוון שבסקאלה שלו יש בעצם רק אחד כרגע, אני אשווה אותו למוטורולה אטריקס עם אזכורים לסוני ארק היכן שרלוונטי.
  • מסך - המסך של סמסונג טוב באור יום גם מהאטריקס וגם מהסוני, הרזולוציה של האטריקס גבוהה יותר ובגלישה בדפדפן זה הרבה יותר קל לקרוא באטריקס. במסכי הבית ובצפייה בתמונות הסמסונג הכי טוב, בצפייה בוידאו הסוני והסמסונג שמים את האטריקס מאחור. הצבעים במסך האמולד פשוט חדים ומרשימים. יתרון אחד לאטריקס זה רמת בהירות גבוהה יותר, בחדר חשוך האטריקס בולט מאד עם רמת בהירות מאד מרשימה.
  • מערכת הפעלה - האטריקס מגיע עם פרויו 2.2.2 בעוד שהסוני מגיע עם 2.3.2 והסמסונג עם 2.3.3 כמובן שכל הגרסאות לא תומכות ריבוי ליבות עד שנקבל אם בכלל עדכונים ל- Ice cream sandwich .
  • ביצועים - הסמסונג משיג תוצאות מאד מרשימות בתוכנות של מבחני ביצועים ובכלל מרגיש מהיר יותר מהאטריקס, במשחקים עתירי גרפיקה דווקא האטריקס מרגיש מהיר יותר. הביצועים של הטגרה בגרפיקה הם הטופ שבטופ כיום. מכיוון שמשחקים הם חלק קטן מאד אצלי, כאן הסמסונג לוקח אבל לא בהרבה, שניהם תותחי על.
  • מצלמה - הסמסונג טוב בהרבה מהאטריקס בכל פרמטר שהוא, גם לאחר ההאק שסידר 1080P למוטורולה המייצב העדיף  והאיכות אצל הסמסונג, בתמונות הסוני טוב מהסמסונג אבל החולשה אצלו היא  בוידאו הודות למעבד ומעבד גרפי חלשים.
  • שידור וידאו - לסמסונג יש תמיכה בשידור דרך יציאת ה-USB עם כבל שלא מסופק ומתאם חיצוני כדי להטעין תוך כדי, האטריקס והסוני משדרים דרך יציאת HDMI גם מולטימדיה וגם את המסך עצמו, ללא ספק ניצחון גדול לסוני והאטריקס.
  • מימדים - המסך של האטריקס קטן יותר והניצול שטח שלו טוב יותר, הסמסונג גדול ומרווח יותר אבל דק בהרבה מהאטריקס, הסוני והסמסונג הם באותו משקל 116-117 גרם, למרות שהסוני מרגיש דק יותר מהסמסונג. האטריקס שוקל 135 גרם וללא ספק קטן יותר וכבד יותר.
  • ספיקר - הספיקר של האטריקס מעולה והספיקר של הסוני פנומנאלי, הסמסונג סביר מאד אבל מתמודד כאן מול הטובים ביותר ומפסיד.
  • חופש שימוש - הסוני מגיע עם בוטלואדר פתוח וכנ"ל הסמסונג, האטריקס הוא הטלפון הכי נעול ומסוגר בשוק וחבל, ללא ספק יתרון גדול לסמסונג והסוני, בבלוג הזה ממליצים על טלפונים ידידותים לקהילה.
  • גימיקים - הסוני מגיע עם המצלמה היחודית, והיחידה שמצלמת טוב בתאורה חלשה ומשדר את המסך שלו ב- HDMI לרוחב ובמסך מלא. האטריקס מגיע עם הוובטופ שיותר חביב משימושי ועם קורא טביעות אצבע שחוסך את הקשת הקוד המתישה, הסמסונג מגיע עם התמיכה הטובה ביותר בקודקים של וידאו, אין כאן איך להשוות אז רק אזכרתי אותם כדי שכל אחד יצביע מה יותר חשוב לו.
  • הסקין - הטאץ'וויז של סמסונג מלא תוכנות ויתרונות ומתחיל להתקרב ל-HTC הסקין של מוטורולה הוא ממש לא מרשים ואפילו חיסרון גדול, הסקין של הסוני מצוין, ניצחון קל לסמסונג.
תראו, בסופו של דבר כמה שאני אסקור תכונות וביצועים הלא לא בגלל זה תבחרו בין שני המכשירים המדהימים האלו. המוטורולה עבר כל כך הרבה קיסטומים שהוא לא תומך בתוכנות לצילום מסך ולא ב- droidwall העדכני, והנעילה של הבוטלואדר מאד מייאשת. מהצד השני בגלל שהוא כל כך מטוייב אין לו את הצרות והבאגים שיש לסמסונג, אין ספק שהמוטורולה קרוב יותר לסוני ואפל מאשר לסמסונג באיכות ההשקה שלו אל השוק, מהיום הראשון אצלי הוא תיקתק כמו מכונה משומנת ולכן גם השכיח ממני לעיתים את הכעס על הבוטלואדר. הסמסונג מלוטש יותר עם תוכנות עזר מעולות, המסך והמצלמה שלו עדיפים בעיני בהרבה וכל התוכנות שאני אוהב רצות עליו מהר יותר. הבעיות של הדפדפן והאלחוטי בסמסונג מאד מרגיזות אבל יכולות גם להיפתר בקלות בעדכון איכותי או עם עזרה מידידינו ב-XDA.
המשקל והעובי הם יתרון ברור לסמסונג. הסקין של הסמסונג עדיף בהרבה על המוטובלור של מוטורולה שהוא הטלפון שהכי הייתי רוצה עליו cyanogenmod rom בגלל שאין שום דבר בסקין שלו שאני אתגעגע אליו. אני אשאיר לכם להחליט מה יותר חשוב לכם ואני אחכה עוד שבוע שבועיים לפני שאגבש החלטה סופית, אבל בוא נגיד שאני אלך עם הסמסונג כטלפון ראשי לפחות בזמן הקרוב.


לסיכום:
הגלקסי אס 2 הוא טלפון פנטסטי עם חוויית שימוש מעולה וביצועים שלא נראו בטלפון סלולרי מלבד האטריקס, יש לו באגים שאני מקווה שיתוקנו בקרוב. מגוון היתרונות שלו הוא הטוב בשוק, סמסונג תיקנו כל מה שהרגיז כל כך בסטוק של הגלקסי אס הראשון, ממערכת הקבצים ועד הסקין, מהג'י פי אס ועד הפלאש והרזולוציה של המצלמה. ישנן סיבות שונות להתלבט בינו לבין האטריקס אבל אין שום סיבה לא להמליץ על הגלקסי הזה כאחד משני הטלפונים החזקים ביותר בעולם כיום.


61 תגובות:

  1. אחלה סקירה! גרמת לי לחשוב יותר על הקניה שלו ולא ללכת עליו בלי לחשוב פעמיים
    משום מה אצלי בראש הוא מכשיר מושלם בגלל הטראלאלה שעשו סביבו
    אבל משהו אחד לא הבנתי: איך החווית שימוש הכללית בו? באיזה טלפון הכי אהבת להשתמש מהאוסף שיש לך?

    השבמחק
  2. חוויית השימוש בו מעולה, קצת קשה לי לענות לך על זה כי כל טלפון טוב בדבר אחר, באופן יחסי לזמן שהוא יצא הנקסוס אחד היה הטלפון שהכי נהניתי ממנו.

    השבמחק
  3. כל הכבוד על הסקירה ממש נהניתי לקרוא
    האם זה נכון שהמעבד שלו יחסית נחות בהשוואה למעבד ה טאגרה של NVIDIA ?

    השבמחק
  4. יש מחקרים שטוענים שהטגרה חזק יותר, אבל זה כמו ההבדל בין לקבל ציון 94 או 99 במבחן.
    גם אם הטגרה חזק יותר אז הפער די שולי, האופטימיזציה של התוכנה מול החומרה משפיעה הרבה יותר.
    בגלל זה האסוס טרנספורמר מוציא הרבה יותר מהמעבד הזהה מאשר ה-XOOM למרות שיש להם אותם נתוני חומרה.

    השבמחק
  5. מה ההמלצה שלך המכשיר הזה או הסנסיישן?

    השבמחק
  6. מכיוון שאף אחד עוד לא החזיק סנסיישן אז קשה להגיד.
    בכל מקרה אני לא ממליץ על שום מכשיר עם בוטלואדר נעול שלא ניתן לסדר בו עברית בקלות.
    אני מת על HTC אבל הם קצת זרקו אותנו מתחת לאוטובוס עם הנעילה הזאת ובלי תמיכה מובנית בעברית.

    השבמחק
  7. תודה על התגובה המהירה.ורציתי גם לדעת אם הממשק שלו נראה מספיק טוב ומספיק איכותי ומגיב טוב כדי לתת אלטרנטיבה ראויה לסנס החדש של HTC כי הממשק של הסנס החדש הוא אחד היפים ביותר שראיתי ויש בו יחסית הרבה אפשרויות שhtc נותנים למכשירים שלהם.

    השבמחק
  8. הממשק של סמסונג החדש מעולה אבל עדיין HTC שנות אור קדימה לפני כולם.
    אני מת עליהם אבל לא מוכן לקנות מכשיר נעול.

    השבמחק
  9. אפשר לציין שה אטריקס ישלו רק פרויו שממש לא מותאם ל כפול ליבות.

    השבמחק
  10. גם ג'ינג'רברד לא מותאם לכפול ליבה בשום צורה שהיא.
    רק ICS יהיה מותאם לריבוי ליבות.

    השבמחק
  11. כתבה מעולה. אפשר לפרט על החדות של המסך. יש לי כרגע מיילסטון והוא הרבה יותר חד מה גלקסי 1 , הדבר השתפר?

    השבמחק
  12. המסך אכן יותר חד אתה יכול לקרוא על ההבדל כאן: http://www.gadgetvenue.com/super-amoled-explained-02222911/

    השבמחק
  13. הי, איפה ראית שיש לסמסונג Image Stabilization בחומרה? אני מחפש טלפון אנדרואיד עם מייצב בנרות..

    השבמחק
  14. לא זוכר היכן קראתי את זה, כאשר אספתי חומר לסקירה ראיתי את זה באחד מהמקורות.
    וכאשר ראיתי שבאותו וידאו מאותו מקום האטריקס רעד והסמסונג לא לקחתי את זה כאישור.

    השבמחק
  15. http://samsunggalaxys2review.org/samsung-galaxy-s2-the-all-in-one-package

    השבמחק
  16. טוב רן הדלקת אותי...
    איפה הכי משתלם לרכוש את המכשיר?

    השבמחק
  17. http://androidstore.co.il/he/76/ShowProduct.aspx
    מעולים

    וגם

    http://www.vmobile.co.il/?view=products&id=293686

    השבמחק
  18. יצא למישהו לבדוק עם הGPS אובד כמו שצריך?

    השבמחק
  19. ואוו המחיר שלו עדיין מטורף, אחכה שירד לסביבות ה- 2500-3000.

    השבמחק
  20. רן, תודה רבה על הסקירה. רק תיקון קטן, הדעה הרווחת היא דווקא שמעבד הExynos חזק בהרבה מהtegra וזה נראה בכל מבחן ביצועים שנעשה עד היום.

    בנוגע לליבה הגרפית, הmali-400 גם נחשב לחזק יותר, אך היתרון הגדול של הtegra הוא שנכתבים משחקים במיוחד עבורו אשר עוברים אופטימזציה ומנצלים אותו טוב יותר

    השבמחק
  21. תודה רבה!

    היתי ונשארתי נעול על הגלקסי 2 והכתבה חיזקה את זה :)

    השבמחק
  22. הוא יותר טוב מהנקסוס S לא הצלחתי להבין?

    השבמחק
  23. בוודאי
    הוא שנות אור יותר מהיר מהנקסוס אס.
    יש לו פי 2 זיכרון ראם ומעבד הרבה יותר מהיר ומעבד גרפי מדור אחד קדימה.

    השבמחק
  24. למה אתה משווה את זה ל ASTRIX . ולא ל Sansaion או משהו בסגנון .

    השבמחק
  25. א. כי הם דומים, שניהם עם מעבד עם ליבה כפולה וגיגה זיכרון.

    ב. הסנסיישן עוד לא הגיע לארץ ולכן לא זמין להשוואה.

    ג. הבלוג הזה עוסק בהשוואות מעשיות ולא כאלו תיאורטיות שסתם כוללות איסוף סטטיסטיקות.

    השבמחק
  26. רן סקירה מעולה!! גם מראה מה המכשיר וגם ההשוואה בין שלושת המכשירים מצוינת!
    כל הכבוד ותודה!
    רק דבר אחד נראה לי שכחת לציין זה גודל המכשיר והמסך..מכשיר כמו הגלקסי 2 פשוט ענק בגודל, גם ארבע אינץ' זה די גדול אז 4.3 עוד יותר! ולחלק מהאנשים זה כן חשוב גודל המכשיר\מסך.

    השבמחק
  27. הי לידור, זה מסוג הפרמטרים שהקהל שלי יודע להשוות לבד.

    השבמחק
  28. לא יודע אני דיי סגור על הסנסציה

    השבמחק
  29. אם לא חשוב לך בוטלואדר פתוח ועברית הוא אכן מכשיר מאד מרשים.

    השבמחק
  30. galaxy s קונים בחו"ל עם ANDROID 2.2, ראינו שבלי להחליף רום אפשר
    לקרוא SMS בעברית והאינטרניט העברית בסדר וגם אפשר להוסיף מקלדת עברית . האם גם ב S2 שקונים בחו"ל (לא אסייתי) אפשר לעשות כל מה שנזכר לגבי ה S למעלה ?

    השבמחק
  31. לא, חלק מהמקלדות לא עובדות על ה- s2, לקרוא SMS בעברית אין בעיה , לפעמים בחלק מהמכשירים צריך להתקין תוכנת SMS מהמרקט כדי לשלוח בעברית.
    כמו Go sms

    השבמחק
  32. היי רן, האם יש סיכוי לראות השוואה כעת מול הסנסיישן שכבר יצא לשוק?
    מאוד מסקרן.
    ראתי השוואות מולו והגלאקסי לקח באופן גורף בביצועים חוץ מאיכות הצילום שבה הסנסיישן לקח בהליכה.

    השבמחק
  33. אמיר, כיוון שהסנסיישן טרם הגיע לארץ, תן בינתיים קישור לכתבות ההשוואה בין SGS2 לסנסיישן.

    רן, אני הבנתי כי הסנסיישן יצא עם בוטלאודר פתוח, מה שמבטל את החיסרון העיקרי שציינת של הסנסיישן - האם נכון ?

    השבמחק
  34. המצלמה של הסנסיישן טובה מאד אבל לא טובה יותר.
    הבוטלואדר אמור להיפתח אבל עדיין כל המכשירים שיצאו כבר למכירה עדיין נעולים.
    יש לו גם בעיות סוללה וספיקר ש-HTC פשוט מסרבים לתקן כבר כמה דגמים ברצף.

    השבמחק
  35. כן רן, אבל הממשק SENSE הוא פשוט חוויה אחרת...
    כשמתרגלים אליו (יש לי DHD) קשה לחזור אחורה.

    לגבי ההשוואה :
    חלק 1 :
    http://www.youtube.com/watch?v=jr6ejs6cdMU&feature=related

    חלק 2 :
    http://www.youtube.com/watch?v=K8bOftp-BsQ&feature=related

    והשוואת התמונות באתר עצמו (לדעתי הבדל עצום בוידאו) :
    http://www.smartphoneenvy.com/featured/face-off-htc-sensation-vs-samsung-galaxy-s-ii/

    השבמחק
  36. היי רן רציתי לדעת אם יש כבר איזה רום טוב בעברית שעדיף על הממשק הקיים של סמסונג?

    השבמחק
  37. יש רק רום אחד עם ממשק בעברית, של vmobile שהם מוכרים.
    עד כמה שאני יודע הוא עדיין מבוסס על רום ישן KDD.
    יש כבר רומים עם תיקוני עברית של יישור לימין וכו' בפורומים.

    השבמחק
  38. מה זה בעצם אומר רום ישן?אני ממש לא מבין בזה.זה פשוט אולי ילך להיות מכשיר האנדרואיד הראשון שלי ואני רוצה להינות מהממשק כמה שיותר.

    השבמחק
  39. המכשיר כאשר הוא יצא הגרסה שלו היתה KDD מאז סמסונג הוציאה עדכונים ותיקונים למכשיר עד שהיום הגרסה המעודכנת ביותר היא KF2 .
    הממשק זהה לחלוטין אז לא תהיה לך בעיה בכל מקרה.
    אם אתה חייב ממשק בשפה העברית אז תסתפק בשלהם.
    אם רק תמיכה בעברית לכתיבה וקריאה זה מה שחשוב לך אז אתה יכול לעדכן לגרסאות חדשות יותר.

    השבמחק
  40. היי רן, עכשיו שיש לך את המכשיר כבר תקופה לא קצרה,
    איך המכשיר ? "זה כדאי" ? מה אתה אומר באופן כללי ?

    השבמחק
  41. כדאי בהחלט, עדיין המכשיר הכי מהיר שראיתי, הבטריה טובה ואני לא רואה את עצמי מחליף אותו.
    הסנס קצת חסר לי אבל גיליתי עוד הרבה פנינים בפנים שלא ראיתי בסקירה.
    בהחלט מומלץ.

    השבמחק
  42. תודה על התשובה (המהירה) :)

    השבמחק
  43. לדעתי החווית משתמש גרועה חעומת הסנס של htc פשוט למרות כל החידושים.

    השבמחק
  44. חוויית המשתמש לא רק שהיא לא גרועה היא אפילו טובה.
    גם אני מעדיף את הממשק של הסנס 3 זה לא הופך את סמסונג למוטורולה או אל ג'י.
    עדיין הממשק שלהם הוא מקום שני ועם הרבה מאד יתרונות.

    השבמחק
  45. היי רן,
    סקירה מעולה (בניגוד גמור לסקירה של נענע שהשוו אותו לאייפון 4)
    רציתי לדעת אם תוכל להגיד לי איזה מכשיר הכי משתלם מבחינה כספית (לא אכפת לי שיעלה הרבה העיקר שיהיה שווה את הכסף)
    בני

    השבמחק
  46. מבחינת יחס של איכות מול עלות זה הגלקסי אס 2, אם אתה לא לחוץ על ביצועים עכשיו זה זמן מעולה לקנות נקסוס אס, הוא כבר בן חצי שנה והמחירים שלו נמוכים יחסית לתמורה.

    השבמחק
  47. היי...ממש נהניתי מהסקירה..ומה שנכון נכון...רכשתי אותו לפני שבוע ואני באמת מרוצה ממנו
    רק שהסוללה היא לא מה שהבטיחו!!!היא מתרוקנת די מהר והשימוש שלי סביר
    ניתן להאריך את חיי הסוללה עי הכהת המסך ועוד כל מני אבל אז זה מוריד את כל הכייף מהכשיר וגם לא ממש יעיל.שמעתי שעומדים לעדכן את הגרסה לגבי הסוללה...ידוע לך משהו?

    השבמחק
  48. שלום רן בהחלט אחלה כתבה...
    רציתי לשאול אם אתה יכול לפרק לגבי הרום או לתת איזשהו קישור שמסביר לעילגים וחדשים כמוני...
    איך מחליפים רום? ומה זה אומר שהמערכת תהיה שונה או שפשוט יתוקנו כמה באגים ומהערכת הפעלה תהיה זהה....
    דבר נוסף מה ההגיון לייצר פלאפון עם 2 ליבות כשכרגע המערכות יכולות לתמוך רק ב1.. האם הרום הוא הדבר שאמורים להחליף כדי שישנה את זה?
    האם הרום זה העדכון גרסה שיש בהגדרות המכשיר? או משהו מסובך שאמורים לעשות

    השבמחק
  49. החלפת רום כוללת סיכונים מהותיים אם אתה מחליף לרום לא מקורי (שיש בו למשל תיקונים לעברית ובאגים) בלי להבין מה אתה עושה. תוכל למצוא מלא מדריכים לזה ב- www.iandroid.co.il/forum .
    לגבי הליבה הכפולה מה שכתבת הוא רק חצי הסיפור.
    כי חוץ מהליבות של המעבד הראשי יש גם את הליבות של המבד הגרפי והן עובדות כבר עכשיו.
    אם תחזיק גלקסי אס 2 ליד גלקסי אס 1 זה כמו להחזיק מכונית מירוץ ליד טויוטה יאריס.

    השבמחק
  50. רן שלום.
    רכשתי גלקסי S2 בארה"ב, התקינו לי בארץ רום והורדתי מקלדת והכל בסדר.
    בהתקנה הראשונית לכשנדרשתי, הכנסתי את חשבון ה GMAIL שלי. בעוד שהמכשיר למעשה מיועד לבתי שלה יש כתובת GMAIL אחרת, הוספתי את חשבונה אך אני לא יכול להסיר את חשבוני אלא ע"י "שחזור הגדרות יצרן".
    1. האם יש דרך אחרת להסיר את חשבוני מהמכשיר?
    2. אם אין, האם השחזור הזה יפגע ברום שהתקינו לי (יישור עברית)?
    3. אם אשאיר המכשיר עם שני חשבונות ואח"כ ארכוש מכשיר נוסף עבורי, ואכניס בו שוב את חשבון הGMAIL שלי (ז"א שיופיע בשני מכשירים, מה המשמעות של הדבר?

    תודה ארוכה מראש לשאלה ארוכה.
    ברון

    השבמחק
  51. הי ברון,
    1. אין דרך אחרת שאני מכיר.
    2. ניתן להשתמש בתוכנת גיבוי כמו my backup pro כדי לגבות ולשחזר הכל אחרי החזרה להגדרות יצרן.
    השחזור לא יפגע לך ברום או בתיקון עברית ב-99% מהמקרים אם הוא הותקן נכון.
    3. אין בעייה להיות עם אותו חשבון בשני מכשירים ואין לזה שום השפעה שלילית חוץ מהיכולת של הבת שלך לקרוא את המיילים שלך :-)

    לי יש אותו ג'ימייל ביותר מ-6 מכשירים.

    השבמחק
  52. תודה, אתה זריז וברור.
    אחלה
    ברוך

    השבמחק
  53. יש לי אותו ואני מבסוט עד לשמים חוץ מדבר אחד שנירא לי שזה בעיה רק אצלי הוא לא נותן לי לעשות את כל הדברים שהוא צריך לעשות

    השבמחק
  54. מה לגבי הHD Dock? לא מוביל בעצם את העדיפות בענק לאטריקס?
    אני מתלבטת בין שניהם..

    השבמחק
  55. ממש לא.
    ה-HD DOCK ממש לא עובד מושלם, המסך של הגלקסי אס 2, טוב יותר, הוא יותר מהיר והוא כבר מאושר לאנדרואיד 4.0 ואילו האטריקס עדיין לא.

    השבמחק
  56. אני לא מבין אפשר לפרוץ או לא

    השבמחק
  57. ................................27/1/12 2:14 אחה״צ

    סמארטפון מדהים!!!
    מה אהבתי בו:מסך ענק ואיכותי,דק וקל מאוד,מצלמה מעולה עם פלאש,וידיאו FULL HD!!!,
    יש רדיו, יש מצלמה קידמית 2 מגה פיקסל,אינטרנט מהיר מאוד ונוח,
    מעבד עוצמתי ומהיר מאוד,ממשק מהיר,זיכרון איחסון של 16 ג'יגה,סוללה שמחזיקה יום שלם,אנדראויד 2.3.3
    מסך מרשים וחד מאוד,מסך ברולוזציה גבוהה,GPS מעולה,רגיש מאוד לכל נגיעה,רמקול טוב,
    איכות שמע מעולה בשיחות,יש שיחות וידיאו,נגן מוזיקה מתקדם ונוח,
    אוזניות מעולות שמצורפות.

    מה לא אהבתי: מכסה הסוללה זול,סוללה קצת חלשה (אבל מספקת וטובה),מתחמם בשימוש.
    SAMSUNG GALAXY S2

    השבמחק
  58. שווה לקנות.

    השבמחק
  59. ניתן לגלוש בו דרך יו אס בי שבו כרטיס גלישה?

    השבמחק
  60. ז"א האם בסמסונג אס2 ניתן לגלוש באינטרנט כאשר מחובר אליו דיס-כון-קי בו כרטיס גלישה של אחת מחברות הסלולר בארץ כמו למשל בפלאפון, סלקום או אורנג'?

    השבמחק